Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu pn.:Stawiamy na rozwój Zasadniczej Szkoły Zawodowej w Bielicach

Gmina Biskupiec ogłasza przetarg

  • Adres: 13-340 Biskupiec, ul. Rynek 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 56 4745057 do 59 , fax. 56 4747952
  • Data zamieszczenia: 2014-01-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Biskupiec
    ul. Rynek 1 1
    13-340 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 56 4745057 do 59, fax. 56 4747952
    REGON: 00053281400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminabiskupiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu pn.:Stawiamy na rozwój Zasadniczej Szkoły Zawodowej w Bielicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych w ramach projektu pn.:Stawiamy na rozwój Zasadniczej Szkoły Zawodowej w Bielicach jako zakup usługi edukacyjnej dla uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej w Bielicach w ramach realizacji projektu pn.: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w ramach projektu pn.:Stawiamy na rozwój Zasadniczej Szkoły zawodowej w Bielicach Zamówienia składa się z 3 części , każdą część stanowią poszczególne zajęcia : 1. zajęcia pozalekcyjne z języka angielskiego 2. zajęcia pozalekcyjne z przedsiębiorczości 3. zajęcia pozalekcyjne z przedsiębiorczości 2.Każdy uczeń otrzyma pakiet materiałów dydaktycznych, dyplom 3. Na każdych zajęciach Liczba osób: 2 grupy 10 osób każda 4. Liczba godzin: każde zajęcia 32 godziny /grupę 5. termin wykonania: od dnia luty 2014r. do dnia 31 grudnia 2014r. 6. zajęcia winny odbywać się w godzinach pozalekcyjnych w ciągu tygodnia, 7. wykonawca ma zapewnić oraz przekazać każdemu materiały oraz opracuje, powieli i przekaże uczestnikom szkolenia niezbędne materiały szkoleniowe z zakresu języka angielskiego w formie drukowanej. Po zakończeniu szkolenia ww. materiały przejdą na własność uczniów. Jeden komplet wszystkich materiałów o tematyce związanej z prowadzonymi zajęciami Wykonawca przekaże Zamawiającemu po ukończeniu realizacji zamówienia. 8. do obowiązków wykonawcy należy również przeprowadzenie testu sprawdzającego wiedzę sporządzenie protokołu z egzaminu i przekazanie jego kopii Zamawiającemu 9. odbiór wykonanej usługi zostanie udokumentowany przekazaniem Zamawiającemu list obecności, zapisami w dzienniku zajęć czasu i tematyki zajęć, potwierdzeniem otrzymania przez uczestników materiałów szkoleniowych i dyplomów, kopii protokołu z przeprowadzonego testu 10. Wykonawca zobowiązany jest do rzetelnego prowadzenia wszelkiej dokumentacji zajęć tj.: -dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego listę obecności, wymiar godzin edukacyjnych, tematy zajęć edukacyjnych -protokołu z testu/egzaminu -list obecności -list potwierdzających odbiór materiałów szkoleniowych i dyplomów Po zakończeniu kursu w/w dokumentacja winna być przekazana koordynatorowi projektu 11. Wszystkie dokumenty i materiały szkoleniowe, listy obecności oraz miejsce prowadzenia kursu muszą być oznaczone logotypami projektu zgodnie z wytycznymi oznaczania projektów POKL 2007-2013 12. Zajęcia pozalekcyjne odbywać się będą w oparciu o program opracowany przez Wykonawcę i zaakceptowany przez Zamawiającego w terminach ustalonych z Zamawiającym w budynku Zasadniczej Szkoły Zawodowej w Bielicach. 13. Wykonawca w ramach realizacji swojej części zamówienia zobowiązany jest pokryć koszty organizacji zajęć( trenerów zajęć praktycznych i ćwiczeniowych). 14. Wykonawca musi zapewnić realizację zajęć przez wykwalifikowaną kadrę, posiadającą uprawnienia i doświadczenie w prowadzeniu zajęć z tematu objętego umową, posiadająca uprawnienia do zrealizowania zadania 15. Wykonawca powinien posiadać: - niezbędną wiedzę teoretyczną i praktyczną - dysponuje wykształconym i doświadczonym personelem szkoleniowym 16. Wykonawca - prowadzący zajęcia pozalekcyjne zobowiązany będzie do realizacji zajęć zgodnie z harmonogramem wniosku aplikacyjnego, realizacji godzin w ramach projektu, dokumentowania zajęć ( na podstawie dzienników zajęć, list obecności) , sporządzania dokumentacji, sprawozdań na podstawie analiz, ankiet, diagnoz i innych narzędzi wykorzystywanych do pomiaru jakości i mierzenia rezultatów oraz do pomocy i współpracy z osobami nadzorującymi projekt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biskupiec.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach