Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie wyjazdowego szkolenia z zakresu doradztwa zawodowego Planowanie kariery zawodowej dla wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo - wychowawczych w ramach projektu systemowego pn: START współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1: Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Chełmie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, Plac Niepodległości 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 82 562 76 51 , fax. 82 562 76 51
  • Data zamieszczenia: 2011-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Chełmie
    Plac Niepodległości 1 1
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 82 562 76 51, fax. 82 562 76 51
    REGON: 11020018800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.chelm.pl (BIP Starostwa Powiatowego w Chełmie)
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie wyjazdowego szkolenia z zakresu doradztwa zawodowego Planowanie kariery zawodowej dla wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo - wychowawczych w ramach projektu systemowego pn: START współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1: Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie wyjazdowego szkolenia z zakresu doradztwa zawodowego Planowanie kariery zawodowej dla wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo - wychowawczych w ramach projektu systemowego pn: START współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII: Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1: Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. 2. Odbiorcy szkolenia: 30 wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo - wychowawczych w wieku od 15 do 25 lat, zamieszkujących teren powiatu chełmskiego. 3. Zakres szkolenia: 1) Doradca szkolny, doradca zawodowy: a) Świadome planowanie kariery zawodowej (efektywne zarządzanie swoją karierą, jasność swoich planów i celów zawodowych, podsumowanie doświadczeń i kompetencji, mocne strony), b) Pomoc w podejmowaniu decyzji związanej z wyborem kierunku kształcenia i zawodu, 2) Informacje o wymaganiach rynku pracy: a) Pomoc w przygotowaniu dokumentów aplikacyjnych, b) Określenie predyspozycji zawodowych, c) Wiedza na temat zakładania własnej działalności gospodarczej, d) Wiedza na temat pozyskiwania funduszy na prowadzenie działalności m.in. fundusze europejskie, 4. Miejsce realizacji szkolenia: miasto Kazimierz Dolny, woj. lubelskie. 5. Zadania Wykonawcy: 1) Zorganizowanie szkolenia z zakresu doradztwa zawodowego Planowanie kariery zawodowej w wymiarze 10 godzin warsztatów grupowych dla 30 wychowanków rodzin zastępczych i placówek opiekuńczo - wychowawczych, obejmujące 3 dni pobytowe (2 noclegi) od piątku do niedzieli; 2) Zapewnienie całodobowego udziału 1 opiekuna ze strony Wykonawcy podczas szkolenia (z noclegami i wyżywieniem); 3) Umożliwienie przeprowadzenia monitoringu z realizacji zadania 2 pracownikom Zamawiającego. Zapewnienie zakwaterowania pracownikom Zamawiającego w pokojach jednoosobowych z pełnym węzłem sanitarnym i całodzienne wyżywienia przez okres pobytu tj. 3 dni ( 2 noclegi); 4) Zapewnienie ośrodka szkoleniowego w Kazimierzu Dolnym. Ośrodek powinien zapewniać zakwaterowanie, wyżywienie oraz co najmniej 2 sale dydaktyczne z wyposażeniem (rzutnik multimedialny, laptop, ekran na statywie, papier do flipczartu, flipczart). Sala, w której odbywać się będzie szkolenie powinna mieścić minimalnie 15 osób; 5) Zapewnienie zakwaterowania uczestnikom szkolenia w pokojach 2-3 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym tj. umywalka, wc, natrysk lub wanna. Zamawiający nie dopuszcza zakwaterowania w domkach letniskowych. Uczestnicy zakwaterowani powinni być w jednym budynku albo ośrodku; 6) Zapewnienie wyżywienia uczestnikom szkolenia: l dzień szkolenia (kolacja), 2 dzień szkolenia (śniadanie, obiad, kolacja), 3 dzień szkolenia (śniadanie, obiad,), oraz napojów chłodzących dostępnych przez cały czas pobytu. Obiady powinny być dwudaniowe plus deser, śniadania i kolacje z ciepłym posiłkiem. 7) Zapewnienie serwisu kawowego z poczęstunkiem (kawa, herbata, sok, ciastka, owoce, woda gazowana i niegazowana, cukier, śmietanka) podczas szkoleń - w czasie przerw w zajęciach szkoleniowych; 8) Przygotowanie harmonogramu szkolenia w układzie godzinowym, obejmującego zakres tematyczny szkolenia; 9) Przygotowanie programu pobytu: określenie miejsca szkolenia - nazwa ośrodka, sposób transportu uczestników do miejsca szkolenia i powrotu, proponowane wyżywienie, organizacja czasu wolnego; Program wyjazdu powinien być zbudowany na następujących założeniach: a) Piątek - wyjazd z Chełma o godzinie 16.00, przyjazd do ośrodka, zakwaterowanie, kolacja-wieczór integracyjny. b) Sobota - śniadanie, zajęcia szkoleniowe od godz. 8.30 do godz. 13.30 (5 godz.) obiad, zorganizowanie przez Wykonawcę czasu wolnego po zajęciach szkoleniowych poza ośrodkiem: wycieczka z licencjonowanym przewodnikiem: zwiedzanie zabytków Kazimierza Dolnego m.in. Rynek, Zamek i Baszta, Kościół Farny, park linowy. Kolacja poza ośrodkiem- wieczór w klubie młodzieżowym. c) Niedziela - śniadanie, zajęcia szkoleniowe od godz. 8.30 do godz. 13.30 (5 godz.) obiad , wykwaterowanie i wyjazd do Chełma. 10) Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty opracowanego programu pobytu i harmonogramu szkolenia; 11) Zapewnienie uczestnikom szkolenia bezpiecznych i higienicznych warunków szkolenia, nauki, organizacji czasu wolnego i zakwaterowania. 12) Zapewnienie uczestnikom szkolenia podczas pobytu organizacji czasu wolnego, w tym: a) zorganizowanie kolacji integracyjnej (piątek) z co najmniej jednym daniem gorącym, napojami, b) zorganizowanie 30 godzin (po 1 godzinie na 1 uczestnika szkolenia) pobytu uczestników np. w siłowni, w fitness klubie, na basenie lub gabinecie odnowy biologicznej itp. ( zabiegi wspomagające utrzymanie sprawności fizycznej), 13) Zapewnienie suchego prowiantu na czas podróży do miejsca szkolenia i drogi powrotnej dla uczestników (dla każdej osoby co najmniej: 0,5 1. wody niegazowanej lub soku, 2 kanapki); 14) Zapewnienia bezpiecznego transportu uczestnikom szkolenia i ich bagażu (od miejsca wyjazdu tj. Chełm, do miejsca przeprowadzenia szkolenia i z powrotem), a także przejazdów taborem autobusowym sprawnym technicznie, z klimatyzacją, posiadającym ubezpieczenie OC, NNW oraz aktualne badania techniczne, spełniającym wszystkie wymogi bezpieczeństwa zgodnie z przepisami o transporcie drogowym (w tym wymagane prawem zezwolenia i licencje dla firmy przewozowej), obsługiwanym przez kierowców posiadających odpowiednie wymagania do kierowania pojazdami i samochodami służącymi do przewozu osób. Dodatkowo w ramach przejazdu Wykonawca zapewni sprawdzenie w dniu wyjazdu stanu technicznego pojazdu przewożącego uczestników oraz opiekunów oraz kierowcy przez Policję. W sytuacji, gdy autokar przewożący nie uzyska stosownego zaświadczenia Wykonawca musi zapewnić autokar zastępczy o tej samej klasie. W przypadku nie wykonania usługi przewozu zgodnie z powyższymi wymogami, Zamawiający ma prawo skorzystać z usługi przewozu innej firmy, obciążając kosztami przewozu Wykonawcę. Godzina i dokładne miejsce wyjazdu zostanie uzgodnione z Wykonawcą na 3 dni przed planowaną datą wyjazdu. 15) Pokrycie kosztów ubezpieczenia uczestników i opiekuna szkolenia od pierwszego do ostatniego dnia szkolenia (zapewnienie ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas podróży i pobytu na szkoleniu), na kwotę nie mniejszą niż 10 tys. zł na każdą osobę biorącą udział w warsztatach. Polisa zostanie dostarczona Zamawiającemu najpóźniej w dniu wyjazdu. W razie wystąpienia wypadku, Wykonawca będzie zobowiązany do sporządzenia protokołu okoliczności i przyczyn wypadku związanego ze szkoleniem w drodze do i z miejsca szkolenia; 16) Zapewnienie, w razie konieczności, opieki medycznej i pielęgniarskiej; 17) Przygotowanie prezentacji multimedialnej z przebiegu pobytu uczestników na szkoleniu oraz raportu poszkoleniowego w wersji papierowej i elektronicznej. 18) Wykonawca zobowiązany jest wydać po ukończeniu szkolenia zaświadczenie lub certyfikat zgodny z obowiązującymi przepisami prawa tj. (1 egz.) uczestnikowi i (1 egz.) Zamawiającemu. Dokument musi zawierać min. szczegółowy wykaz przedmiotów i ilość godzin trwania szkolenia. Wzory materiałów szkoleniowych w tym certyfikatów/ zaświadczeń powinny zostać dołączone do oferty. 19) Zapewnienie kadry w tym: a) 3 doradców w tym: 2 doradców zawodowych posiadających odpowiednie kwalifikacje tj. co najmniej 24 miesięczny staż pracy na stanowisku doradcy zawodowego w publicznych służbach zatrudnienia i ukończone studia magisterskie lub co najmniej 12 miesięczny staż pracy na stanowisku doradcy zawodowego w publicznych służbach zatrudnienia i ukończone studia magisterskie z zakresu psychologii lub poradnictwa zawodowego; 1 doradcę szkolnego posiadającego odpowiednie kwalifikacje tj. ukończone studia magisterskie na jednym z niżej wymienionych kierunków: psychologia, pedagogika, socjologia, doradztwo zawodowe, lub ukończone studia podyplomowe z zakresu doradztwa zawodowego oraz posiadającego przygotowanie pedagogiczne b) 1 opiekuna o odpowiednim wykształceniu do sprawowania opieki nad młodzieżą, poświadczonym odpowiednimi dokumentami. 20) Przeprowadzenie zajęć z wykorzystaniem form wykładowych oraz ćwiczeń praktycznych z użyciem odpowiednich materiałów zgodnych z tematyką szkolenia. 21) Przeprowadzenia ewaluacji szkolenia - dokonanie oceny szkoleń za pomocą ankiet ewaluacyjnych. Wzór ankiety Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji nie później, niż 3 dni przed terminem rozpoczęcia szkoleń. 22) Prowadzenia dokumentacji obejmującej: indywidualne listy obecności uczestników warsztatów, dziennik zajęć obejmujący: wymiar godzin i tematy zajęć, rejestr wydanych zaświadczeń lub certyfikatów potwierdzających ukończenie szkolenia. 23) Oznakowania pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia, materiałów szkoleniowych oraz wszelkich innych dokumentów wymaganych przy realizacji szkolenia, zgodnie z wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Plakaty do oznakowania miejsca realizacji projektu dostarczy Zamawiający w dniu rozpoczęcia szkoleń. 24) Przetwarzania danych osobowych uczestników wyłącznie w zakresie realizacji danego szkolenia, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (t. j. z 2002 roku Nr 101 poz. 926 ze zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.chelm.pl (BIP Starostwa Powiatowego w Chełmie)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach