Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń w zakresie: Operator maszyn do prac ziemnych klasy III.

Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. Mątewska 17
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3592400, 3592416 , fax. 052 3592400
  • Data zamieszczenia: 2012-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
    ul. Mątewska 17 17
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3592400, 3592416, fax. 052 3592400
    REGON: 09012213800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.pup.inowroclaw.lo.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń w zakresie: Operator maszyn do prac ziemnych klasy III.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Operator maszyn do prac ziemnych klasy III, w zakresie specjalności: Operator koparki jednonaczyniowej,Operator koparko-ładowarki,Operator ładowarki jednonaczyniowej, dla 40 (czterdziestu) osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Inowrocławiu. Zamawiający będzie sukcesywnie kierował na szkolenie osoby bezrobotne, również pojedynczo. Uzgodnienia dotyczące wielkości grup szkoleniowych będą następować każdorazowo przed wydaniem przez zamawiającego pisemnego zlecenia stanowiącego podstawę do prowadzenia przez wykonawcę szkolenia. Wykonawca zrealizuje przedmiotowe szkolenia w terminie od maja do listopada 2012 roku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.pup.inowroclaw.lo.pl/?app=przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach