Przetargi.pl
„Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego pn. „Kurs Spawanie metodą MAG135” i kurs pn. „Uprawnienia SEP w zakresie do 1 kV”, w ramach projektu „Efektywne Funkcjonalne Szkoły - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego” współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020”.

Zarząd Powiatu Mikołowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 43-190 Mikołów, Żwirki i Wigury
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 32-48-100, 32-48-125 , fax. (032) 32-48-147, 32-48-132
  • Data zamieszczenia: 2019-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Mikołowskiego
    Żwirki i Wigury 4a
    43-190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. (032) 32-48-100, 32-48-125, fax. (032) 32-48-147, 32-48-132
    REGON: 27628477900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiat_mikolow.bip.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego pn. „Kurs Spawanie metodą MAG135” i kurs pn. „Uprawnienia SEP w zakresie do 1 kV”, w ramach projektu „Efektywne Funkcjonalne Szkoły - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego” współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem i zakresem zamówienia jest Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w latach szkolnych 2018/2019, 2019/2020: 1) Kurs Spawanie metodą MAG 135 2) Uprawnienia SEP w zakresie do 1 kV dla uczniów/uczennic oraz nauczycieli zawodu / instruktorów praktycznej nauki zawodu Zespołu Szkół Technicznych w Mikołowie, Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach oraz Zespołu Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych, w ramach projektu „Efektywne Funkcjonalne Szkoły - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego” współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020. Kody CPV: 80530000-8 Usługi szkolenia zawodowego Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania: I.A. Zadanie nr I. Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego pn. „Spawanie metodą MAG 135” Przedmiotem zamówienia jest: zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego pn. „Spawanie metodą MAG 135” dla 128 uczniów/uczennic, w wymiarze minimum 140 godz. dla każdej z grup w latach szkolnych 2018/2019 oraz 2019/2020. Kurs powinien obejmować przekazanie wiedzy teoretycznej i praktycznej z zakresu łączenia stali konstrukcyjnych niestopowych [metoda MAG135] oraz egzamin potwierdzający uzyskane kwalifikacje, po którego zaliczeniu uczestnik otrzyma stosowny certyfikat/zaświadczenie. Liczba uczestników ogółem – 128 Liczba grup ogółem – 15 Liczba osób w grupie: minimum 5, maksimum 15 Liczba godzin/grupę – 140 (w tym 130 godzin zajęć praktycznych, 10 godzin zajęć teoretycznych) Z czego: godzina = godzina zegarowa liczba osób pracujących przy jednym stanowisku podczas zajęć praktycznych = 1 os. Termin realizacji: od daty podpisania umowy do 31.05.2020 r. Kurs dla 128 uczestników/uczestniczek zostanie przeprowadzony w następujących edycjach: I edycja w roku szkolnym 2018/2019 obejmuje 4 grupy zajęciowe po 5 osób, 2 grupy zajęciowe po 10 osób oraz 1 grupę zajęciową 12-osobową (łącznie 52 os.) II edycja w roku szkolnym 2019/2020 obejmuje 2 grupy zajęciowe po 5 osób, 2 grupy zajęciowe po 10 osób oraz 2 grupy zajęciowe po 12 osób oraz 2 grupy zajęciowe po 11 osób (łącznie 76 os.) Zamawiający dopuszcza możliwość zmian ilości i liczebności grup w poszczególnych edycjach w uzasadnionych przypadkach. Łączna ilość uczestników i ilość grup się nie ulegnie zmianie. Możliwa jest jedynie zmiana liczby grup pomiędzy edycjami i liczebności uczestników pomiędzy grupami. Jednakże łącznie będą to 15 grup obejmujące 128 osób. Przy czym Zamawiający zapewnia, iż minimalna liczba osób w jednej grupie wynosi 5 osób, a maksymalna dopuszczalna liczba osób w jednej grupie wynosi 15 osób. Zamawiający wymaga, aby program zajęć był realizowany zgodnie z poniższymi wymaganiami: 1. Zamawiający wymaga, aby program zajęć uwzględniał minimalnie poniższy zakres tematyczny: a) Metoda spawania MAG 135: Spawane materiały: stal niestopowa. Cel kursu:  Przygotowanie kandydata do praktycznego i teoretycznego egzaminu państwowego (przeprowadzane są zgodnie z normą PN-EN ISO 9606-1:2014-02) przed komisją powołaną przez Instytut Spawalnictwa w zakresie wykonywania prac spawalniczych. Po uzyskaniu pozytywnego wyniku egzaminu uczestnik uzyskuje w/w uprawnienia do spawania w postaci książeczki spawacza oraz certyfikatu (świadectwo egzaminu spawacza). Zakres tematyczny:  Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi: 1.Materiały spawalnicze. 2. Urządzenia do spawania w osłonach gazów elektrodą topliwą. 3. Bezpieczeństwo i higiena pracy. 4. Możliwość ustawiania parametrów spawania, łuk spawalniczy – rodzaje.. 5. Materiały podstawowe – stale. 6. Zakłócenia w pracy urządzeń spawalniczych, unikanie wad w spoinach. 7. Oznaczenie i wymiarowanie spoin. 8. Metody przygotowania złączy do spawania. 9. Kwalifikowanie spawaczy. 10. Zajęcia praktyczne. 2. Ukończenie szkolenia wiąże się z uzyskaniem uprawnień spawacza w metodzie: MAG 135 3. Przebieg kursu oraz certyfikacja uprawnień spawacza muszą być zgodne z obowiązującymi w tym zakresie aktami prawnymi: Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 27 kwietnia 2000r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy pracach spawalniczych Norma PN-EN ISO 9606-1:2014-02. 4. Wykonawca zobowiązuje się do uzgodnienia z kierownikiem projektu szczegółowego programu i harmonogramu zajęć dla poszczególnych grup w terminie 7 dni przed rozpoczęciem zajęć, natomiast ewentualnych korekt terminów zajęć nie później niż na 5 dni przed terminem zajęć danej grupy po uzyskaniu wcześniejszej akceptacji ze strony uczestników projektu. Harmonogram zajęć powinien być dostosowany do planu lekcji i harmonogramu zajęć dodatkowych w projekcie. 5. Zajęcia powinny się odbywać: • od poniedziałku do soboty, • dla uczniów szkół technicznych i zawodowych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Mikołowski tj: - Zespołu Szkół Technicznych w Mikołowie - Zespołu Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych - Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach • 150 godzin kursów (część teoretyczna) odbędzie się w pracowniach szkolnych nieodpłatnie udostępnionych Wykonawcy w siedzibach szkół: - Zespole Szkół Technicznych w Mikołowie przy ul. Rybnickiej 44 - Zespołu Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych przy ul. Chopina 11 - Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach przy ul. Dworcowej 1 • 1950 godzin kursów (część praktyczna), odbędzie się w odpowiednio wyposażonej spawalni zapewnionej przez Wykonawcę. 6. Zajęcia teoretyczne powinny odbywać się w pracowni multimedialnej wyposażonej w ekran i projektor multimedialny udostępnionej nieodpłatnie przez szkoły, a zajęcia praktyczne na terenie zapewnionej przez Wykonawcę odpowiednio wyposażonej spawalni (niezależne stanowiska spawalnicze wyposażone zgodne z wymaganiami norm Norma PN-EN ISO 9606-1:2014-02). Zajęcia realizowane poza szkołą powinny odbywać się w promieniu 30 km od siedziby Zamawiającego (na podstawie danych GPS, trasa najkrótsza zmierzona przez samochód osobowy). 7. Podczas zajęć praktycznych Wykonawca powinien zapewnić uczestnikom kursu odpowiednie wyposażenie techniczne adekwatne do rodzaju kursu, odpowiadające indywidualnym potrzebom szkoleniowym uczestnika. 8. Wykonawca zapewni odpowiednio wykwalifikowaną kadrę instruktorską do przeprowadzenia kursu. 9. Wykonawca winien posiadać uprawnienia do prowadzenia działalności szkoleniowej. 10. Wykonawca zapewni materiały szkoleniowe w postaci płytki CD lub USB z kompletem materiałów szkoleniowych. Wykonawca dostarczy uczestnikom kursu oraz Zamawiającemu, najpóźniej w dniu rozpoczęcia kursu. 11. Wykonawca zobowiązuje się do ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie szkody powstałe w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy, w tym za szkody wyrządzone osobom trzecim, za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałe w związku ze świadczeniem usług oraz niezwłocznego zawiadomienia w formie pisemnej Zamawiającego o wypadku podczas kursu, oraz sporządzenia karty wypadku ustalającej okoliczności i przyczyny wypadku oraz przekazania jej Zamawiającemu i poszkodowanemu. 12. Wykonawca zobowiązuje się do wykupienia ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków w trakcie kursu, w drodze na kurs i po kursie na sumę 15 000,00 zł oraz przekazania dokumentu potwierdzającego wykupienie ubezpieczenia Zamawiającemu do 5 dni od daty pierwszych zajęć. 13. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić odpowiednie działania informacyjne i promocyjne zgodne z Wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego, m.in. znakowanie materiałów szkoleniowych, dokumentów. 14. Wykonawca na koniec kursu zapewni wydanie uczestnikom zaświadczenia o ukończeniu kursu postaci certyfikatu potwierdzającego posiadanie kwalifikacji zawodowych z wyszczególnieniem umiejętności i wiadomości nabytych w trakcie realizacji poszczególnych jednostek szkoleniowych z zakresu objętego kursem. Zaświadczenie o ukończeniu kursu powinno być zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 15. Wykonawca zapewni przeprowadzenie egzaminu oraz wydanie uczestnikom kursu książeczki spawacza oraz certyfikatu (świadectwo egzaminu kwalifikacyjnego spawacza w metodzie MAG135). 16. Wykonawca zobowiązuję się nie pobierać od uczestników kursu żadnych opłat. 17. Wykonawca po zakończeniu kursu przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty: a) listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu w każdym dniu szkolenia, b) program kursu oraz dziennik zajęć, c) potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych d) kopie wydanych zaświadczeń i certyfikatów oraz listę potwierdzającą ich odbiór przez uczestników, e) dokumentację fotograficzną z prowadzonego kursu, po uzyskaniu pisemnej zgody uczestników kursu (min. 6 zdjęć o dobrej jakości, przedstawiających realizację tematyki kursu i uczestników). 17. Wykonawca zobowiązuje się przechowywać wszystkie dokumenty związane z realizacją kursu co najmniej do dnia 31.12.2026 r. Kody CPV: 80530000-8 Usługi szkolenia zawodowego I.B. Zadanie nr II Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego „Uprawnienia SEP w zakresie do 1 kV”. Przedmiot zamówienia w tym zadaniu składa się z następujących części: I.B.1. Uprawnienia SEP w zakresie do 1kV dla uczniów / uczennic ZST w Mikołowie. Przedmiotem tej części zamówienia na zadanie II jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn. „Uprawnienia SEP w zakresie do 1kV” dla 36 uczniów/uczennic ZST w Mikołowie, w latach szkolnych 2018/2019 oraz 2019/2020. W szczególności kurs powinien obejmować teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV oraz egzamin zewnętrzny potwierdzający uzyskane kwalifikacje, po którego zaliczeniu uczestnik otrzyma stosowny certyfikat/zaświadczenie. Liczba uczestników ogółem – 36 Liczba grup ogółem – 3 Liczba osób w grupie: minimum 10, maksimum 15 Liczba godzin/grupę – 10 Liczba godzin ogółem – 30 godzina = godzina zegarowa Termin realizacji: od daty podpisania umowy do 31 maja 2020 r. Kurs dla 36 uczestników zostanie przeprowadzony w 2 edycjach: I edycja w roku szkolnym 2018/2019 obejmuje 2 grupy zajęciowe po 12 osób II edycja w roku szkolnym 2019/2020 obejmuje 1 grupę zajęciową po 12 osób Zamawiający dopuszcza możliwość zmian ilości i liczebności grup w poszczególnych edycjach w uzasadnionych przypadkach. Łączna ilość uczestników i ilość grup się nie ulegnie zmianie. Możliwa jest jedynie zmiana liczby grup pomiędzy edycjami i liczebności uczestników pomiędzy grupami. Jednakże łącznie będą to 3 grupy obejmujące 36 osób. Przy czym Zamawiający zapewnia, iż minimalna liczba osób w jednej grupie wynosi 10 osób, a maksymalna dopuszczalna liczba osób w jednej grupie wynosi 15 osób. I.B.2. Uprawnienia SEP w zakresie do 1kV dla uczniów / uczennic ZSP w Ornontowicach. Przedmiotem tej części zamówienia na zadanie II jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn. „Uprawnienia SEP w zakresie do 1kV” dla 35 uczniów/uczennic ZSP w Ornontowicach, w latach szkolnych 2018/2019 oraz 2019/2020. W szczególności kurs powinien obejmować teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV oraz egzamin zewnętrzny potwierdzający uzyskane kwalifikacje, po którego zaliczeniu uczestnik otrzyma stosowny certyfikat/zaświadczenie. Liczba uczestników ogółem – 35 Liczba grup ogółem – 4 Liczba osób w grupie: minimum 5, maksimum 10 Liczba godzin/grupę – 60 Liczba godzin ogółem – 240 godzina = godzina zegarowa Termin realizacji: od daty podpisania umowy do 31 maja 2020 r. Kurs dla 35 uczestników zostanie przeprowadzony w 2 edycjach: I edycja w roku szkolnym 2018/2019 obejmuje 1 grupę zajęciową 10-osobową oraz 1 grupę zajęciową po 9-osobową (łącznie 19 os.) II edycja w roku szkolnym 2019/2020 obejmuje 1 grupę zajęciową 9-osobową oraz 1 grupę zajęciową 7-osobową (łącznie 16 os.) Zamawiający dopuszcza możliwość zmian ilości i liczebności grup w poszczególnych edycjach w uzasadnionych przypadkach. Łączna ilość uczestników i ilość grup się nie ulegnie zmianie. Możliwa jest jedynie zmiana liczby grup pomiędzy edycjami i liczebności uczestników pomiędzy grupami. Jednakże łącznie będą to 4 grupy obejmujące 35 osób. Przy czym Zamawiający zapewnia, iż minimalna liczba osób w jednej grupie wynosi 5 osób, a maksymalna dopuszczalna liczba osób w jednej grupie wynosi 10 osób. I.B.3. Uprawnienia SEP w zakresie do 1kV dla nauczycieli zawodu / instruktorów praktycznej nauki zawodu. Przedmiotem tej części zamówienia na zadanie II jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn. „Uprawnienia SEP w zakresie do 1kV” dla 3 nauczycieli zawodu/instruktorów praktycznej nauki zawodu, w latach szkolnych 2018/2019 oraz 2019/2020. W szczególności kurs powinien obejmować teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV oraz egzamin zewnętrzny potwierdzający uzyskane kwalifikacje, po którego zaliczeniu uczestnik otrzyma stosowny certyfikat/zaświadczenie. Liczba uczestników ogółem – 3 Liczba grup ogółem – 1 Liczba osób w grupie: 3 Liczba godzin/grupę – 60 Liczba godzin ogółem – 60 godzina = godzina zegarowa Termin realizacji: od daty podpisania umowy do 31 maja 2020 r. Kody CPV 80530000-8 Usługi szkolenia zawodowego Zamawiający wymaga, aby program zajęć dla zadania II był realizowany zgodnie z poniższymi wymaganiami: 1. Kurs powinien obejmować program merytoryczny, który powinien uwzględniać minimalnie poniższe zagadnienia: 1) zarys wiadomości z podstaw elektrotechniki, 2) zasady budowy i warunki techniczne urządzeń elektroenergetycznych w zakresie ochrony przeciwpożarowej, 3) eksploatacja urządzeń elektroenergetycznych o napięciu do 1kV i powyżej, 4) bezpieczeństwo i higiena pracy, 5) zasady ratowania porażonych prądem elektrycznym, 6) przepisy ogólne z zakresu gospodarki paliwowo-energetycznej, 7) instrukcje eksploatacyjno-ruchowe i konserwacyjno-remontowe, 8) podstawowe zasady Prawa Energetycznego oraz aktualnie obowiązujące rozporządzenia Ministra Gosp. Pracy i Polityki Społecznej w tym zakresie, 9) podstawowe zasady Prawa Pracy, zwłaszcza w zakresie obowiązków pracodawcy oraz obowiązków i uprawnień pracowników, 10) zasady doboru pracowników na stanowisko pracy w elektroenergetyce oraz zakres odpowiedzialności na poszczególnych stanowiskach pracy, 11) przeglądy techniczne instalacji wynikające z ustawy Prawa Budowlanego, 12) warunki techniczne odbioru instalacji wg Prawa Budowlanego, 13) zarys wiadomości z podstaw elektrotechniki, 14) zasady budowy i warunki techniczne urządzeń elektroenergetycznych w zakresie ochrony przeciwpożarowej. 2. Przebieg kursu oraz certyfikacja uprawnień muszą być zgodne z obowiązującymi w tym zakresie aktami prawnym: Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 28 marca 2013 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy urządzeniach energetycznych, Ustawa z dnia 10 kwietnia 1997 r. PRAWO ENERGETYCZNE, Rozporządzenie Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci, Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane. Ustawa z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej. 3.Wykonawca zobowiązuje się do uzgodnienia z kierownikiem projektu szczegółowego programu i harmonogramu zajęć dla poszczególnych grup w terminie 7 dni przed rozpoczęciem zajęć, natomiast ewentualnych korekt terminów zajęć nie później niż na 5 dni przed terminem zajęć danej grupy po uzyskaniu wcześniejszej akceptacji ze strony uczestników projektu. Harmonogram zajęć powinien być dostosowany do planu lekcji i harmonogramu zajęć dodatkowych w projekcie. 4. Zajęcia powinny się odbywać: • od poniedziałku do soboty, • dla uczniów szkół technicznych i zawodowych oraz nauczycieli zawodu / instruktorów praktycznej nauki zawodu szkół technicznych i zawodowych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Mikołowski tj: - Zespołu Szkół Technicznych w Mikołowie - Zespołu Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych - Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach - w siedzibie Zespołu Szkół Technicznych w Mikołowie przy ul. Rybnickiej 44 (Zadanie II ppkt. I.B.1) oraz Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach (Zadanie II, ppkt. I.B.2, ppkt. I.B.3), w odpowiednio do charakteru zajęć przystosowanych salach udostępnionych nieodpłatnie Wykonawcy z adekwatnym do kursu wyposażeniem zapewnionym przez Wykonawcę. 5. Wykonawca powinien zapewnić uczestnikom kursu odpowiednie wyposażenie techniczne adekwatne do rodzaju kursu, odpowiadające indywidualnym potrzebom szkoleniowym uczestnika. 6. Wykonawca posiada uprawnienia do prowadzenia działalności szkoleniowej i zapewni wykwalifikowaną kadrę do przeprowadzenia kursu. 7. Wykonawca zapewni materiały dydaktyczne w postaci podręcznika lub skryptu wraz z płytami CD lub USB dotyczącymi obsługi urządzeń elektrycznych do 1 kV (po zakończeniu kursu materiały przechodzą na własność uczniów). Komplet materiałów szkoleniowych Wykonawca dostarczy uczestnikom kursu oraz Zamawiającemu, najpóźniej w dniu rozpoczęcia kursu. 8. Wykonawca zobowiązuje się do ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie szkody powstałe w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy, w tym za szkody wyrządzone osobom trzecim, za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałe w związku ze świadczeniem usług oraz niezwłocznego zawiadomienia w formie pisemnej Zamawiającego o wypadku podczas kursu, oraz sporządzenia karty wypadku ustalającej okoliczności i przyczyny wypadku oraz przekazania jej Zamawiającemu i poszkodowanemu. 9. Wykonawca zobowiązuje się do wykupienia ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków w trakcie kursu, w drodze na kurs i po kursie na sumę 15 000,00 zł oraz przekazania dokumentu potwierdzającego wykupienie ubezpieczenia Zamawiającemu do 5 dni od daty pierwszych zajęć. 10. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić odpowiednie działania informacyjne i promocyjne zgodne z Wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego, m.in.: oznakowania materiałów szkoleniowych, dokumentów. 11. Wykonawca zapewni przeprowadzenie egzaminu państwowego „Uprawnienia SEP w zakresie do 1kV” dla każdego uczestnika, tj. 74 egzaminów oraz wydanie uczestnikom kursu zaświadczenia o ukończeniu kursu i zaświadczenia potwierdzającego posiadanie kwalifikacji zawodowych z wyszczególnieniem umiejętności i wiadomości nabytych w trakcie realizacji poszczególnych jednostek szkoleniowych z zakresu objętego kursem. Zaświadczenie o ukończeniu kursu powinno być zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ 12. W przypadku egzaminu poza szkołą ucznia, Wykonawca zapewnia transport uczestników z siedziby szkoły na miejsce egzaminu i z miejsca egzaminu do siedziby szkoły. Wykonawca w szczególności: - rezerwuje termin egzaminu, - pokrywa koszt przygotowania ośrodka do egzaminu, - pokrywa w całości koszty egzaminu, - zapewnia otrzymanie po zdanym egzaminie świadectwa kwalifikacyjnego. 13. Wykonawca zobowiązuję się nie pobierać od uczestników kursu żadnych opłat. 14. Wykonawca po zakończeniu kursu przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty: f) listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu w każdym dniu szkolenia, g) program kursu oraz dziennik zajęć, h) potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych i) kopie wydanych zaświadczeń i certyfikatów oraz listę potwierdzającą ich odbiór przez uczestników, j) dokumentację fotograficzną z prowadzonego kursu, po uzyskaniu pisemnej zgody uczestników kursu (min. 6 zdjęć o dobrej jakości, przedstawiających realizację tematyki kursu i uczestników). 15. Wykonawca zobowiązuje się przechowywać wszystkie dokumenty związane z realizacją kursu co najmniej do dnia 31.12.2026 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiajacy nie opisuje warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zadanie I 1.Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem ofertowym sporządzonym według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ) oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ); 1.2 zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt II ppkt. 3.1.1 i 3.1.4 SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 1.3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1.1 SIWZ. 1.4 Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom , w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1.1 SIWZ. 1.5 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia o których mowa w punkcie 1.1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2.1. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty o których mowa w pkt 2.1 należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Jeżeli oferta podpisana jest przez osobę inną niż upoważniona do reprezentowania wykonawcy do oferty należy załączyć pełnomocnictwo (upoważnienie) w formie oryginału podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy lub w formie kopii poświadczonej notarialnie. . Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem/upoważnieniem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Stosowne pełnomocnictwo/upoważnienie należy złożyć wraz z formularzem ofertowym, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Zadanie II 1A.Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem ofertowym sporządzonym według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1a do SIWZ, następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu (zgodnie z załącznikiem nr 2a do SIWZ) oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (zgodnie z załącznikiem nr 3a do SIWZ); 1.2 zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt II A ppkt 3.1.1 i 3.1.4 SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 1.3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1.1 SIWZ. 1.4 Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom , w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1.1 SIWZ. 1.5 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia o których mowa w punkcie 1.1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2.1. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty o których mowa w pkt 2.1 należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem/upoważnieniem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Stosowne pełnomocnictwo/upoważnienie należy złożyć wraz z formularzem ofertowym, którego wzór stanowi załącznik nr 1a do SIWZ. Jeżeli oferta podpisana jest przez osobę inną niż upoważniona do reprezentowania wykonawcy do oferty należy załączyć pełnomocnictwo (upoważnienie) w formie oryginału podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy lub w formie kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach