Przetargi.pl
„Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego pn. Kurs prawa jazdy kategorii B i Kurs prawa jazdy kategorii T , w ramach projektu „Efektywne Funkcjonalne Szkoły - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020.”

Zarząd Powiatu Mikołowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 43-190 Mikołów, Żwirki i Wigury
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 32-48-100, 32-48-125 , fax. (032) 32-48-147, 32-48-132
  • Data zamieszczenia: 2018-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Mikołowskiego
    Żwirki i Wigury 4a
    43-190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. (032) 32-48-100, 32-48-125, fax. (032) 32-48-147, 32-48-132
    REGON: 27628477900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiat_mikolow.bip.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego pn. Kurs prawa jazdy kategorii B i Kurs prawa jazdy kategorii T , w ramach projektu „Efektywne Funkcjonalne Szkoły - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem i zakresem zamówienia jest: usługa w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych w latach szkolnych 2018/2019, 2019/2020: 1) Prawo jazdy kategorii B 2) Prawo jazdy kategorii T dla uczniów/uczennic Zespołu Szkół Technicznych w Mikołowie, Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach oraz Zespołu Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych, w ramach projektu „Efektywne Funkcjonalne Szkoły - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego” współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020. Kody CPV: 80500000-9 Usługi szkoleniowe 80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania: I.A Zadanie nr I.” Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn. „Prawo jazdy kategorii B” wraz z egzaminem zewnętrznym.” Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn. „Prawo jazdy kategorii B” wraz z egzaminem zewnętrznym dla 143 uczniów w wymiarze minimum 60 godzin na każdego uczestnika w latach szkolnych 2018/2019 oraz 2019/2020 Część 1: Przeprowadzenie kursu i egzaminu wewnętrznego na prawo jazdy kategorii ”B” • Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn. „Prawo jazdy kategorii B” dla 143 uczniów w wymiarze 60 godzin. • W szczególności kurs powinien obejmować przygotowanie teoretyczne – 30h na grupę i przygotowanie praktyczne – 30h na uczestnika oraz egzamin wewnętrzny z zakresu wymagań na prawo jazdy kategorii B, badania lekarskie każdego uczestnika. Część 2: Zgłoszenie do egzaminu państwowego na prawo jazdy kategorii „B” do Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego • Zgłoszenie i wniesienie stosownej opłaty za egzamin na „Prawo jazdy kategorii B” dla 143 uczniów. • Wykonawca w szczególności:  rezerwuje termin egzaminu,  pokrywa w całości koszty egzaminów. Liczba uczestników ogółem – 143 Liczba grup ogółem – 12 Liczba osób w jednej grupie: minimum 10 osób, maksimum 15 osób Liczba godzin/grupę zajęcia teoretyczne – 30 Liczba godzin/uczestnika zajęcia praktyczne – 30 Liczba godzin ogółem – 360 h zajęć teoretycznych i 4290 h zajęć praktycznych godzina = godzina zegarowa liczba osób podczas zajęć praktycznych = 1 os. Termin realizacji: od daty podpisania umowy do 31 maja 2020 r. Kurs dla 143 uczestników zostanie przeprowadzony w 2 edycjach: I edycja w roku szkolnym 2018/2019 obejmuje 7 grup zajęciowych po 12 osób (łącznie 84 os.) II edycja w roku szkolnym 2019/2020 obejmuje 4 grupy zajęciowe po 12 osób, 1 grupę zajęciową 11-osobowa (łącznie 59 os.) Zamawiający dopuszcza możliwość zmian ilości i liczebności grup w poszczególnych edycjach w uzasadnionych przypadkach. Łączna ilość uczestników i ilość grup się nie ulegnie zmianie. Możliwa jest jedynie zmiana liczby grup pomiędzy edycjami i liczebności uczestników pomiędzy grupami. Jednakże łącznie będą to 12 grup obejmujących 143 osoby. Przy czym Zamawiający zapewnia, iż minimalna liczba osób w jednej grupie wynosi 10 osób, a maksymalna dopuszczalna liczba osób w jednej grupie wynosi 15 osób. Zamawiający wymaga, aby program zajęć był realizowany zgodnie z poniższymi wymaganiami: 1. Zajęcia powinny się odbywać: • od poniedziałku do soboty, (indywidualne zajęcia praktyczne tzw. „jazdy” możliwe również w niedzielę za zgodą ucznia) • dla uczniów szkół technicznych i zawodowych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Mikołowski tj: - Zespołu Szkół Technicznych w Mikołowie - Zespołu Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych - Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach • zajęcia teoretyczne w siedzibie Zespołu Szkół Technicznych w Mikołowie przy ul. Rybnickiej 44 (dla 3 grup), w siedzibie Zespołu Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych przy ul. Chopina 11b (dla 6 grup), w siedzibie Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach przy ul. Dworcowej 1 (dla 3 grup), w odpowiednio do charakteru zajęć przystosowanych salach udostępnionych nieodpłatnie Wykonawcy z adekwatnym do kursu wyposażeniem zapewnionym przez Wykonawcę. Wykonawca zobligowany jest udostępnić uczestnikom kursu sprzęt komputerowy wraz z odpowiednim oprogramowaniem i dodatkowym wyposażeniem umożliwiającym sprawdzenie nabytej przez uczestników wiedzy teoretycznej. 2. Wykonawca zobowiązuje się do uzgodnienia z kierownikiem projektu szczegółowego programu i harmonogramu zajęć dla poszczególnych grup w terminie 7 dni przed rozpoczęciem zajęć, natomiast ewentualnych korekt terminów zajęć nie później niż na 5 dni przed terminem zajęć danej grupy po uzyskaniu wcześniejszej akceptacji ze strony uczestników projektu. Harmonogram zajęć powinien być dostosowany do planu lekcji i harmonogramu zajęć dodatkowych w projekcie. 3. Wykonawca zapewni odpowiednio wykwalifikowaną kadrę instruktorską do przeprowadzenia kursu. 4. Podczas zajęć praktycznych z zakresu prowadzenia pojazdu, wymagane jest, aby jednocześnie odbywał jazdy wyłącznie jeden uczestnik szkolenia. 5. Wykonawca powinien zapewnić uczestnikom kursu odpowiednie wyposażenie techniczne adekwatne do rodzaju kursu, odpowiadającego indywidualnym potrzebom szkoleniowym uczestnika. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić uczestnikom kursu w trakcie przeprowadzania zajęć: - samochód do nauki jazdy marki obowiązującej na egzaminie państwowym, - pełnowymiarowy plac manewrowy, - wykwalifikowaną kadrę instruktorską posiadającą uprawnienia do prowadzenia szkolenia na prawo jazdy kat. ”B”, - badania lekarskie, - wydanie świadectwa ukończenia kursu. 6. W przypadku realizacji zajęć poza szkołą (część praktyczna), miejsce ich realizacji powinno znajdować się w promieniu 30 km od szkoły (na podstawie danych GPS, trasa najkrótsza zmierzona przez samochód osobowy). 7. Prawidłowość wykonania umowy zostanie potwierdzona poprzez prowadzenie dzienników kursu i list obecności. 8. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić odpowiednie działania informacyjne i promocyjne zgodne z Wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego 2014-2020 w związku z współfinansowaniem z Europejskiego Funduszu Społecznego m.in.: stosownego oznaczania materiałów szkoleniowych, dokumentów. 9. Wykonawca zobowiązuje się do ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie szkody powstałe w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy, w tym za szkody wyrządzone osobom trzecim, za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałe w związku ze świadczeniem usług oraz niezwłocznego zawiadomienia w formie pisemnej Zamawiającego o wypadku podczas kursu, oraz sporządzenia karty wypadku ustalającej okoliczności i przyczyny wypadku oraz przekazania jej Zamawiającemu i poszkodowanemu. 10. Wykonawca zobowiązuje się do wykupienia ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków w trakcie kursu, w drodze na kurs i po kursie na sumę 15000 zł oraz przekazania dokumentu potwierdzającego wykupienie ubezpieczenia Zamawiającemu do 5 dni od daty pierwszych zajęć. 11. Wykonawca zapewni również materiały dydaktyczne w postaci podręcznika lub skryptu wraz z płytami CD lub USB, na których znajdują się przykładowe testy egzaminacyjne i przepisy ruchu drogowego (po zakończeniu kursu materiały przechodzą na własność uczniów). Komplet materiałów szkoleniowych Wykonawca dostarczy uczestnikom kursu oraz Zamawiającemu, najpóźniej w dniu rozpoczęcia kursu. 12. Wykonawca zapewni przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego oraz wydanie uczestnikom kursu zaświadczenia o ukończeniu kursu. Zaświadczenie o ukończeniu kursu powinno być zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. 13. Wykonawca zgłosi uczniów do egzaminu państwowego, ustali jego termin oraz wniesie stosowne opłaty. 14.Wykonawca zobowiązuję się nie pobierać od uczestników kursu żadnych opłat. 15. Wykonawca po zakończeniu kursu przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty: a) listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu w każdym dniu szkolenia, b) program kursu oraz dziennik zajęć, c) protokół z egzaminu wewnętrznego, d) potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych e) kopie wydanych zaświadczeń i certyfikatów oraz listę potwierdzającą ich odbiór przez uczestników, f) dokumentację fotograficzną z prowadzonego kursu, po uzyskaniu pisemnej zgody uczestników kursu (min. 6 zdjęć o dobrej jakości, przedstawiających realizację tematyki kursu i uczestników). 16. Wykonawca zobowiązuje się przechowywać wszystkie dokumenty związane z realizacją kursu co najmniej do dnia 31.12.2026 r. Kody CPV: 80500000-9 Usługi szkoleniowe 80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy I.B Zadanie nr II” „Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kategorii T” Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. T dla 12 uczniów w wymiarze minimum 50 godzin dla każdego ucznia. Kurs powinien umożliwić nabycie przez uczniów umiejętności kierowania ciągnikiem lub innym pojazdem wolnobieżnym - kategoria T zezwala na kierowanie: a) ciągnikiem rolniczym lub pojazdem wolnobieżnym, b) zespołem pojazdów złożonym z ciągnika rolniczego z przyczepą (przyczepami) lub pojazdem wolnobieżnym z przyczepą (przyczepami), c) pojazdami określonymi dla prawa jazdy kategorii AM (motorowerem oraz czterokołowcem lekkim). Wykonawca podczas kursu winien przekazać wiedzę praktyczną niezbędną do kierowania pojazdami kategorii T umożliwiającą przystąpienie do egzaminu państwowego na podstawie obowiązujących przepisów prawa Liczba uczestników ogółem – 12 Liczba grup ogółem – 1 Liczba godzin/grupę zajęcia teoretyczne – 30 Liczba godzin/uczestnika zajęcia praktyczne – 20 Liczba godzin ogółem – 30 zajęć teoretycznych i 240 zajęć praktycznych godzina = godzina zegarowa 1 grupa zajęciowa = 12 osób liczba osób podczas zajęć praktycznych = 1 os. Termin realizacji: od daty podpisania umowy do 31 maja 2020 r. Zamawiający wymaga, aby program zajęć był realizowany zgodnie z poniższymi wymaganiami: 1. Zajęcia powinny się odbywać: • od poniedziałku do soboty, (indywidualne zajęcia praktyczne tzw. „jazdy” możliwe również w niedzielę za zgodą ucznia) • dla uczniów szkół technicznych i zawodowych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Mikołowski tj: - Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach - Zespołu Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych - Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach • zajęcia teoretyczne w siedzibie Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach przy ul. Dworcowej 1 (dla 1gr. 12-os.), w odpowiednio do charakteru zajęć przystosowanych pracowniach szkolnych udostępnionych nieodpłatnie Wykonawcy z adekwatnym do szkolenia wyposażeniem zapewnionym przez Wykonawcę. Wykonawca zobligowany jest udostępnić uczestnikom kursu sprzęt komputerowy wraz z odpowiednim oprogramowaniem i dodatkowym wyposażeniem umożliwiającym sprawdzenie nabytej przez uczestników wiedzy teoretycznej. 2. Wykonawca zobowiązuje się do uzgodnienia z kierownikiem projektu szczegółowego programu i harmonogramu zajęć dla poszczególnych grup w terminie 7 dni przed rozpoczęciem zajęć, natomiast ewentualnych korekt terminów zajęć nie później niż na 5 dni przed terminem zajęć danej grupy po uzyskaniu wcześniejszej akceptacji ze strony uczestników projektu. Harmonogram zajęć powinien być dostosowany do planu lekcji i harmonogramu zajęć dodatkowych w projekcie. 3. Wykonawca zapewni odpowiednio wykwalifikowaną kadrę instruktorską do przeprowadzenia kursu. 4. Podczas zajęć praktycznych z zakresu prowadzenia pojazdu, wymagane jest, aby jednocześnie odbywał jazdy wyłącznie jeden uczestnik kursu. 5. Wykonawca powinien zapewnić uczestnikom kursu odpowiednie wyposażenie techniczne adekwatne do rodzaju kursu, odpowiadającego indywidualnym potrzebom szkoleniowym uczestnika. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić uczestnikom kursu w trakcie przeprowadzania zajęć: - pojazd niezbędny do realizacji przedmiotu zamówienia, który musi spełniać wymogi prawne w zakresie BHP i p.poż., oznaczony i opisany zgodnie z obowiązującymi przepisami, - pełnowymiarowy i odpowiednio przygotowany do zajęć plac manewrowy. Plac musi być wyłączony z ruchu pojazdów innych niż przeznaczone do nauki jazdy i umożliwiać wykonanie każdego z zadań przewidzianych do wykonania na placu manewrowym na egzaminie państwowym, wraz z zapleczem socjalnym, - wykwalifikowaną kadrę instruktorską posiadającą uprawnienia do prowadzenia szkolenia na prawo jazdy kat.”T”, - badania lekarskie, - wydanie świadectwa ukończenia kursu. 6. W przypadku realizacji zajęć poza szkołą (część praktyczna), miejsce ich realizacji powinno znajdować się w promieniu 30 km od szkoły (na podstawie danych GPS, trasa najkrótsza zmierzona przez samochód osobowy). 7. Prawidłowość wykonania umowy zostanie potwierdzona poprzez prowadzenie dzienników kursu i list obecności. 8. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić odpowiednie działania informacyjne i promocyjne zgodne z Wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego 2014-2020 w związku z współfinansowaniem z Europejskiego Funduszu Społecznego m.in.: stosownego oznaczania materiałów szkoleniowych, dokumentów. 9. Wykonawca zobowiązuje się do ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie szkody powstałe w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy, w tym za szkody wyrządzone osobom trzecim, za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałe w związku ze świadczeniem usług oraz niezwłocznego zawiadomienia w formie pisemnej Zamawiającego o wypadku podczas kursu, oraz sporządzenia karty wypadku ustalającej okoliczności i przyczyny wypadku oraz przekazania jej Zamawiającemu i poszkodowanemu. 10. Wykonawca zobowiązuje się do wykupienia ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków w trakcie kursu, w drodze na kurs i po kursie na sumę 15000 zł oraz przekazania dokumentu potwierdzającego wykupienie ubezpieczenia Zamawiającemu do 5 dni od daty pierwszych zajęć. 11. Wykonawca zapewni również materiały dydaktyczne w postaci podręcznika lub skryptu wraz z płytami CD lub USB, na których znajdują się przykładowe testy egzaminacyjne i przepisy ruchu drogowego (po zakończeniu kursu materiały przechodzą na własność uczniów). Komplet materiałów szkoleniowych Wykonawca dostarczy uczestnikom kursu oraz Zamawiającemu, najpóźniej w dniu rozpoczęcia kursu. 12. Wykonawca zapewni przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego oraz wydanie uczestnikom kursu zaświadczenia o ukończeniu kursu z wyszczególnieniem umiejętności i wiadomości nabytych w trakcie realizacji poszczególnych jednostek szkoleniowych z zakresu objętego kursem. Zaświadczenie o ukończeniu kursu powinno być zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. 13. Wykonawca zgłosi uczniów do egzaminu państwowego, ustali jego termin oraz wniesie stosowne opłaty. 14.Wykonawca zobowiązuję się nie pobierać od uczestników kursu żadnych opłat. 15. Wykonawca po zakończeniu kursu przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty: a) listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu w każdym dniu szkolenia, b) program kursu oraz dziennik zajęć, c) protokół z egzaminu wewnętrznego, d) potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych e) kopie wydanych zaświadczeń i certyfikatów oraz listę potwierdzającą ich odbiór przez uczestników, f) dokumentację fotograficzną z prowadzonego kursu, po uzyskaniu pisemnej zgody uczestników kursu (min. 6 zdjęć o dobrej jakości, przedstawiających realizację tematyki kursu i uczestników). 16. Wykonawca zobowiązuje się przechowywać wszystkie dokumenty związane z realizacją kursu co najmniej do dnia 31.12.2026 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80500000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zadanie I Zamawiający uzna warunek za spełniony , jeżeli Wykonawca wykaże ,iż posiada uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie szkolenia kierowców zgodnie z ustawą z dnia 5 stycznia 2011 roku o kierujących pojazdami (t.j. Dz.U. z 2017 roku,poz.978 ; W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek udziału w postępowaniu, musi spełniać każdy z Wykonawców. Zadanie II Zamawiający uzna warunek za spełniony , jeżeli Wykonawca wykaże ,iż posiada uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie szkolenia kierowców zgodnie z ustawą z dnia 5 stycznia 2011 roku o kierujących pojazdami (t.j. Dz.U. z 2017 roku,poz.978 ; W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek udziału w postępowaniu, musi spełniać każdy z Wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zadanie I 1.Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem ofertowym sporządzonym według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ) oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ); 1.2 zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt II ppkt 3.1.1 i 3.1.4 SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 1.3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1.1 SIWZ. 1.4 Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom , w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1.1 SIWZ. 1.5 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia o których mowa w punkcie 1.1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3.1. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty o których mowa w pkt 3.1 należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem/upoważnieniem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Stosowne pełnomocnictwo/upoważnienie należy złożyć wraz z formularzem ofertowym, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Jeżeli oferta podpisana jest przez osobę inną niż upoważniona do reprezentowania wykonawcy do oferty należy załączyć pełnomocnictwo (upoważnienie) w formie oryginału podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy lub w formie kopii poświadczonej notarialnie. Zadanie II 1A.Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem ofertowym sporządzonym według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1a do SIWZ, następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu (zgodnie z załącznikiem nr 2a do SIWZ) oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (zgodnie z załącznikiem nr 3a do SIWZ); 1.2 zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt II A ppkt 3.1.1 i 3.1.4 SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 1.3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1.1 SIWZ. 1.4 Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom , w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1.1 SIWZ. 1.5 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia o których mowa w punkcie 1.1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3.1. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty o których mowa w pkt 3.1 należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem/upoważnieniem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Stosowne pełnomocnictwo/upoważnienie należy złożyć wraz z formularzem ofertowym, którego wzór stanowi załącznik nr 1a do SIWZ. Jeżeli oferta podpisana jest przez osobę inną niż upoważniona do reprezentowania wykonawcy do oferty należy załączyć pełnomocnictwo (upoważnienie) w formie oryginału podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy lub w formie kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach