Przetargi.pl
„Zorganizowanie i przeprowadzenie dodatkowych zajęć specjalistycznych z carvingu i kursu kwalifikacyjnego z carvingu dla nauczycieli, dodatkowych zajęć specjalistycznych z przygotowania sushi i dekoracji tortów, w ramach projektu „Efektywne Funkcjonalne Szkoły - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego” współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020”.

Zarząd Powiatu Mikołowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 43-190 Mikołów, Żwirki i Wigury
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 32-48-100, 32-48-125 , fax. (032) 32-48-147, 32-48-132
  • Data zamieszczenia: 2019-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Mikołowskiego
    Żwirki i Wigury 4a
    43-190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. (032) 32-48-100, 32-48-125, fax. (032) 32-48-147, 32-48-132
    REGON: 27628477900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiat_mikolow.bip.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zorganizowanie i przeprowadzenie dodatkowych zajęć specjalistycznych z carvingu i kursu kwalifikacyjnego z carvingu dla nauczycieli, dodatkowych zajęć specjalistycznych z przygotowania sushi i dekoracji tortów, w ramach projektu „Efektywne Funkcjonalne Szkoły - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego” współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem i zakresem zamówienia jest: zorganizowanie i przeprowadzenie dodatkowych zajęć specjalistycznych dla uczniów / uczennic oraz kursu kwalifikacyjnego dla nauczycieli zawodu / instruktorów praktycznej nauki zawodu w latach szkolnych 2018/2019, 2019/2020: 1) Dodatkowe zajęcia specjalistyczne z carvingu i kurs kwalifikacyjny z carvingu dla nauczycieli 2) Dodatkowe zajęcia specjalistyczne „Przygotowanie sushi” 3) Dodatkowe zajęcia specjalistyczne „Dekoracja tortów” dla uczniów/uczennic oraz nauczycieli zawodu / instruktorów praktycznej nauki zawodu Zespołu Szkół Technicznych w Mikołowie, Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach oraz Zespołu Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych, w ramach projektu „Efektywne Funkcjonalne Szkoły - Program Rozwoju Szkół Zawodowych i Technicznych Powiatu Mikołowskiego” współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020. Kody CPV: 80530000-8 Usługi szkolenia zawodowego Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy zadania: I.A. Zadanie nr I. Zorganizowanie i przeprowadzenie dodatkowych zajęć specjalistycznych z carvingu dla uczniów i kursu kwalifikacyjnego z carvingu dla nauczycieli zawodu/instruktorów praktycznej nauki zawodu.”” Przedmiot zamówienia w tym zadaniu składa się z następujących części: I.A.1 Dodatkowe zajęcia specjalistyczne z carvingu dla uczniów Przedmiotem tej części zadania nr I jest: zorganizowanie i przeprowadzenie dodatkowych zajęć specjalistycznych z carvingu dla 40 uczniów w wymiarze minimum 20 godzin dla każdej z grup w latach szkolnych 2018/2019 oraz 2019/2020. Zajęcia powinny obejmować przygotowanie teoretyczne i praktyczne z zakresu rzeźbienia w owocach i warzywach oraz fantazyjnej dekoracji potraw celem rozwoju czy też nabycia atrakcyjnych na rynku pracy umiejętności zawodowych. Liczba uczestników ogółem – 40 Liczba grup ogółem – 6 Liczba osób w grupie: minimum 3, maksimum 12 Liczba godzin/grupę – 20 Liczba godzin ogółem – 120 godzina = godzina zegarowa Termin realizacji: od daty podpisania umowy do 31 maja 2020 r. Kurs dla 40 uczestników zostanie przeprowadzony w edycjach: I edycja w roku szkolnym 2018/2019 obejmuje 3 grupy zajęciowe po 6 (łącznie 18 osób). II edycja w roku szkolnym 2019/2020 obejmie 3 grupy zajęciowe dwie 7-osobowe i jedna 8-osobowa (łącznie 22 osób). Zamawiający dopuszcza możliwość zmian ilości i liczebności grup w poszczególnych edycjach w uzasadnionych przypadkach. Łączna ilość uczestników i ilość grup się nie ulegnie zmianie. Możliwa jest jedynie zmiana liczby grup pomiędzy edycjami i liczebności uczestników pomiędzy grupami. Jednakże łącznie będzie to 6 grup obejmujących 40 osób. Przy czym Zamawiający zapewnia, iż minimalna liczba osób w jednej grupie wynosi 3 osób, a maksymalna dopuszczalna liczba osób w jednej grupie wynosi 12 osób. I.A.2 Kurs kwalifikacyjny z carvingu dla nauczycieli zawodu / instruktorów praktycznej nauki zawodu Przedmiotem tej części zadania nr I jest: zorganizowanie i przeprowadzenie kursu carvingu dla 5 nauczycieli zawodu / instruktorów praktycznej nauki w wymiarze minimum 20 godzin w latach szkolnych 2018/2019 oraz 2019/2020. Zajęcia powinny obejmować przygotowanie teoretyczne i praktyczne z zakresu rzeźbienia w owocach i warzywach oraz fantazyjnej dekoracji potraw celem rozwoju czy też nabycia atrakcyjnych na rynku pracy umiejętności zawodowych. Liczba uczestników ogółem – 5 Liczba grup ogółem – 1 Liczba godzin/grupę – 20 Liczba godzin ogółem – 20 godzina = godzina zegarowa Termin realizacji: od daty podpisania umowy do 31 maja 2020 r. Dla części I.A.1 i I.A.2Zamawiający wymaga, aby program zajęć był realizowany zgodnie z poniższymi wymaganiami: 1. Zajęcia powinny się odbywać: • od poniedziałku do soboty, • dla uczniów oraz nauczycieli zawodu / instruktorów praktycznej nauki zawodu szkół technicznych i zawodowych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Mikołowski tj: - Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach - Zespołu Szkół Technicznych w Mikołowie - Zespołu Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych • w siedzibie Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach przy ul. Dworcowej 1 w odpowiednio do charakteru zajęć przystosowanych pracowniach szkolnych udostępnionych nieodpłatnie Wykonawcy z adekwatnym do szkolenia wyposażeniem zapewnionym przez Wykonawcę. 2. Zakres zajęć powinien obejmować warsztat i techniki pracy, ze szczególnym naciskiem na część praktyczną, dzięki czemu uczniowie pozyskają kompleksową wiedzę i przygotowanie do pracy i rozwoju zawodowego. Powinien objąć minimalnie poniższy zakres tematyczny: • Historia carvingu • BHP, zasady bezpieczeństwa i higieny pracy • Zapoznanie z podstawowymi narzędziami i sprzętem do carvingu • Dobór i sposoby przechowywania surowców • Metody konserwacji produktów • Podział carvingu (ze względu na pochodzenie, ze względu na zastosowanie, ze względu na sposób nanoszenia wzorów) • Inspiracje i możliwości wykorzystania sztuki carvingu • Zajęcia praktyczne - powstanie różnych dekoracji z wykorzystaniem minimum 10 różnych warzyw i owoców (np. papryka, ogórek, cytryna, jabłko, rzodkiewka, kalarepa) 3. Wykonawca zobowiązuje się do uzgodnienia z kierownikiem projektu szczegółowego programu i harmonogramu zajęć dla poszczególnych grup w terminie 7 dni przed rozpoczęciem zajęć, natomiast ewentualnych korekt terminów zajęć nie później niż na 5 dni przed terminem zajęć danej grupy po uzyskaniu wcześniejszej akceptacji ze strony uczestników projektu. Harmonogram zajęć powinien być dostosowany do planu lekcji i harmonogramu zajęć dodatkowych w projekcie. 4. Podczas zajęć praktycznych wymagane jest, aby przy jednym stanowisku pracy znajdował się wyłącznie jeden uczestnik zajęć. 5. Każdy z uczestników musi wykonać w ramach zajęć / kursu m. in: liść z cukinii lub ogórka, kalie z kopru włoskiego/rzodkwi i papryczki pepperoni, szyszki z papryki, ptaka z cykorii i białej rzodkwi, różę z kalarepy, kwiat tajski w melonie, różę w arbuzie/dyni, szyszkę z marchwi, kwiat astra z buraka/kalarepy, kwiat dalii z kalarepy/buraka, różę z cukinii, motyw tajski na melonie, dwa motywy kwiatowe w arbuzie, papugę z białej rzodkwi i marchwi, rzeźbę w mango, rzeźbę w arbuzie/dyni/kabaczku z elementami płaskorzeźby z wykorzystaniem szablonu, co najmniej dwie wieloskładnikowe kompozycje z wyrzeźbionych elementów. 6. Wykonawca powinien zapewnić uczestnikom zajęć odpowiednie wyposażenie techniczne oraz produkty spożywcze adekwatne do rodzaju zajęć, odpowiadającego indywidualnym potrzebom szkoleniowym uczestnika. Wykonawca zapewnia m.in.: surowce, m.in.: wszelkie owoce i warzywa niezbędne do realizacji zamówienia, w ilościach zapewniających każdemu uczestników naukę carvingu; narzędzia niezbędne do realizacji kursu tj. noże, dłuta, i inne niezbędne narzędzia do nauki programu szkolenia. 7. Wykonawca zapewni wykwalifikowaną kadrę instruktorską do przeprowadzenia zajęć / kursu. 8. Wykonawca zapewni materiały szkoleniowe w postaci podręcznika lub skryptu wraz z płytami CD lub USB z zakresu tematyki zajęć (po zakończeniu zajęć materiały przechodzą na własność uczniów). Komplet materiałów szkoleniowych Wykonawca dostarczy uczestnikom zajęć / kursu oraz Zamawiającemu, najpóźniej w dniu rozpoczęcia zajęć. 9. Wykonawca zobowiązuje się do ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie szkody powstałe w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy, w tym za szkody wyrządzone osobom trzecim, za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałe w związku ze świadczeniem usług oraz niezwłocznego zawiadomienia w formie pisemnej Zamawiającego o wypadku podczas kursu, oraz sporządzenia karty wypadku ustalającej okoliczności i przyczyny wypadku oraz przekazania jej Zamawiającemu i poszkodowanemu. 10. Wykonawca zobowiązuje się do wykupienia ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków w trakcie zajęć, w drodze na zajęcia i po zajęciach na sumę 15 000,00 zł oraz przekazania dokumentu potwierdzającego wykupienie ubezpieczenia Zamawiającemu do 5 dni od daty pierwszych zajęć. 11. Wykonawca zapewni wydanie uczestnikom zajęć / kursu zaświadczenia o ukończeniu zajęć wraz ze wskazaniem ich zakresu. Zaświadczenie o ukończeniu dodatkowych zajęć specjalistycznych powinno być zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ . Zaświadczenie o ukończeniu kursu powinno być zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 7a do SIWZ . 12. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić odpowiednie działania informacyjne i promocyjne zgodne z Wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego w związku z współfinansowaniem z Europejskiego Funduszu Społecznego m.in.: stosownego oznaczania materiałów szkoleniowych, dokumentów. 13. Wykonawca zobowiązuję się nie pobierać od uczestników zajęć żadnych opłat. 14. Wykonawca po zakończeniu zajęć przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty: a) listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników zajęć w każdym dniu zajęć, b) program zajęć oraz dziennik zajęć, c) potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych d) kopie wydanych zaświadczeń oraz listę potwierdzającą ich odbiór przez uczestników, e) dokumentację fotograficzną z prowadzonych zajęć, po uzyskaniu pisemnej zgody uczestników zajęć (min. 6 zdjęć o dobrej jakości, przedstawiających realizację tematyki zajęć i uczestników). 15. Wykonawca zobowiązuje się przechowywać wszystkie dokumenty związane z realizacją zajęć co najmniej do dnia 31.12.2026 r. Kody CPV: 80530000-8 Usługi szkolenia zawodowego I.B. Zadanie nr II Zorganizowanie i przeprowadzenie dodatkowych zajęć specjalistycznych” Przygotowanie sushi” Przedmiot i zakresem zamówienia jest: zorganizowanie i przeprowadzenie dodatkowych zajęć specjalistycznych „Przygotowanie sushi” dla 24 uczniów w wymiarze minimum 5 godzin dla każdej z grup w latach szkolnych 2018/2019 oraz 2019/2020. Zajęcia powinny obejmować przygotowanie teoretyczne i praktyczne z zakresu przygotowania sushi celem rozwoju czy też nabycia atrakcyjnych na rynku pracy umiejętności zawodowych. Liczba uczestników ogółem – 24 Liczba grup ogółem – 4 Liczba osób w grupie: minimum 4, maksimum 8 Liczba godzin/grupę – 5 Liczba godzin ogółem – 20 godzina = godzina zegarowa Termin realizacji: od daty podpisania umowy do 31 maja 2020 r. Kurs dla 24 uczestników zostanie przeprowadzony w edycjach: I edycja w roku szkolnym 2018/2019 obejmuje 2 grupy zajęciowe po 6 (łącznie 12 osób). II edycja w roku szkolnym 2019/2020 obejmie 2 grupy zajęciowe po 6 osoby (łącznie 12osób). Zamawiający dopuszcza możliwość zmian ilości i liczebności grup w poszczególnych edycjach w uzasadnionych przypadkach. Łączna ilość uczestników i ilość grup się nie ulegnie zmianie. Możliwa jest jedynie zmiana liczby grup pomiędzy edycjami i liczebności uczestników pomiędzy grupami. Jednakże łącznie będzie to 6 grup obejmujących 40 osób. Przy czym Zamawiający zapewnia, iż minimalna liczba osób w jednej grupie wynosi 3 osób, a maksymalna dopuszczalna liczba osób w jednej grupie wynosi 12 osób. Zamawiający wymaga, aby program zajęć był realizowany zgodnie z poniższymi wymaganiami: 1. Zajęcia powinny się odbywać: • od poniedziałku do soboty, • dla uczniów szkół technicznych i zawodowych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Mikołowski tj: - Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach - Zespołu Szkół Technicznych w Mikołowie - Zespołu Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych • w siedzibie Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach przy ul. Dworcowej 1 w odpowiednio do charakteru zajęć przystosowanych pracowniach szkolnych udostępnionych nieodpłatnie Wykonawcy z adekwatnym do szkolenia wyposażeniem zapewnionym przez Wykonawcę. 2. Zakres zajęć powinien obejmować warsztat i techniki pracy, ze szczególnym naciskiem na część praktyczną, dzięki czemu uczniowie pozyskają kompleksową wiedzę i przygotowanie do pracy i rozwoju zawodowego. Powinien objąć minimalnie poniższy zakres tematyczny: • Część teoretyczna – wprowadzenie w produkty japońskie, techniki obróbki i produkcji • Produkcja, półprodukcja, przygotowanie baru: gotowanie ryżu, obróbka ryb, warzyw, owoców morza, gotowanie sosów i marynat • Zajęcia praktyczne - nauka samodzielnego przygotowania wszystkich form sushi 3. Wykonawca zobowiązuje się do uzgodnienia z kierownikiem projektu szczegółowego programu i harmonogramu zajęć dla poszczególnych grup w terminie 7 dni przed rozpoczęciem zajęć, natomiast ewentualnych korekt terminów zajęć nie później niż na 5 dni przed terminem zajęć danej grupy po uzyskaniu wcześniejszej akceptacji ze strony uczestników projektu. Harmonogram zajęć powinien być dostosowany do planu lekcji i harmonogramu zajęć dodatkowych w projekcie. 4. Podczas zajęć praktycznych wymagane jest, aby przy jednym stanowisku pracy znajdował się wyłącznie jeden uczestnik zajęć. 5. Wykonawca powinien zapewnić uczestnikom zajęć odpowiednie wyposażenie techniczne oraz produkty spożywcze adekwatne do rodzaju zajęć, odpowiadającego indywidualnym potrzebom szkoleniowym uczestnika. Wykonawca zapewnia narzędzia niezbędne do przygotowania wszystkich rodzajów sushi m.in.: noże, maty bambusowe, miseczki na sos, drewniane podstawki, pałeczki oraz niezbędne surowce do przygotowania wszystkich rodzajów sushi m.in.: ryby, owoce morza, warzywa, płaty wodorostów, ryż, przyprawy, w ilościach zapewniających przygotowanie różnych rodzajów sushi przez każdego uczestnika kursu. 6. Wykonawca zapewni wykwalifikowaną kadrę instruktorską do przeprowadzenia zajęć. 7. Wykonawca zapewni materiały szkoleniowe w postaci podręcznika lub skryptu wraz z płytami CD lub USB z zakresu tematyki zajęć (po zakończeniu zajęć materiały przechodzą na własność uczniów). Komplet materiałów szkoleniowych Wykonawca dostarczy uczestnikom zajęć oraz Zamawiającemu, najpóźniej w dniu rozpoczęcia zajęć. 8. Wykonawca zobowiązuje się do ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie szkody powstałe w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy, w tym za szkody wyrządzone osobom trzecim, za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałe w związku ze świadczeniem usług oraz niezwłocznego zawiadomienia w formie pisemnej Zamawiającego o wypadku podczas kursu, oraz sporządzenia karty wypadku ustalającej okoliczności i przyczyny wypadku oraz przekazania jej Zamawiającemu i poszkodowanemu. 9. Wykonawca zobowiązuje się do wykupienia ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków w trakcie zajęć, w drodze na zajęcia i po zajęciach na sumę 15 000,00 zł oraz przekazania dokumentu potwierdzającego wykupienie ubezpieczenia Zamawiającemu do 5 dni od daty pierwszych zajęć. 10. Wykonawca zapewni wydanie uczestnikom zajęć zaświadczenia o ukończeniu zajęć wraz ze wskazaniem ich zakresu. Zaświadczenie o ukończeniu zajęć powinno być zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. 11. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić odpowiednie działania informacyjne i promocyjne zgodne z Wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego w związku z współfinansowaniem z Europejskiego Funduszu Społecznego m.in.: stosownego oznaczania materiałów szkoleniowych, dokumentów. 12. Wykonawca zobowiązuję się nie pobierać od uczestników zajęć żadnych opłat. 13. Wykonawca po zakończeniu zajęć przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty: a) listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników zajęć w każdym dniu zajęć, b) program zajęć oraz dziennik zajęć, c) potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych d) kopie wydanych zaświadczeń oraz listę potwierdzającą ich odbiór przez uczestników, e) dokumentację fotograficzną z prowadzonych zajęć, po uzyskaniu pisemnej zgody uczestników zajęć (min. 6 zdjęć o dobrej jakości, przedstawiających realizację tematyki zajęć i uczestników). 14. Wykonawca zobowiązuje się przechowywać wszystkie dokumenty związane z realizacją zajęć co najmniej do dnia 31.12.2026 r. Kody CPV: 80530000-8 Usługi szkolenia zawodowego I.C. Zadanie nr III:” Zorganizowanie i przeprowadzenie dodatkowych zajęć specjalistycznych „ Dekoracja tortów” Przedmiotem i zakresem zamówienia jest: zorganizowanie i przeprowadzenie dodatkowych zajęć specjalistycznych „Dekoracja tortów” dla 24 uczniów w wymiarze minimum 6 godzin dla każdej z grup w latach szkolnych 2018/2019 oraz 2019/2020. Zajęcia powinny obejmować przygotowanie teoretyczne i praktyczne z zakresu dekoracji tortów celem rozwoju czy też nabycia atrakcyjnych na rynku pracy umiejętności zawodowych. Liczba uczestników ogółem – 24 Liczba grup ogółem – 4 Liczba osób w grupie: minimum 4, maksimum 8 Liczba godzin/grupę – 6 Liczba godzin ogółem – 24 godzina = godzina zegarowa Termin realizacji: od daty podpisania umowy do 31 maja 2020 r. Kurs dla 24 uczestników zostanie przeprowadzony w edycjach: I edycja w roku szkolnym 2018/2019 obejmuje 2 grupy zajęciowe po 6 osób (łącznie 12 osób). II edycja w roku szkolnym 2019/2020 obejmie 2 grupy zajęciowe po 6 osób (łącznie 12 osób). Zamawiający dopuszcza możliwość zmian ilości i liczebności grup w poszczególnych edycjach w uzasadnionych przypadkach. Łączna ilość uczestników i ilość grup się nie ulegnie zmianie. Możliwa jest jedynie zmiana liczby grup pomiędzy edycjami i liczebności uczestników pomiędzy grupami. Jednakże łącznie będzie to 6 grup obejmujących 40 osób. Przy czym Zamawiający zapewnia, iż minimalna liczba osób w jednej grupie wynosi 3 osób, a maksymalna dopuszczalna liczba osób w jednej grupie wynosi 12 osób. Zamawiający wymaga, aby program zajęć był realizowany zgodnie z poniższymi wymaganiami: 1. Zajęcia powinny się odbywać: • od poniedziałku do soboty, • dla uczniów szkół technicznych i zawodowych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Mikołowski tj: - Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach - Zespołu Szkół Technicznych w Mikołowie - Zespołu Szkół Energetycznych i Usługowych w Łaziskach Górnych • w siedzibie Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach przy ul. Dworcowej 1 w odpowiednio do charakteru zajęć przystosowanych pracowniach szkolnych udostępnionych nieodpłatnie Wykonawcy z adekwatnym do szkolenia wyposażeniem zapewnionym przez Wykonawcę. 2. Zakres zajęć powinien obejmować warsztat i techniki pracy, ze szczególnym naciskiem na część praktyczną, dzięki czemu uczniowie pozyskają kompleksową wiedzę i przygotowanie do pracy i rozwoju zawodowego. Powinien objąć minimalnie poniższy zakres tematyczny: • Omówienie zasad i sposobów dekorowania. • Materiały cukiernicze – rodzaje i przeznaczenie. Omówienie różnego rodzaju mas plastycznych, mas cukrowych, barwników spożywczych do dekoracji. • przyrządy potrzebne do dekorowania wyrobów cukierniczych – zastosowanie wykrawaczek, stempli, pistoletów do lukru, dekorowania tortów w różnych kształtach, aranżowania dekoracji. • Przygotowanie tortów, biszkoptów jako bazy do dekorowania masą cukrową. • Projektowanie i wykonywanie dekoracji cukierniczych: • Dekorowanie kremami, czekoladą, bitą śmietaną, karmelem. • Metody pracy z lukrem plastycznym oraz wykonywanie różnych elementów ozdobnych. • Wykonywanie kwiatów o zróżnicowanym stopniu trudności, z różnego rodzaju lukru plastycznego, z zastosowaniem drucików florystycznych i bez, stosowanie różnego rodzaju barwników. • Wykorzystanie barwników spożywczych z lukrem i masą cukrową oraz masy marcepanowej. • Ćwiczenia praktyczne: wykonywanie dekoracji z różnych rodzajów mas plastycznych i produktów przeznaczonych do dekoracji. 3. Wykonawca zobowiązuje się do uzgodnienia z kierownikiem projektu szczegółowego programu i harmonogramu zajęć dla poszczególnych grup w terminie 7 dni przed rozpoczęciem zajęć, natomiast ewentualnych korekt terminów zajęć nie później niż na 5 dni przed terminem zajęć danej grupy po uzyskaniu wcześniejszej akceptacji ze strony uczestników projektu. Harmonogram zajęć powinien być dostosowany do planu lekcji i harmonogramu zajęć dodatkowych w projekcie. 4. Podczas zajęć praktycznych wymagane jest, aby przy jednym stanowisku pracy znajdował się wyłącznie jeden uczestnik zajęć. 5. Wykonawca powinien zapewnić uczestnikom zajęć odpowiednie wyposażenie techniczne oraz produkty spożywcze i dekoracyjne adekwatne do rodzaju zajęć, odpowiadającego indywidualnym potrzebom szkoleniowym uczestnika. Wykonawca zapewnia m.in.: rękawy cukiernicze z zestawem tylek cukierniczych o kształtach: okrągły, gwiazdka, listek, róża, taśma, taśma prążkowana, ósemka; łopatki do smarowania, akcesoria do dekoracji tortów, zestaw narzędzi do modelowania mas i kremów, zestaw radełek, patery, podkłady pod torty, masa cukrowa, lukier plastyczny, posypki, perełki itp., gotowe blaty do tortów, produkty spożywcze odpowiednie do przygotowania blatów do tortów oraz mas, kremów i bitej śmietany oraz ich dekoracji oraz wszystko co jest niezbędne do przeprowadzenia szkolenia z zakresu dekoracji tortów. 6. Wykonawca zapewni wykwalifikowaną kadrę instruktorską do przeprowadzenia zajęć. 7. Wykonawca zapewni materiały szkoleniowe w postaci podręcznika lub skryptu wraz z płytami CD lub USB z zakresu tematyki zajęć (po zakończeniu zajęć materiały przechodzą na własność uczniów). Komplet materiałów szkoleniowych Wykonawca dostarczy uczestnikom zajęć oraz Zamawiającemu, najpóźniej w dniu rozpoczęcia zajęć. 8. Wykonawca zobowiązuje się do ponoszenia odpowiedzialności za wszelkie szkody powstałe w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy, w tym za szkody wyrządzone osobom trzecim, za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków powstałe w związku ze świadczeniem usług oraz niezwłocznego zawiadomienia w formie pisemnej Zamawiającego o wypadku podczas kursu, oraz sporządzenia karty wypadku ustalającej okoliczności i przyczyny wypadku oraz przekazania jej Zamawiającemu i poszkodowanemu. 9. Wykonawca zobowiązuje się do wykupienia ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków w trakcie zajęć, w drodze na zajęcia i po zajęciach na sumę 15 000,00 zł oraz przekazania dokumentu potwierdzającego wykupienie ubezpieczenia Zamawiającemu do 5 dni od daty pierwszych zajęć. 10. Wykonawca zapewni wydanie uczestnikom zajęć zaświadczenia o ukończeniu zajęć wraz ze wskazaniem ich zakresu. Zaświadczenie o ukończeniu zajęć powinno być zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. 11. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić odpowiednie działania informacyjne i promocyjne zgodne z Wytycznymi dotyczącymi realizacji projektów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego w związku z współfinansowaniem z Europejskiego Funduszu Społecznego m.in.: stosownego oznaczania materiałów szkoleniowych, dokumentów. 12. Wykonawca zobowiązuję się nie pobierać od uczestników zajęć żadnych opłat. 13. Wykonawca po zakończeniu zajęć przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty: f) listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników zajęć w każdym dniu zajęć, g) program zajęć oraz dziennik zajęć, h) potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych i) kopie wydanych zaświadczeń oraz listę potwierdzającą ich odbiór przez uczestników, j) dokumentację fotograficzną z prowadzonych zajęć, po uzyskaniu pisemnej zgody uczestników zajęć (min. 6 zdjęć o dobrej jakości, przedstawiających realizację tematyki zajęć i uczestników). 14. Wykonawca zobowiązuje się przechowywać wszystkie dokumenty związane z realizacją zajęć co najmniej do dnia 31.12.2026 r. Kody CPV: 80530000-8 Usługi szkolenia zawodowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiajacy nie opisuje warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zadanie I 1.Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem ofertowym sporządzonym według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ) oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ); 1.2 zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt II ppkt. 3.1.1 i 3.1.4 SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 1.3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1.1 SIWZ. 1.4 Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom , w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1.1 SIWZ. 1.5 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia o których mowa w punkcie 1.1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2.1. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty o których mowa w pkt 2.1 należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Jeżeli oferta podpisana jest przez osobę inną niż upoważniona do reprezentowania wykonawcy do oferty należy załączyć pełnomocnictwo (upoważnienie) w formie oryginału podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy lub w formie kopii poświadczonej notarialnie. . Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem/upoważnieniem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Stosowne pełnomocnictwo/upoważnienie należy złożyć wraz z formularzem ofertowym, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.Jeżeli oferta podpisana jest przez osobę inną niż upoważniona do reprezentowania wykonawcy do oferty należy załączyć pełnomocnictwo (upoważnienie) w formie oryginału podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy lub w formie kopii poświadczonej notarialnie. Zadanie II 1A.Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem ofertowym sporządzonym według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1a do SIWZ, następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu (zgodnie z załącznikiem nr 2a do SIWZ) oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (zgodnie z załącznikiem nr 3a do SIWZ); 1.2 zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt II A ppkt 3.1.1 i 3.1.4 SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 1.3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1.1 SIWZ. 1.4 Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom , w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1.1 SIWZ. 1.5 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia o których mowa w punkcie 1.1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2.1. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty o których mowa w pkt 2.1 należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem/upoważnieniem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Stosowne pełnomocnictwo/upoważnienie należy złożyć wraz z formularzem ofertowym, którego wzór stanowi załącznik nr 1a do SIWZ. Jeżeli oferta podpisana jest przez osobę inną niż upoważniona do reprezentowania wykonawcy do oferty należy załączyć pełnomocnictwo (upoważnienie) w formie oryginału podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy lub w formie kopii poświadczonej notarialnie. Zadanie III 1B.Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem ofertowym sporządzonym według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1b do SIWZ, następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu (zgodnie z załącznikiem nr 2b do SIWZ) oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (zgodnie z załącznikiem nr 3b do SIWZ); 1.2 zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt II B ppkt 3.1.1 i 3.1.4 SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 1.3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1.1 SIWZ. 1.4 Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom , w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1.1 SIWZ. 1.5 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia o których mowa w punkcie 1.1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2.1. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty o których mowa w pkt 2.1 należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem/upoważnieniem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Stosowne pełnomocnictwo/upoważnienie należy złożyć wraz z formularzem ofertowym, którego wzór stanowi załącznik nr 1b do SIWZ. Jeżeli oferta podpisana jest przez osobę inną niż upoważniona do reprezentowania wykonawcy do oferty należy załączyć pełnomocnictwo (upoważnienie) w formie oryginału podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy lub w formie kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach