Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie cykli szkoleniowo - aktywizacyjnych dla osadzonych w ramach PO WER.

Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej ogłasza przetarg

  • Adres: 85128 Bydgoszcz, ul. Wały Jagiellońskie
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 5855252, 52 5855333, , fax. 525 829 727
  • Data zamieszczenia: 2018-12-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej
    ul. Wały Jagiellońskie 4
    85128 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 5855252, 52 5855333, , fax. 525 829 727
    REGON: 9139320100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Okregowy Inspektorat Służby Więziennej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie cykli szkoleniowo - aktywizacyjnych dla osadzonych w ramach PO WER.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie 62 cykli szkoleniowo-aktywizacyjnych dla osób osadzonych w jednostkach penitencjarnych Służby Więziennej okręgu bydgoskiego. Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić i zorganizować cykle szkoleniowo-aktywizacyjne zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 18 sierpnia 2017 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2017, poz. 1632 z późn. zm.). Na cykl szkoleniowo-aktywizacyjny składają się: moduł 1 - kurs zawodowy, w tym panel zajęć teoretycznych:- w ramach kursu zawodowego (liczba godzin dydaktycznych w zależności od rodzaju kursu) - w ramach szkolenia z zakresu przepisów BHP i ppoż. (4 godziny dydaktyczne)- w ramach szkolenia z zakresu pierwszej pomocy przedmedycznej (6 godzin dydaktycznych),- w ramach nauki zakładania działalności gospodarczej i obsługi komputera dla kobiet (18 godzin dydaktycznych) oraz panel zajęć praktycznych (liczba godzin dydaktycznych w zależności od rodzaju kursu) moduł 2 - kurs aktywizacji zawodowej, w tym panel zajęć teoretycznych (5 godzin dydaktycznych) i panel zajęć praktycznych (15 godzin dydaktycznych). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje sie w rozdziale IV SIWZ, a dla poszczególnych części opis znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. Przedmiot został podzielony na 8 części.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80500000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium na okres związania ofertą wynoszące: 1) dla części 1 zamówienia 1700,00 zł (słownie: tysiąc siedemset złotych 00/100 gr) 2) dla części 2 zamówienia 2300,00 zł (słownie: dwa tysiące trzysta złotych 00/100 gr) 3) dla części 3 zamówienia 2900,00 zł (słownie: dwa tysiące dziewięćset złotych 00/100 gr) 4) dla części 4 zamówienia 1500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych 00/100 gr) 5) dla części 5 zamówienia 1500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych 00/100 gr) 6) dla części 6 zamówienia 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100 gr) 7) dla części 7 zamówienia 2800,00 zł (słownie: dwa tysiące osiemset złotych 00/100 gr) 8) dla części 8 zamówienia 3100,00 zł (słownie: trzy tysiące sto złotych 00/100 gr) 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Sposób wniesienia, forma wadium dla danej części opisano w roz. XII SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wstępnego potwierdzenia,że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu składa wraz z ofertą Jednolity Europejski Dokument Zamówienia (JEDZ) podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym - szczegółowy opis przygotowania JEDZ znajduje się w rozdziale IX SIWZ. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej przez Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu, zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, w formie oryginału oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której jest mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ - szczegółowy wykaz i opis znajduje się w rozdziale VIII SIWZ. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz. VIII.C. pkt 1. ppkt 1 i 2: - ppkt 1 – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - ppkt 2 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłaceniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa w rozdz. VIII.C. pkt 1. ppkt 1 i 2: - zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - szczegółowy opis znajduje się w rozdziale VIII SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach