Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie 9-dniowych, indywidualnych zajęć rehabilitacyjnych dla 40 uczestników projektu Od bierności do aktywności

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wieluniu ogłasza przetarg

  • Adres: 98-300 Wieluń, ul. Śląska 23
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 843 14 90 , fax. 43 843 14 90
  • Data zamieszczenia: 2013-05-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wieluniu
    ul. Śląska 23 23
    98-300 Wieluń, woj. łódzkie
    tel. 43 843 14 90, fax. 43 843 14 90
    REGON: 73094082100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielun.pcpr.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie 9-dniowych, indywidualnych zajęć rehabilitacyjnych dla 40 uczestników projektu Od bierności do aktywności
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie 9-dniowego pobytu rehabilitacyjno - szkoleniowego dla 40 osób niepełnosprawnych, zgodnie z potrzebami osób niepełnosprawnych oraz zaleceniami lekarskimi, dodatkowo z uwzględnieniem elementów szkoleniowych w formie: - 5 godz. warsztatu z zakresu pierwszej pomocy przedmedycznej, prowadzonego przez lekarza/ratownika medycznego, adresowanego do wszystkich uczestników; - 4 godz. warsztatu integracyjno - motywacyjnego prowadzonego przez psychologa, - 30 godz. warsztatu aktywnego poszukiwania pracy prowadzonego przez doradcę zawodowego. W programie warsztatu należy uwzględnić m. in. takie elementy jak: planowanie i podejmowanie decyzji dotyczących zatrudnienia i edukacji, metody poszukiwania pracy, zasady opracowywania dokumentów aplikacyjnych, metody kontaktowania się z pracodawcą, ćwiczenia praktyczne z zakresu redagowania CV i listu motywacyjnego. Organizator powinien posiadać wpis do rejestru agencji zatrudnienia prowadzonego przez Marszałka woj. w zakresie realizacji usługi poradnictwa zawodowego. 2.Osoby kierowane przez Zamawiającego do Wykonawcy są osobami niepełnosprawnymi w stopniu znacznym, umiarkowanym oraz lekkim, głównie z powodu chorób: neurologicznych, psychicznych, układu krążenia, narządów ruchu, epilepsji, chorób wzroku. Charakteryzują się one niskim poziomem samopoczucia psychofizycznego lub mają wskazania medyczne do rehabilitacji lub usprawniania, prowadzą nieaktywny tryb życia lub wykazują niską aktywność w związku z niepełnosprawnością ruchową, zamieszkują obszar powiatu wieluńskiego. 3. Celem zajęć rehabilitacyjnych jest m. In.: poprawa stanu zdrowia uczestników, samopoczucia i sprawności psychofizycznej, integracja grupy. 4. Formalne skierowania wydane przez PCPR w Wieluniu będą zawierały kserokopie zaświadczeń lekarskich o braku przeciwwskazań do rehabilitacji, a osoby kierowane będą informowane przez Zamawiającego o konieczności przedstawienia Wykonawcy również innych dokumentów (np. wyników badań lekarskich, zaświadczeń o stanie zdrowia), które mogłyby być pomocne Wykonawcy w procesie kwalifikowania do udziału w programie rehabilitacji. Wykonawca będzie zobowiązany do rozpatrzenia skierowań, przeprowadzenia konsultacji i wytyczenia realnych celów rehabilitacji oraz zaplanowanie działań i określenia rezultatów. 5. Indywidualny program powinien zawierać elementy rehabilitacji, takie jak: fizjoterapia i/lub fizykoterapia i/lub zajęcia psychoruchowe, lub inne techniki rehabilitacyjne. 6. Zamówienie obejmuje: - transport uczestników z Wielunia do miejsca organizacji oraz transport powrotny do Wielunia, - 9 dniowy pobyt u Wykonawcy, w tym: - noclegi (8) dla uczestników (zakwaterowanie w pokojach 2-3 osobowych) z pełnym węzłem sanitarnym, - pełne wyżywienie (śniadanie, obiad, kolacja), - opiekę medyczną w czasie pobytu, - przeprowadzenie indywidualnych zabiegów rehabilitacyjnych, dostosowanych do poszczególnych uczestników (minimum 3 zabiegi dziennie), w tym Wykonawca będzie zobowiązany do: - opracowania w formie pisemnej indywidualnych programów rehabilitacji, - poniesienia kosztów wynagrodzenia osób prowadzących moduł szkoleniowy. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do: 1. Realizacji zajęć o charakterze integracyjno - rozrywkowym w czasie wolnym. 2. Przekazania uczestnikom i Zamawiającemu harmonogramu realizacji zajęć. 3. Informowania o finansowaniu zajęć przez Unię Europejską poprzez zamieszczenie w dokumentacji obowiązujących oznaczeń. 4. Prowadzenia odpowiedniej dokumentacji: a) imiennej listy obecności uczestników w każdym dniu, b) indywidualnych kart uczestników z opisem działań, którymi zostali objęci, c) wydawania zaświadczeń o ukończeniu przez uczestników indywidualnych programów. d) dokumentacji zajęć w formie zdjęć; 5. Przekazania Zamawiającemu, w terminie 7 dni od dnia zakończenia działań: a) sprawozdania z kompleksowej realizacji działań, b) imiennej listy obecności uczestników z każdego dnia uwzględniającej program realizowanych działań, c) indywidualnych kart uczestników z opisem realizowanych działań, d) zaświadczeń o ukończeniu realizacji programu wraz z oceną założonych rezultatów, e) płyty CD z fotograficzną dokumentacją rehabilitacji, f) ankiety oceniające realizowane zamówienie. 6. Przechowywania dokumentów potwierdzających realizację działań do 31.12.2020 r. 7. Umożliwienia kontroli realizacji zadania przez pracowników PCPR w Wieluniu. 8. Ologowania pomieszczeń, z których będą korzystać uczestnicy projektu. 9. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpieczeństwo osób uczestniczących w zabiegach, a także warunki zgodne z przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy. 10. Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację zajęć w terminie 7 dni od nia ich zakończenia. 11. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia zabiegów również w przypadku innej niż wskazanym w niniejszym zamówieniu liczby osób. W takim przypadku Zamawiający zapłaci Wykonawcy za faktyczną liczbę osób, które będą uczestniczyły w zabiegach. 12. Zamawiający zastrzega sobie aby realizacja przedmiotu zamówienia prowadzona była w specjalistycznych ośrodkach uprawnionych do realizacji tego typu rehabilitacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853125004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 9 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wielun.pcpr.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach