Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie 7 szkoleń w ramach projektu Wdrożenie nowoczesnych modeli zarządzania jakością w Uniwersytecie Gdańskim (MODEL_UG) w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Uniwersytet Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1A
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5232344 , fax. 058 5232484, 5523741
  • Data zamieszczenia: 2013-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Gdański
    ul. Bażyńskiego 1A 1A
    80-952 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 5232344, fax. 058 5232484, 5523741
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie 7 szkoleń w ramach projektu Wdrożenie nowoczesnych modeli zarządzania jakością w Uniwersytecie Gdańskim (MODEL_UG) w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 80570000-0 - usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego. 2.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu 7 szkoleń w ramach projektu Wdrożenie nowoczesnych modeli Zarządzania jakością w Uniwersytecie Gdańskim (MODEL_UG) w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w załączniku nr 8 do SIWZ. 4.Harmonogram i temat szkoleń przedstawiony jest w załączniku nr 9 do SIWZ. Szczegółowe terminy poszczególnych szkoleń zostaną przedstawione Wykonawcy w ciągu miesiąca od dnia podpisania umowy. 5.Szkolenia przeznaczone są dla kadry zarządzającej wyższego szczebla Uniwersytetu Gdańskiego - Rektor, Prorektorzy, Dziekani, Prodziekani, Kanclerz, z-cy Kanclerza, Kwestor, z-cy Kwestora, Dyrektorzy jednostek organizacyjnych UG, z-cy Dyrektorów jednostek organizacyjnych UG (przewidywana ilość osób podana w załączniku nr 9 do SIWZ). 6.Celem szkoleń jest podniesienie kompetencji menadżerskich kadry zarządzającej wyższego szczebla Uniwersytetu Gdańskiego w 7 obszarach tematycznych: Szkolenie nr 1 - Komercjalizacja wiedzy, Szkolenie nr 2 - Zarządzanie ryzykiem, Szkolenie nr 3 - Nowelizacja ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym, Szkolenie nr 4 - Zarządzanie własnością intelektualną, Szkolenie nr 5 - Zarządzanie jakością kształcenia we współpracy z otoczeniem gospodarczo - społecznym, Szkolenie nr 6 - Pozyskiwanie funduszy z programów unijnych, kontrola, zarządzanie i realizacja projektów, Szkolenie nr 7 - Kontrola zarządcza, zarządzanie finansami wobec zmian w ustawie o finansowaniu nauki. 7.Wszystkie szkolenia przeprowadzane będą na terenie Kampusu Uniwersytetu Gdańskiego oliwskiego (Bałtycki Kampus Uniwersytetu Gdańskiego) lub sopockiego. Miejsce realizacji wskazuje Zamawiający, podając Wykonawcy dokładny adres nie później niż 14 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem danego szkolenia. Wykonawca nie ponosi kosztów z tytułu wynajmu sali. 8.Zajęcia muszą być prowadzone z zastosowaniem przykładów odnoszących się do konkretnych sytuacji, z uwzględnieniem specyfiki wyższych uczelni publicznych. 9.Wykonawca (zgodnie z opisem w załączniku nr 8 do SIWZ) zobowiązuje się m. in. do: 1)zapewnienia koordynatora sprawującego nadzór nad grupą szkoleniową i czuwającego nad prawidłową realizacją szkolenia z minimum 3-letnim stażem pracy w zakresie prowadzonych usług szkoleniowych, 2)zapewnienia trenerów szkoleniowych posiadających odpowiednie kwalifikacje i biegłą znajomość tematyki programu szkolenia oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie dydaktyczne lub trenerskie, gwarantujące efektywne przekazanie wiedzy specyficznej grupie odbiorców, jaką jest kadra zarządzająca wyższego szczebla uczelni publicznej, 3)wyposażenia trenerów w laptop w celu prezentacji materiałów dydaktycznych zapisanych w postaci elektronicznej, 4)opracowania szczegółowego programu szkolenia, obejmującego co najmniej zagadnienia wymienione w załączniku nr 9 do SIWZ wraz z materiałami szkoleniowymi i przedłożenia ich Zamawiającemu celem akceptacji, najpóźniej na 14 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem danego szkolenia, 5)zapewnienia wyżywienia wszystkim uczestnikom szkolenia (wliczając koordynatora i trenerów) podczas wszystkich dni szkoleniowych, zgodnie z opisem w załączniku nr 10 do SIWZ (który jest obowiązujący dla prawidłowo złożonej oferty), 6)przygotowania listy obecności na każdy dzień szkolenia wraz z potwierdzeniem otrzymania materiałów szkoleniowych i posiłku oraz przekazania ich Zamawiającemu w terminie do 7 dni kalendarzowych po zakończeniu każdego szkolenia, 7)wydania oryginału zaświadczenia/certyfikatu o ukończeniu szkolenia wszystkim uczestnikom oraz przesłania kopii tych dokumentów Zamawiającemu (w wersji papierowej) w terminie do 7 dni kalendarzowych po zakończeniu każdego szkolenia; opis wyglądu zaświadczenia/certyfikatu dostępny w załączniku nr 8 do SIWZ, 8)konsultacji z Zamawiającym propozycji ankiet oceniających poszczególne szkolenia nie później niż na 14 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem danego szkolenia, 9)przygotowania i przeprowadzenia po każdym szkoleniu ankiety ewaluacyjnej oraz przekazanie jej wyników Zamawiającemu zarówno w wersji papierowej (oryginały ankiet) jak i elektronicznej (w formie zbiorczego zestawienia w tabeli Excel) w terminie do 7 dni kalendarzowych po zakończeniu każdego szkolenia, 10)stosowania na wszystkich dokumentach (materiały szkoleniowe, programy szkoleń, listy obecności itp.) oznaczenia o współfinansowaniu z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki wraz z logotypami POKL, logo Uniwersytetu Gdańskiego zgodnie z zasadami promocji POKL dostępnymi do pobrania pod adresem: www.model.ug.edu.pl. 10.Zamawiający zobowiązuje się do: 1)przekazania Wykonawcy imiennej listy uczestników szkolenia nie później niż 5 dni kalendarzowych przed każdym szkoleniem, 2)zapewnienia sali, sprzętu audiowizualnego potrzebnego do przeprowadzenia poszczególnych szkoleń, 3)przedstawienia Wykonawcy szczegółowych terminów poszczególnych szkoleń - zgodnie z zapisami w pkt. 4 niniejszego rozdziału. 11.Cena oferty musi obejmować usługę szkoleniową wraz z materiałami szkoleniowymi, usługę gastronomiczną, koszt dojazdu trenerów w miejsce wykonania usługi (zgodnie z opisem w załączniku nr 8, 9 i 10 do SIWZ) oraz musi zawierać wszelkie niezbędne koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia (zgodnie z opisem w pkt. 6 rozdziału XI SIWZ). 12.Załączniki nr 8, 9 i 10 do SIWZ są obowiązujące dla prawidłowo złożonej oferty. 13.Wykonawca zagwarantuje swobodny nadzór nad realizowanym zamówieniem i możliwość dokonywania uzgodnień na każdym etapie zamówienia przez przedstawiciela Zamawiającego. 14.Zamawiający nie przewiduje unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia - art. 93 ust. 1a ustawy Pzp. 15.Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części zamówienia (w ramach prawa opcji), tj. do 20% wartości umowy określonej w ust. 2 niniejszego paragrafu, a Wykonawcy w takim przypadku nie będzie przysługiwać roszczenie z tego tytułu. 16.Termin wykonania zamówienia: od podpisania umowy z terminem realizacji wrzesień 2013r - czerwiec 2014r. - w terminach szczegółowo określonych zgodnie z zapisami w pkt. 4 rozdziału II SIWZ. 17.Szczegóły zamówienia opisane w rozdziale II SIWZ, załączniku nr 2 - formularz cenowy, załączniku nr 7 - projekt umowy oraz w załacznikach nr: 8 (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia), 9 (harmonogram i tematyka szkoleń), 10 (usługa gastronomiczna) do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805700000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 6.780,00 PLN (słownie: sześć tysięcy siedemset osiemdziesiąt PLN 00/100). 2.W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 wraz z późn. zmianami). 3.Poręczenie, gwarancja, o których mowa w pkt. 2 powinny być ważne przez okres związania ofertą - kserokopia wadium powinna być dołączona do oferty, a oryginał dołączony do oferty w osobnej kopercie. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4 a i ust. 5 ustawy. 4.Oferta nie zabezpieczona w wymaganym terminie wadium, spowoduje wykluczenie Wykonawcy przez Zamawiającego. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum, kilku z nich lub wszystkich konsorcjantów łącznie. 5.Miejsce złożenia wadium. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść przed terminem składania ofert przelewem na konto: BANK PEKAO S.A. IV/O Gdańsk Nr 54 1240 1271 1111 0000 1492 5434 z oznaczeniem: Postępowanie nr A120-211-110/13/SS - Zorganizowanie i przeprowadzenie 7 szkoleń w ramach projektu Wdrożenie nowoczesnych modeli zarządzania jakością w Uniwersytecie Gdańskim (MODEL_UG). Potwierdzeniem tej formy będzie kopia przelewu (wpłaty) załączona do oferty. Wadium wniesione w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 6.Ewentualne przesunięcie terminu składania ofert jest jednoznaczne z przesunięciem terminu wniesienia wadium. 7.Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania, a ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 8.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1)Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana, 3)jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9.Zwrot wadium. 1)Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt. 8 ppkt. 3). 2)Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3)Z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4 a ustawy, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na pisemny wniosek Wykonawcy: a)który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b)który został wykluczony z postępowania, c)którego oferta została odrzucona. 10.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy. 11.W przypadku przedłużenia okresu związania ofertą, Wykonawca musi jednocześnie przedłużyć okres ważności wadium albo jeżeli nie jest to możliwe wnieść nowe wadium na przedłużony okres związania ofertą. 12.Ponowne złożenie wadium lub jego przedłużenie: a)przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium, a jeśli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. W związku z przedłużeniem terminu związania ofertą po wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium lub przedłużenia jego ważności przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza; b)Zamawiający żąda w określonym terminie ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu je zwrócono, jeśli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Szczegóły nt wadium podane są w rozdz. VII SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie Wykonawcy w organizowaniu szkoleń objętych zamówieniem
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach