Przetargi.pl
Zorganizowanie i przeprowadzenie 21 edycji jednodniowego szkolenia zamkniętego pn.: „Ergonomia na stanowisku pracy – profilaktyka zachowań”

Wojewódzki Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 40-048 Katowice, Kościuszki
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0 32 757 33 61, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2019-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Pracy
    Kościuszki 30
    40-048 Katowice, woj. śląskie
    tel. 0 32 757 33 61, , fax. -
    REGON: 27685569600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://wup.katowice.ibip.pl/public/?id=15002
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka organizacyjna samorządu województwa nieposiadająca osobowości prawnej.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i przeprowadzenie 21 edycji jednodniowego szkolenia zamkniętego pn.: „Ergonomia na stanowisku pracy – profilaktyka zachowań”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Uczestnikami szkolenia będą pracownicy Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach - łącznie około 250 osób przy czym nie mniej niż 240 osób, (21 edycji – po ok. 10-12 osób, które zostaną zrealizowane w Katowicach, Częstochowie i Bielsku-Białej, przy czym 2 edycje zostaną zrealizowane w Częstochowie, 2 edycje zostaną zrealizowane w Bielsku-Białej oraz min. 17 edycji zostanie zrealizowanych w Katowicach). Ilość edycji w poszczególnych miastach zostanie podana po przeprowadzeniu rekrutacji wśród pracowników Urzędu nie później niż na 4 dni robocze przed pierwszą edycją szkolenia. Możliwa jest zmiana ilości edycji kosztem lokalizacji w Częstochowie oraz Bielsku-Białej, tylko i wyłącznie na rzecz Katowic. Ostateczna liczba osób biorących udział w edycji szkolenia zostanie podana nie później niż na trzy dni kalendarzowe przed planowanym terminem danej edycji szkolenia. 2. Termin i miejsce realizacji: Szkolenie powinno rozpocząć się nie wcześniej niż 6-go dnia roboczego po podpisaniu umowy a zakończyć się w terminie 29.11.2019 r. w dniach roboczych, tj. od poniedziałku do piątku za wyjątkiem świąt ustawowo wolnych od pracy. 3 dni po podpisaniu Umowy Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającego propozycje terminów realizacji poszczególnych edycji szkoleń. Dopuszcza się możliwość zmiany terminu szkolenia za zgodą obu stron. Szkolenie powinno składać się z części merytorycznej oraz warsztatowej (case study), z uwzględnieniem ćwiczeń minimalizujących negatywne skutki pracy w tym przeciwdziałających przeciążeniom psychofizycznym występującym w pracy, ćwiczeń autoterapii z wykorzystaniem prostych przyrządów, ćwiczeń prewencyjnych, wzmacniających i ćwiczeń oddechowych. Na szkoleniu powinny być zaprezentowane podstawowe techniki automasażu i relaksacji, zgodnie z zakresem. Każda edycja szkolenia obejmować będzie 7 godzin szkoleniowych (1 godzina szkoleniowa = 45 min.) i zostanie zorganizowana na terenie miast: Katowice, Częstochowa oraz Bielsko-Biała, w obiekcie konferencyjnym/szkoleniowym o standardzie odpowiadającym standardowi hotelu trzygwiazdkowego lub porównywalnym, w lokalizacji dogodnej pod względem komunikacyjnym dla uczestników korzystających ze środków transportu publicznego. Lokalizacja sal powinna być usytuowana w śródmieściach poszczególnych miejscowości (Katowice, Częstochowa oraz Bielsko-Biała) w odległości maksymalnie 3 km od siedziby WUP oraz Oddziałów Zamiejscowych WUP w tych miastach, tj. – dla Katowic – ul. Kościuszki 30; – dla Częstochowy – Al. Niepodległości 20/22; – dla Bielska-Białej – ul. Piastowska 40. Przy ocenie czy sala szkoleniowa spełnia wymagania dotyczące maksymalnej odległości 3 km od siedziby WUP w poszczególnych miastach, wykorzystać należy następującą metodę liczenia odległości: na stronie http://www.mapy.google.pl w pasku „Wyszukaj w Mapach Google” należy wpisać adres siedziby Urzędu w danym mieście”, następnie w pasku bocznym należy wpisać adres sali szkoleniowej. Należy zaznaczyć pozycję Pieszo i nacisnąć przycisk „WYZNACZ TRASĘ”. Hotel lub obiekt w którym będzie odbywać się szkolenie, musi być dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim. Cena szkolenia nie obejmuje kosztów noclegu oraz kosztów dojazdu. 3. Szczegółowy program szkolenia "Ergonomia na stanowisku pracy – profilaktyka zachowań" powinien zostać przedstawiony jako jeden z elementów oferty. Uczestnictwo w szkoleniu powinno pozwolić na minimalizowanie negatywnych skutków pracy w tym przeciwdziałać przeciążeniom psychofizycznym występującym w pracy. Program powinien być dostosowany do uczestników szkolenia (pracowników Urzędu) i obejmować między innymi następujące zagadnienia, będące przedmiotem szczególnego zainteresowania uczestników: • Przedstawienie informacji na temat potrzeby stosowania rozwiązań ergonomicznych w miejscu pracy zachęcanie do podjęcia działań chroniących zdrowie. • Zaprezentowanie w jaki sposób zorganizować i ustawić wszystkie elementy stanowiska pracy zgodnie z wymaganiami ergonomii. • Najczęstsze problemy zdrowotne. • Złe nawyki posturalne podczas pracy siedzącej i stojącej. • Jak radzić sobie z codziennymi dolegliwościami układu ruchu. • Rola ergonomii dnia codziennego na ogólną kondycje organizmu, czyli tego co robimy poza pracą - aktywność fizyczna i właściwe odżywianie. • Ergonomia na stanowiskach biurowych przy pracy z komputerem. • Nauka prawidłowej postawy podczas siedzenia i stania. • Prezentacja wybranych ćwiczeń pomocnych w codziennej pracy, przeciwdziałających nadmiernym przeciążeniom organizmu. • Nauka ćwiczeń odprężających możliwych do wykonania przy biurku. • Prezentacja podstawowych technik automasażu i relaksacji. • Przystosowanie stanowisk pracy dla osób z różnymi rodzajami niepełnosprawności - indywidualne ustawienie stanowiska prac. • Normowanie czasu pracy a ergonomia i odpoczynek: uwzględnianie czasu odpoczynku. Ramowy harmonogram szkolenia: DZIEŃ SZKOLENIA 08:30 - 10:15 Zajęcia 10:15 - 10:25 Przerwa kawowa 10:25 - 12:10 Zajęcia 12:10 - 12:20 Przerwa kawowa 12:20 - 14:05 Zajęcia 14:05 - 14:30 Przerwa obiadowa 1. Szczegółowy zakres realizacji usługi: Wykonawca powinien zapewnić: • wyżywienie dla każdego uczestnika szkolenia, 2 przerwy kawowe dla każdego uczestnika: • 1 przerwa składająca się z: - kanapek różnorodnych na białym oraz ciemnym pieczywie z dodatkami do wyboru np. sera, szynki, pasztetu pieczonego lub past z dodatkami świeżych warzyw - po 4 kanapki na jedną osobę (min. 180g), - wyrobów cukierniczych różnorodnych: np. kruchych i/lub biszkoptowych ciasteczek, wafelków, babeczek, rogalików z nadzieniem (co najmniej 4 rodzaje, nie mniej niż 40g na osobę z każdego rodzaju), - napojów: • świeżo parzonej kawy z ekspresu podawanej w warnikach lub ekspresie ciśnieniowym (min. 0,25 l/os.), • herbaty dobrej jakości (min. 3 rodzaje herbat w torebkach – czarna, zielona, owocowa – min. 0,25 l/os), gorącej wody podawanej w warnikach, • soków owocowych naturalnych 100% – 2 smaki (np. pomarańczowego, jabłkowego - min. 0,33 l/os.), • wody mineralnej gazowanej i niegazowanej (min. 0,33 l/os.), - dodatków: plastrów cytryny w ilości odpowiadającej liczbie herbat, cukru białego i trzcinowego, mleka do kawy. • 2 przerwa składająca się z: - wyrobów cukierniczych różnorodnych: drobnych słodkich i słonych przekąsek, np. kruchych i/lub biszkoptowych ciasteczek, wafelków, babeczek, rogalików z nadzieniem (co najmniej 4 rodzaje, nie mniej niż 40g na osobę z każdego rodzaju); - ciast (min. 3 rodzaje po 1 szt/os. z każdego rodzaju), - napojów: • świeżo parzonej kawy z ekspresu podawanej w warnikach lub ekspresie ciśnieniowym (min. 0,25 l/os.), • herbaty dobrej jakości (min. 3 rodzaje herbat w torebkach - czarna, zielona, owocowa - min. 0,25 l/os), gorącej wody podawanej w warnikach, • soków owocowych naturalnych 100% - 2 smaki (np. pomarańczowego, jabłkowego - min. 0,33 l/os.), • wody mineralnej gazowanej i niegazowanej (min. 0,33 l/os.), - dodatków: plastrów cytryny w ilości odpowiadającej liczbie herbat, cukru białego i trzcinowego, mleka do kawy. Bufet kawowy powinien być dostępny dla uczestników szkoleń przez cały czas trwania wykładów oraz na bieżąco uzupełniany. Bufet kawowy może znajdować się w sali konferencyjnej lub w pomieszczeniu do niej bezpośrednio przylegającym. przerwa obiadowa dla każdego uczestnika, składająca się z: - zupy (min. 250 ml/os.), - dania głównego: do wyboru danie mięsne lub ryba (150 g/os.) z dodatkiem ziemniaków z wody lub opiekanych, frytek, klusek śląskich, kaszy lub ryżu (min. 2 rodzaje – min. 150 g/os.) i zestawu sałatek i surówek (min. 2 rodzaje – min. 50 g/os.), - napojów: tj.: soków owocowych, naturalnych 100% – 2 smaki (np. pomarańczowy, jabłkowy - min. 0,33 l/os.), wody mineralnej gazowanej i niegazowanej (min. 0,33 l/os.). Obiad dla każdego uczestnika powinien być podany na ciepło i może być dostarczony jako wyporcjowany lub porcjowanie może odbywać się w chwili podawania obiadu. Obiady powinny być podawane w odrębnym pomieszczeniu dostępnym lub wydzielonym wyłącznie dla uczestników szkolenia w budynku, w którym odbywać się będzie szkolenie, na zastawie ceramicznej z kompletem sztućców metalowych i serwetek, w formie umożliwiającej spożywanie posiłku w pozycji siedzącej. Wszystkie posiłki tj.: zarówno przerwy kawowe jak i obiadowa będą takie same dla wszystkich uczestników przy zastrzeżeniu ewentualnej konieczności podania posiłków bezmięsnych (wegetariańskich, wegańskich), o których wykonawca zostanie poinformowany w przededniu realizacji usługi. Wykonawca zobowiązany jest do terminowego przygotowania i podania posiłków, zgodnie z ramowym harmonogramem szkolenia, zachowania zasad higieny i obowiązujących przepisów sanitarnych przy przygotowaniu posiłków, przygotowania posiłków z pełnowartościowych, świeżych produktów z ważnymi terminami przydatności do spożycia W zakresie realizacji usługi gastronomicznej Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia pełnego serwisu gastronomicznego związanego z wyżywieniem, tzn. przygotowaniem, obsługą kelnerską, nakryciem stołów, zapewnieniem zastawy (nie dopuszcza się stosowania plastikowych lub papierowych kubeczków, sztućców, talerzy itp.) oraz innych naczyń niezbędnych do serwowania zimnych i ciepłych posiłków (np. podgrzewacze, warniki, zaparzacze, termosy); • salę szkoleniową posiadającą liczbę miejsc siedzących przy stołach, odpowiadającą liczbie osób biorących udział w szkoleniu, wyposażoną w sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia, w tym: laptop, rzutnik multimedialny, ekran, tablicę typu flipchart z kartkami i flamastrami, nagłośnienie oraz odpowiednie oświetlenie w tym światło dzienne, ogrzewanie i klimatyzację. Sala musi spełniać wymogi BHP i p.poż. Sala musi być dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim • osoby prowadzące szkolenie tj.: co najmniej dwóch doświadczonych wykładowców, praktyków i specjalistów posiadających wykształcenie wyższe uzyskane na kierunku medycznym, zdrowia publicznego lub wychowania fizycznego z dziedziny fizjoterapii lub z dziedziny BHP (dopuszcza się dyplom ukończenia studiów podyplomowych z dziedziny fizjoterapii lub BHP po wcześniejszym ukończeniu studiów wyższych na ww. kierunkach), z min 3-letnim stażem pracy przy prowadzeniu zajęć grupowych, którzy - każdy z nich oddzielnie - przeprowadzili co najmniej 60 godzin szkoleń/zajęć grupowych w okresie ostatnich 3 lat z zakresu przedmiotu zamówienia. Przy czym jedna godzina szkoleniowa to 45 minut. • zabezpieczenie minimum 4 bezpłatnych miejsc parkingowych na każdej edycji szkolenia dla uczestników szkolenia którzy na miejsce szkolenia przyjadą własnym środkiem transportu (w przypadku parkingu hotelowego); • przeprowadzenie szkolenia zgodnie z harmonogramem szkolenia uwzględniającym zakres merytoryczny i zagadnienia dopasowane do potrzeb uczestników szkolenia; • zapewnienie w każdym dniu szkolenia obecności przynajmniej jednego przedstawiciela Wykonawcy odpowiedzialnego za organizację przez cały czas trwania szkolenia; • zapewnienie materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika szkolenia oraz 1 egzemplarza dla celów archiwizacyjnych (teczka, notes, długopis, zakreślacz, prezentacja szkolenia w formie papierowej i elektronicznej w formie e-maila wysłanego na skrzynki pocztowe uczestników szkolenia, bądź linku z którego można pobrać materiały). Dodatkowo Wykonawca powinien zapewnić dla każdego uczestnika szkolenia publikację książkową z zakresu ergonomii na stanowisku pracy; • wydanie imiennych certyfikatów / zaświadczeń potwierdzających udział w szkoleniu, zgodnie z listą obecności; • odpowiednie oznakowania na: materiałach szkoleniowych (prezentacji w formie papierowej i elektronicznej) i certyfikatach / zaświadczeniach, zgodnie z Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji, w szczególności dla Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. Wszystkie materiały, tj. harmonogram, program szkolenia, certyfikaty/zaświadczenia i materiały szkoleniowe związane ze szkoleniem powinny zostać oznaczone kolorowymi logotypami przesłanymi przez Zamawiającego (dopuszcza się umieszczenie logotypów tylko na pierwszej stronie danego dokumentu). • odpowiednie oznakowania sal, w których będą przeprowadzane zajęcia zgodnie z Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji i promocji, w szczególności dla Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020. Po zawarciu umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu (a Zamawiający zaakceptuje lub wniesie uwagi do propozycji w terminie 2 dni roboczych): 1) propozycję materiałów szkoleniowych (w terminie 2 dni od daty zawarcia umowy), 2) propozycję menu (w terminie 2 dni przed pierwszą edycją szkolenia), 3) wzór certyfikatu / zaświadczenia (w terminie 2 dni przed pierwszą edycją szkolenia). UWAGI: Płatność za usługę nastąpi po zorganizowaniu i przeprowadzeniu poszczególnych edycji szkolenia, przy czym koszt będzie uzależniony od rzeczywistej liczby uczestników, zgłoszonych na 3 dni kalendarzowe przed terminem poszczególnej edycji szkolenia. Zapłata za wykonaną usługę nastąpi w terminie 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Podstawą zapłaty będzie przekazanie faktury wraz z protokołami zdawczo-odbiorczymi podpisanymi przez Zamawiającego i Wykonawcę. Szkolenie finansowane jest w całości ze środków publicznych, w związku z czym jest zwolnione z podatku VAT (cena netto = cena brutto). Szkolenie organizowane jest przez WUP w Katowicach w ramach projektu pn.: „Działania na rzecz eliminowania zdrowotnych czynników ryzyka w miejscu pracy pracowników WUP Katowice” realizowanego w ramach Działania 8.3 Poprawa dostępu do profilaktyki, diagnostyki i rehabilitacji leczniczej ułatwiającej pozostanie w zatrudnieniu i powrót do pracy w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w SIWZ w Rozdziale II "Opis przedmiotu zamówienia".
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80500000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do postępowania wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w kwocie 3 400,00 (słownie: trzy tysiące czterysta złotych 00/100) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach: 1. w pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy prowadzony w Getin Noble Bank SA pod nr 52 1560 0013 2367 0237 0105 0001 z dopiskiem „wadium – znak sprawy: PN/10/19”; 2. w formach niepieniężnych: 1) poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, jako poręczeniach pieniężnych; 2) poręczeniach bankowych; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019, poz. 310 z późn. zm.). 3. Wadium wniesione w formach niepieniężnych, o których mowa w pkt 18.2.2 SIWZ, musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do bezwarunkowej - na pierwsze żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą - wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 4. W przypadku wniesienia wadium w formach niepieniężnych, oryginał dokumentu wadialnego należy umieścić w kopercie, bez wpinania/wszywania go do oferty. Zaleca się dołączenie do oferty kopii dokumentu wadialnego, potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu zaleca się, aby kopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, była dołączona do oferty. 5. Brak wniesienia wadium lub wadium wniesione w jednej z form, o których mowa w pkt 18.2.2 SIWZ, niezawierające zobowiązań, o których mowa w pkt 18.3 SIWZ, spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w pkt. 14.6 SIWZ: - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności (Załącznik Nr 5 do SIWZ) do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) ppkt 8.2.1.1 SIWZ – składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy; 2) ppkt 8.2.1.2 – 8.2.1.3 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) ppkt 8.2.1.4 SIWZ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 4) dokumenty, o których mowa w ppkt 1 i 3 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast dokument, o którym mowa w ppkt 2 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w ppkt 8.2.1.1 SIWZ, składa dokument, o którym mowa w ppkt 1, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. 3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8.3 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub organem sądowym. Administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 8.3 ppkt 4 SIWZ stosuje się odpowiednio.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach