Przetargi.pl
Zorganizowanie i administrowanie Strefą Płatnego Parkowania na terenie miasta Wolsztyna

Gmina Wolsztyn ogłasza przetarg

  • Adres: 64-200 Wolsztyn, Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 68 347 45 00 , fax. 68 347 45 90
  • Data zamieszczenia: 2019-03-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wolsztyn
    Rynek 1
    64-200 Wolsztyn, woj. wielkopolskie
    tel. 68 347 45 00, fax. 68 347 45 90
    REGON: 97077070600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wolsztyn.pl, http://www.bip.wolsztyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie i administrowanie Strefą Płatnego Parkowania na terenie miasta Wolsztyna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na zorganizowaniu i administrowaniu Strefą Płatnego Parkowania (SPP) na terenie miasta Wolsztyna. Zasady funkcjonowania SPP określa: Uchwała Rady Miejskiej w Wolsztynie Nr X/84/2015 z dnia 24 czerwca 2015 r. w sprawie ustalenia Strefy Płatnego Parkowania, wprowadzenia opłat za parkowanie pojazdów samochodowych w strefie płatnego Parkowania, wysokości stawek za parkowanie, wysokości opłat dodatkowych i sposobu ich pobierania z późniejszymi zmianami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 08 do SIWZ pn. „Opis przedmiotu zamówienia”. Do zadań wykonawcy należy: 1.Zorganizowanie i obsługa Strefy Płatnego Parkowania w Wolsztynie, w tym m.in.: - bieżąca odnowa oznakowania pionowego i poziomego, w tym z uwzględnieniem zmian wprowadzonych w czasie trwania umowy przez zarządcę dróg w SPP – wprowadzanych na podstawie opracowanego przez Wykonawcę projektu organizacji ruchu, - wyposażenie i zamontowanie na swój koszt w Strefie Płatnego Parkowania (SPP) urządzeń (parkomatów) do pobierania opłat parkingowych, - uruchomienie Biura Obsługi SPP. 2. Prowadzenie czynności techniczno-organizacyjnych związanych z pobieraniem opłat za parkowanie oraz bieżącym utrzymaniem SPP i jej wyposażenia. 3. Wdrożenie i obsługa systemu rozliczania rzeczywistego czasu postoju w Strefie Płatnego Parkowania za pomocą telefonu komórkowego. 4. W sposób ciągły dbanie o czystość miejsc postojowych w SPP, t.j. zbieranie na bieżąco wszelkich zanieczyszczeń stałych, w tym: niedopałki papierosów, wyrzucone opakowania, psie odchody, liście, itp. oraz odśnieżanie tych miejsc w sposób umożliwiający parkowanie pojazdów. 5. Rozbudowa i utrzymanie systemu informacji parkingowej. Zamawiający informuje, iż obecnie na terenie miasta Wolsztyna funkcjonuje Strefa Płatnego Parkowania wyposażona w 15 parkomatów. Zamawiający informuje, że planowane jest rozszerzenie obszaru Strefy Płatnego Parkowania (SPP) o ulicę Strzelecką w Wolsztynie. W związku z powyższym w ofercie należy przewidzieć montaż dodatkowych 2 szt urządzeń (parkomatów) do pobierania opłat parkingowych, które będą przez cały okres trwania zamówienia oraz po jej zakończeniu własnością Wykonawcy. Dokładna lokalizacja oraz termin zamontowania tych urządzeń, zostaną przez Zamawiającego określone po podjęciu stosownej uchwały przez Radę Miejską w Wolsztynie. Termin ten jednak nie będzie wcześniejszy niż od dnia 18 lipca 2019 roku. W powyższym przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do: - uzyskania stosownego zezwolenia Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Poznaniu oraz dokonania czynności wymaganych przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo Budowlane, - właściwego oznakowania Strefy Płatnego Parkowania w oparciu o opracowany przez siebie, uzgodniony z Zamawiającym i zatwierdzony Projekt Organizacji Ruchu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63712400-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 15.000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy 00/100 PLN), 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub w kilku formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r, Nr 42, poz. 275 ze zmianami) 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania z ofertą. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Santander Bank Polska S.A. O/WOLSZTYN nr 40 1090 1607 0000 0000 6000 5544. Najpóźniej w dacie i godzinie składania ofert pieniądze muszą się znaleźć na rachunku bankowym Zamawiającego. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych, Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków dotyczących przedmiotowego punktu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Wykonawca składa również: 1). Druk oferty, 2). Zobowiązania wymagane postanowieniami punktu 4.7 rozdziału III SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, 3). Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 4).Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 5).Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz. 6).Zamawiający zaleca, w przypadku wniesienia wadium w formie pieniądza, dołączenie do oferty potwierdzenia wniesienia wadium. II. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.wolsztyn.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp, (informacji zamawiającego z sesji otwarcia ofert) przekazuje Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp np. według wzoru zawartego w załączniku nr 6 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia. III. Na wezwanie zamawiającego Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, zobowiązany jest do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, dokumentów wymienionych w pkt 3.5 i 3.6 rozdziału III SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach