Przetargi.pl
Zorganizowanie 8 - dniowego wypoczynku zimowego z programem profilaktycznym dla dzieci i młodzieży z rodzin dysfunkcyjnych z publicznych szkół podstawowych dla których organem prowadzącym jest Gmina Piaseczno.

Urząd Miasta i Gminy Piaseczno ogłasza przetarg

  • Adres: 05500 Piaseczno, ul. Kościuszki
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 70 17 654, 70 17 655 , fax. 022 70 17 692
  • Data zamieszczenia: 2018-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno
    ul. Kościuszki 5
    05500 Piaseczno, woj. mazowieckie
    tel. 022 70 17 654, 70 17 655, fax. 022 70 17 692
    REGON: 1589128900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaseczno.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zorganizowanie 8 - dniowego wypoczynku zimowego z programem profilaktycznym dla dzieci i młodzieży z rodzin dysfunkcyjnych z publicznych szkół podstawowych dla których organem prowadzącym jest Gmina Piaseczno.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie zimowiska z programem profilaktycznym dla 90 dzieci. Polskie góry, 8 dni w terminie od 26 stycznia 2019r. do 10 lutego 2019r. 90 osób (z możliwością podziału na część I - 45 osób, część II – 45 osób).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 2.000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych). I część , wysokość wadium wynosi 1.000 zł ( jeden tysiąc złotych) II część, wysokość wadium wynosi 1.000 zł ( jeden tysiąc złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa w/w warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, zamieszcza informacje o podwykonawcach w celu wykazania, że nie zachodzą wobec nich przesłanki do wykluczenia z udziału w postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz Wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów (na zasadzie określonej w art. 22a ustawy Pzp) warunki, o których mowa w ust. 2 pkt. 2 i 3 zostaną spełnione wyłącznie, jeżeli przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub co najmniej jeden z podmiotów, o których mowa powyżej pełnią łącznie wymagane warunki. 1) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenia zamówienia Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 5 ustawy Pzp. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Części V a ust. 1 pkt 1 SIWZ, składa każdy z Wykonawców. 4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Części V a ust. 1 pkt 5 lit. a tiret 2 SIWZ, składa każdy z Wykonawców. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy, sporządzony zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Oświadczenie/oświadczenia, zgodnie wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) w przypadku Wykonawców powołujących się na zasoby innych podmiotów – zobowiązanie tych podmiotów; 4) ewentualne pełnomocnictwa. 5) wykaz osób - Wzór Wykazu stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ 6) wykaz usług -Wzór Wykazu stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ 7) W przypadku składania oferty na część I , II, szczegółowe założenia programu zimowiska(w tym program poszczególnych dni, zajęcia w miejscu wypoczynku, zajęcia sportowe, wycieczki piesze, wyjazdowe, godziny posiłków propozycję alternatywnych zajęć na wypadek niepogody). Program profilaktyczny dla dzieci i młodzieży zgodnie z wymogami wymienionymi w zał. A, konkretne szczegółowe zagadnienia do realizacji, metodologia. 8) Wykonawca przedstawi program profilaktyczny, program profilaktyki alkoholowej, narkotykowej, dopalaczy, zdrowego stylu życia , tolerancji, radzenia z codziennymi wyzwaniami, stresem , agresją zgodnie z programem przedstawionym przez wykonawcę do oferty. Realizacja programu profilaktycznego przez psychologa zgodnie ze złożoną ofertą i z założeniami i minimalnymi wymaganiami wymienionymi w zał. A. 9) Zakwaterowanie w budynku z podaniem dokładnego adresu (zdjęcia i foldery budynku). Aktualne zdjęcia, foldery obiektu i przylegającego terenu mają uwzględniać pokoje z łazienkami, stołówki, świetlice, teren i inne pomieszczenia obiektu w którym będą przebywać dzieci. Standard obiektu przy założeniu minimum, który jest opisany w zał. A. Zamawiający zastrzega sobie możliwość osobistej oceny standardu obiektu przed rozstrzygnięciem przetargu po wcześniejszym uzgodnieniu z wykonawcą oraz zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia kontroli w trakcie trwania wypoczynku. 10) Oświadczenie wykonawcy o posiadaniu pozytywnej opinii Sanepidu i p.poż. dla proponowanego obiektu wypoczynku. 11) Oświadczenie wykonawcy, że obiekt oraz teren wokół niego, na którym będą przebywać dzieci jest ogrodzony, strzeżony i zabezpieczony a budynek posiadający zaplecze rekreacyjne oraz stołówkę z zapleczem kuchennym. 12) Oświadczenie wykonawcy, że obiekt zostanie zgłoszony do właściwego Kuratorium Oświaty o wypoczynku dzieci i młodzieży z Gminy Piaseczno 13) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp 14) Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; oraz informację z Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym dotyczącą wszystkich osób zaangażowanych w realizację zadania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach