Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg
- Adres: 87-800 Włocławek, ul. Kościuszki 26
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 054 4116399 , fax. 054 4116399
- Data zamieszczenia: 2012-05-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
ul. Kościuszki 26 26
87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 054 4116399, fax. 054 4116399
REGON: 00587102400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mopr.wloclawek.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZORGANIZOWANIE 10 DNIOWEGO TURNUSU KOLONIJNEGO Z REALIZACJĄ PROGRAMU SOCJOTERAPEUTYCZNEGO DLA 45 DZIECI - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie w okresie od dnia 1 lipca 2012 r. do dnia 31 sierpnia 2012 r. wypoczynku letniego w formie kolonii stacjonarnych, z realizacją programu socjoterapeutycznego dla 45 dzieci w wieku od 8 do 15 lat, pochodzących z rodzin korzystających ze świadczeń Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku. Wypoczynek letni musi zostać zorganizowany w formie jednego 10 dniowego turnusu, gdzie 1 dzień będzie dniem przyjazdu, a ostatni 10 dzień, dniem wyjazdu. 2. Miejscem realizacji turnusu musi być miejscowość położona na terenie Polski (za wyjątkiem Włocławka), atrakcyjna pod względem turystycznym z dostępem do zbiornika wodnego (morze, jezioro, rzeka, basen odkryty lub kryty) z wyznaczonym kąpieliskiem i możliwością kąpania. 3. Miejscem wypoczynku - zakwaterowania - dzieci i młodzieży musi być budynek-budynki murowany-e (nie mogą być namioty, domki campingowe, pawilony). Proponowana baza lokalowa wraz z wyposażeniem, dostępnym zapleczem sanitarnym, rekreacyjnym, sportowym stanowi element składowy oceny ofert w kryterium atrakcyjność miejsca wypoczynku i standard placówki wypoczynku. Obiekt, spełniający wymagane przepisami Prawa budowlanego normy, posiadający aktualne przeglądy musi jednorazowo pomieścić planowaną liczbę kolonistów. 4. Turnus obejmuje 9 noclegów. Liczba dzieci w pokoju jest proponowana przez wykonawcę i stanowi element składowy oceny ofert w kryterium atrakcyjność miejsca wypoczynku i standard placówki wypoczynku. 5. Turnus obejmuje całodzienne wyżywienie kolonistów w wieku od 8 do 15 lat (tj. 4 pełne posiłki dziennie, w tym co najmniej jeden gorący - dwudaniowy, łączna wartość energetyczny posiłków nie może być niższa niż normy zalecane przez Instytut Żywności i Żywienia, które stanowią załącznik nr 1 do SIWZ). Turnus musi rozpoczynać się i kończyć obiadem, czyli w turnusie musi być dziesięć obiadów. Poza tym wymagany jest suchy prowiant i napój dla każdego kolonisty na drogę powrotną oraz stały dostęp kolonistów do dodatkowych napojów w ciągu dnia w trakcie trwania każdego turnusu. 6. Podane w pkt 5 normy stanowią wymagane niezbędne minimum. Jednocześnie, minimalna, dzienna stawka żywieniowa w każdym turnusie nie może być niższa niż 18,00 zł. 7. Transport dzieci do miejsca pobytu i z powrotem po zakończeniu turnusu jest elementem zamówienia i organizowany jest przez wykonawcę. W ramach turnusu zobowiązany jest on zapewnić sprawny, ubezpieczony (OC i NNW pasażerów) autokar z min. 50 miejscami siedzącymi oraz odpowiednią liczbę uprawnionych kierowców (biorąc pod uwagę przewidywany czas jazdy w odniesieniu do liczby kilometrów, zgodnie z obowiązującymi normami - tak, by uniknąć przestojów na odpoczynek kierowcy). Zamawiający wyklucza dowóz dzieci w godzinach nocnych, tzn. między godziną 22 00 a godziną 600. 8. Podczas wszystkich przejazdów środkami transportu (dowóz do miejsca wypoczynku, przewozy w trakcie trwania turnusu, przywóz do miejsca zamieszkania), wykonawca zapewnia kolonistom opiekę uprawnionych wychowawców, w liczbie zgodnej z normami określonymi w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jej organizowania i nadzorowania (Dz. U. Nr 12, poz. 67 i Nr 18, poz. 102 oraz z 2009 r. Nr 218, poz. 1696). 9. W czasie trwania turnusu wykonawca zapewnia codzienną, całodobową opiekę 3 uprawnionych wychowawców, odrębnie dla każdej części. Za uprawnionych wychowawców uznaje się spełniających wymagania określone w rozporządzeniu przywołanym w pkt 8. 10. Nadzór nad turnusem musi sprawować uprawniony kierownik kolonii, który nie może jednocześnie pełnić obowiązków wychowawcy, i którego nie wlicza się do liczby wychowawców, o której mowa w pkt 9. Za uprawnionego kierownika uznaje się spełniającego wymagania określone w rozporządzeniu przywołanym w pkt 8. Kierownik kolonii może stanowić kadrę realizującą program socjoterapeutyczny, jeżeli spełnia opisane w pkt 20 kwalifikacje. 11. Przedmiot zamówienia obejmuje zapewnienie opieki ratownika z odpowiednimi kwalifikacjami dla dzieci przebywających nad wodą bądź korzystających z kąpieli oraz kąpielisk, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 12. Przedmiot zamówienia obejmuje zapewnienie kolonistom opieki pielęgniarskiej poprzez całodobową obecność pielęgniarki w miejscu wypoczynku dzieci oraz lekarskiej poprzez podpisanie umowy z gabinetem podstawowej opieki zdrowotnej oraz zabezpieczenie podstawowych leków, niezbędnych środków medycznych oraz materiałów opatrunkowych. 13. Przedmiot zamówienia jest zapewnienie ubezpieczenia wychowawców, kierownika kolonii, osoby realizującej program socjoterapeutyczny i ratownika poprzez wykupienie dla personelu polis OC. 14. Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie dzieci w zakresie NNW przez cały okres trwania turnusu kolonijnego (od chwili zbiórki dzieci przed wyjazdem do chwili powrotu z kolonii do Włocławka). 15. Przedmiot zamówienia obejmuje organizację wycieczek (w zależności od proponowanego miejsca pobytu i programu) w sposób określony w odrębnych przepisach. 16. Wykonawca ma obowiązek (mając na uwadze wiek i liczbę kolonistów, wyznaczającą ilość grup kolonijnych), zapewnić: piesze spacery i zajęcia w plenerze, gry terenowe, zajęcia kulturalne, edukacyjne, rekreacyjne, sportowe, krajoznawcze, muzyczne, plastyczne, dostęp do urządzeń sportowych, sprzętu nagłaśniającego, TV-audio-video, basenu, boiska, placu zabaw, organizacji ogniska itp. Atrakcyjność programu stanowi podstawę oceny ofert w kryterium program pobytu. 17. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie podczas turnusu kolonistom co najmniej jednej całodniowej, autokarowej wycieczki poznawczej o charakterze turystyczno-krajoznawczym z atrakcjami (wyjazd po śniadaniu i powrót na obiadokolację). Miejsce docelowe wycieczki musi być oddalone o min. 50 km od miejsca zakwaterowania dzieci. Atrakcyjność programu wycieczki stanowi element oceny ofert w kryterium program pobytu. Wyjazd na wycieczkę nie zwalnia wykonawcy z obowiązku właściwego wyżywienia dzieci i młodzieży. 18. Poza zajęciami określonymi w pkt 16 i pkt 17, wykonawca zobowiązany jest zapewnić realizację, dostosowanego do wieku uczestników kolonii, programu socjoterapeutycznego z wykorzystaniem aktywnych metod pracy warsztatowej. Program powinien być realizowany przez 8 dni w wymiarze 90 minut dziennie w grupach liczących maksymalnie 15 osób. Program powinien uwzględniać nabycie wiedzy i umiejętności z zakresu: profilaktyki uzależnień, prawidłowej komunikacji interpersonalnej, pracy w grupie, przestrzegania norm społecznych, rozpoznawania uczuć i emocji, sposobów radzenia sobie z agresją i ze złością. Program zajęć socjoterapetucznych stanowi element oceny ofert w kryterium program pobytu. 19. Przedmiot zamówienia obejmuje zapewnienie materiałów dydaktycznych niezbędnych do realizacji programu socjoterapeutycznego. 20. Program socjoterapeutyczny musi być realizowany przez co najmniej jedną osobę posiadającą następujące kwalifikacje: 1) ukończone studia magisterskie (dyplom) na kierunku: pedagogika, psychologia, praca socjalna lub nauki o rodzinie oraz dodatkowe uprawnienia opisane w ppkt 2) lub 3), 2) ukończone studia podyplomowe (świadectwo) z zakresu: socjoterapii, profilaktyki uzależnień, diagnozy i terapii pedagogicznej, profilaktyki i resocjalizacji, psychoprofilaktyki, pomocy psychologicznej, terapii rodziny, przeciwdziałania przemocy w rodzinie, interwencji kryzysowej, mediacji rodzinnych, 3) odbyte szkolenie, seminarium, kurs doskonalący, kwalifikacyjny z zakresu profilaktyki uzależnień (zaświadczenie). 21. Z realizacji programu socjoterapeutycznego oraz pobytu dzieci na kolonii letniej wykonawca przedłoży końcowe sprawozdanie według wzoru, który sanowi załącznik nr 2 do SIWZ, w terminie 14 dni licząc od dnia zakończenia turnusu kolonijnego. Przyjęcie przez zamawiającego sprawozdania będzie podstawą do wystawienia i następnie zapłaty faktury za zrealizowanie turnusu. 22. Każdy wychowawca, jak i kierownik kolonii, zobowiązany jest prowadzić dokumentację z przebiegu kolonii, w zakresie swojej odpowiedzialności zgodnie z § 12 ust. 4 rozporządzenia przywołanego w pkt 8. 23. Karty kwalifikacyjne uczestników kolonii (według wzoru określonego w przywołanym w pkt 8 rozporządzeniu) przygotowuje wykonawca i przekazuje je zamawiającemu w dniu podpisania umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 552400004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Atrakcyjność miejsca wypoczynku i standard placówki wypoczynku
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mopr.wloclawek.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zorganizowanie wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży Miasta Bydgoszczy grup zorganizowanych w 5 turnusach w formie kolonii w ramach programu profilaktyki uzależnień
Dodano: 2016-05-17 - Zorganizowanie wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży Miasta Bydgoszczy grup zorganizowanych w 5 turnusach w formie kolonii w ramach programu profilaktyki uzależnień
Dodano: 2015-06-01 - Zorganizowanie wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży Miasta Bydgoszczy grup zorganizowanych w 5 turnusach w formie kolonii w ramach programu profilaktyki uzależnień
Dodano: 2015-05-24 - Zorganizowanie wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży Miasta Bydgoszczy (grup zorganizowanych w 5 turnusach) w formie kolonii w ramach programu profilaktyki uzależnień
Dodano: 2013-05-15 - ZORGANIZOWANIE WYPOCZYNKU LETNIEGO W FORMIE KOLONII STACJONARNYCH Z REALIZACJĄ PROGRAMU SOCJOTERAPEUTYCZNEGO DLA 90 DZIECI I MŁODZIEŻY SZKOLNEJ
Dodano: 2013-04-23 - ZORGANIZOWANIE WYPOCZYNKU LETNIEGO Z REALIZACJĄ PROGRAMU SOCJOTERAPEUTYCZNEGO DLA 90 DZIECI I MŁODZIEŻY SZKOLNEJ
Dodano: 2012-04-03 - Zorganizowanie i przeprowadzenie wyjazdowych warsztatów integracyjnych w ramach treningu kompetencji i umiejętności społecznych - dla czterech grup osób.
Dodano: 2011-05-27 - ZORGANIZOWANIE WYPOCZYNKU LETNIEGO Z REALIZACJĄ PROGRAMU SOCJOTERAPEUTYCZNEGO DLA 80 DZIECI I MŁODZIEŻY SZKOLNEJ
Dodano: 2011-04-27 - Organizacja wypoczynku letniego z programem profilaktyczno-wychowawczym dla 80 dzieci i młodzieży szkolnej w górach
Dodano: 2010-03-26 - ORGANIZACJA WYPOCZYNKU LETNIEGO Z PROGRAMEM PROFILAKTYCZNO - WYCHOWAWCZYM DLA 160 DZIECI I MŁODZIEŻY SZKOLNEJ
Dodano: 2009-05-19