Przetargi.pl
ZNAK SPRAWY 4WOG-1200.2712.58.2018 Roboty budowlane: (1) Remont budynku nr 6 w Krapkowicach (2) Remont budynku nr 61 w Krapkowicach (3) Remont budynku nr 89 w Krapkowicach (4) Naprawa dróg asfaltowych na terenie kompleksu wojskowego w Lublińcu (5) Remont budynku nr 3 w Polskiej Nowej Wsi w podziale na 5 zadań.

4 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 44121 Gliwice, ul. Gen. Andersa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 261111371 , fax. 261111232
  • Data zamieszczenia: 2018-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Gen. Andersa 47
    44121 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 261111371, fax. 261111232
    REGON: 24076379800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://4wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZNAK SPRAWY 4WOG-1200.2712.58.2018 Roboty budowlane: (1) Remont budynku nr 6 w Krapkowicach (2) Remont budynku nr 61 w Krapkowicach (3) Remont budynku nr 89 w Krapkowicach (4) Naprawa dróg asfaltowych na terenie kompleksu wojskowego w Lublińcu (5) Remont budynku nr 3 w Polskiej Nowej Wsi w podziale na 5 zadań.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot i zakres zamówienia. Zadanie nr 1 - Remont budynku nr 6 w Krapkowicach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: nr 2 - przedmiar i nr 3 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiące integralną część SIWZ. Zadanie nr 2 - Remont budynku nr 61 w Krapkowicach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 - przedmiar i nr 5 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, , stanowiąca integralną część SIWZ. Zadanie nr 3 - Remont budynku nr 89 w Krapkowicach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik: nr 6 - przedmiar i nr 7 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, , stanowiąca integralną część SIWZ. Zadanie nr 4 - Naprawa dróg asfaltowych na terenie kompleksu wojskowego w Lublińcu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: nr 8 –przedmiar i nr 9 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiące integralną część SIWZ. Zadanie nr 5 – Remont budynku nr 3 w Polskiej Nowej Wsi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: nr 10 –przedmiar i nr 11 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiące integralną część SIWZ. 2. Znaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 45450000-6, 45100000-8, 45443000-4, 45262690-4, 45453000-7,45430000-0, 45310000-3, 45311000-0, 45330000-9, 45223500-1, 45453100-8, 45331211-8, 45233220-7, 45233200-1, 45260000-7, 45443000-4, 45312311-0 3. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych: liczba części:5. 5. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. 8. Postępowanie prowadzone jest z zastosowaniem art. 24aa ust 1 ustawy Pzp. 9. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności związane z wykonaniem prac wskazanych w przedmiarze robót (stosownie do zadania). Pracownicy muszą być zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.) co najmniej na okres realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45450000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Zadanie nr 1 - 11. 000,00 zł, Zadanie nr 2- 2.000,00 zł, Zadanie nr 3- 1 000,00 zł, Zadanie nr 4- 3 000,00 zł, Zadanie nr 3- 4 000,00 zł, Szczegóły dotyczące wniesienia wadium znajdują się w rozdziale VIII SIWZ Prawidłowo złożone wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 24.09.2018 r. do godz.: 09.00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu; b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz.1804 z późn. zm. oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy nr 52 1010 1212 0063 3413 9120 2000 z dopiskiem „wadium znak sprawy nr: 1200.2712.58.2018” Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym wyżej terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Jeżeli wadium wnoszone jest w jednej z form wymienionych w pkt. 3 lit. b - e należy złożyć oryginał odpowiedniego dokumentu w Kancelarii Jawnej Zamawiającego (w osobnej kopercie), z dopiskiem - „wadium znak sprawy nr: 1200.2712.58.2018”. 4. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 5. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 6. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 12 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. b) formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ, c) pełnomocnictwo – jeżeli ofertę składa pełnomocnik, d) kosztorys uproszczony – podpisany, sporządzony na podstawie przedmiaru (stosownie do zadania). Brak załączenia do oferty podpisanego kosztorysu, będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. e) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi załączyć zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w rozdz. VI. ust. 1 litera a niniejszej SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 3. Zamawiający nie żąda aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu złożył oświadczenie o którym mowa w rozdz. VI. ust.1 litera a niniejszej SIWZ. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunki udziału w postępowaniu - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI. ust. 1 litera a niniejszej SIWZ. I inne niewymienione a wskazane w SIWZ dokumenty, o ile takie występują .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach