Przetargi.pl
Zmniejszenie zużycia energii elektrycznej poprzez modernizację infrastruktury oświetlenia zewnętrznego na terenach gminnych województwa wielkopolskiego w podziale na 5 części

Oświetlenie Uliczne i Drogowe Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 62-800 Kalisz, ul. Wrocławska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (62)5985270 , fax. (62)5985274
  • Data zamieszczenia: 2018-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Oświetlenie Uliczne i Drogowe Sp. z o.o.
    ul. Wrocławska 71A
    62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
    tel. (62)5985270, fax. (62)5985274
    REGON: 250680024
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oswietlenie.kalisz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zmniejszenie zużycia energii elektrycznej poprzez modernizację infrastruktury oświetlenia zewnętrznego na terenach gminnych województwa wielkopolskiego w podziale na 5 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w podziale na 5 części (wg załącznika nr 2 do SIWZ) na terenie następujących gmin: Ostrowite (gmina wiejska), Turek (gmina wiejska), Grzegorzew (gmina wiejska), Kramsk (gmina wiejska), Skulsk (gmina wiejska). Łączny zakres wszystkich robót budowlanych stanowi: - wymianę 323 istniejących opraw oświetleniowych na napowietrznej linii wspólnej, wydzielonej oraz latarniach na oprawy oświetleniowe typu LED posiadających zdalny nadzór przez sieć internetową – bez konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania (dostęp z poziomu przeglądarki internetowej), - montaż (dodatkowo) 43 opraw oświetleniowych na napowietrznej linii wspólnej, wydzielonej oraz latarniach na oprawy oświetleniowe typu LED, posiadających zdalny nadzór przez sieć internetową – bez konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania (dostęp z poziomu przeglądarki internetowej), - wymianę 93 istniejących, wyeksploatowanych słupów na linii kablowej. Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia w podziale na części zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316110-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. Wysokość wadium w PLN na poszczególne części zamówienia wynosi: Część / Nazwa Gminy Wadium 1. Gmina Ostrowite 3 700,00; 2. Gmina Turek 6 400,00; 3. Gmina Grzegorzew 8 200,00; 4. Gmina Kramsk 8 000,00; 5. Gmina Skulsk 5 000,00 Wykonawca wnosi wadium w wysokości przewidzianej dla części, której dotyczy składana przez niego oferta. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część, może wnieść wadium osobno dla każdej części, jak i łącznie z wyraźnym zaznaczeniem jakich części wniesione wadium dotyczy. 2. Formę wniesienia wadium Wykonawca wybiera spośród przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującym prawem. Powinna ona zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3) kwotę gwarancji, 4) termin ważności gwarancji, 5) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające następujące lub analogicznie brzmiące oświadczenie: „Zobowiązujemy się nieodwołalnie i bezwarunkowo wypłacić Państwu/Beneficjentowi całą kwotę zobowiązania na pierwsze pisemne żądanie wraz z oświadczeniem, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia zaszły okoliczności uzasadniające zatrzymanie przez Zamawiającego wadium na podstawie art. 46 ust. 4a lub 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm.)”. 4. Wadium w pieniądzu (PLN) należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego (Oświetlenie Uliczne i Drogowe sp. z o.o.) Deutsche Bank PBC SA 80 1910 1048 2410 0004 8956 0004 z dopiskiem „Wpłata wadium - nr sprawy: 08/PN/DT/2018”. 5. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż pieniężna, oryginał dowodu ich wniesienia należy włożyć do koperty z ofertą w osobnej koszulce (nie wpinać trwale do oferty). Kserokopię dowodu wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna należy natomiast trwale wpiąć do oferty. 6. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Tym samym zlecenie dokonania przelewu przez Wykonawcę w dniu składania ofert lub dniu poprzedzającym może okazać się zbyt późne. 7. Kserokopię dowodu wniesienia wadium np. dowód przelania pieniędzy na konto Zamawiającego, czy kserokopie gwarancji bankowej, ubezpieczeniowej należy wpiąć trwale do oferty. Kserokopia ta winna być poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 8. Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami w przypadku zaistnienia przesłanek, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 9. Wadium musi zabezpieczać złożoną ofertę przez cały okres związania ofertą tj. 30 dni, licząc od dnia upływu terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczegółowego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: w celu możliwości oceny oferty w kryterium „Ilość opraw objęta systemem” wraz z ofertą należy złożyć referencje bądź inne dowody w formie oryginału bądź kserokopii poświadczonej za „zgodność z oryginałem”. w celu możliwości oceny oferty w kryterium „Liczba użytkowników systemu” wraz z ofertą należy złożyć referencje bądź inne dowody w formie oryginału bądź kserokopii poświadczonej za „zgodność z oryginałem” UWAGA: wyżej wymienione dokumenty nie podlegają uzupełnieniu, poprawieniu, ani też wyjaśnieniom. Brak ich przedłożenia wraz z ofertą skutkować będzie przyznaniem 0 pkt w danym kryterium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach