Przetargi.pl
Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń szkolnych na pomieszczenia przedszkolne w budynku Szkoły Podstawowej w Grodźcu

Gmina Grodziec ogłasza przetarg

  • Adres: 62-580 Grodziec, Główna
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 63 2485500 w. 25 , fax. 63 2485500 wew. 22
  • Data zamieszczenia: 2018-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Grodziec
    Główna 17
    62-580 Grodziec, woj. wielkopolskie
    tel. 63 2485500 w. 25, fax. 63 2485500 wew. 22
    REGON: 31101908800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grodziec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń szkolnych na pomieszczenia przedszkolne w budynku Szkoły Podstawowej w Grodźcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: "Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń szkolnych na pomieszczenia przedszkolne w budynku Szkoły Podstawowej w Grodźcu". Przedmiotem zamówienia jest istniejący budynek Szkoły Podstawowej, który podlega przebudowie (tj. wykonanie wyburzeń, nowych ścianek i zamurowań, wykonanie posadzek, schodów na gruncie, prac wykończeniowych, instalacji elektrycznej- wewnętrznej, instalacji wodno-kanalizacyjnej), pracach remontowych i zmianie sposobu użytkowania. Roboty związane z przebudową budynku obejmują m. in.: 1. Parter: • rozebranie schodów betonowych • budowa nowych schodów • zamurowanie otworu drzwiowego po drzwiach wejściowych • wykucie otworu drzwiowego pod drzwi wejściowe • wymurowanie ścianek działowych • uzupełnienie tynków wewnętrznych zwykłych oraz z gipsu szpachlowego wraz z pomalowaniem • uzupełnienie posadzek z płytek terakotowych • montaż okien i drzwi aluminiowych • wykonanie nawierzchni (schodów zewnętrznych) z betonowej kostki brukowej • uzupełnienie ocieplenia płytami styropianowymi oraz wykonanie tynku zewnętrznego wraz z malowaniem 2. Piętro: • wykucie otworu drzwiowego pod drzwi wejściowe • wykucie z muru drzwi i okien • skucie płytek, demontaż wykładziny dywanowej • zamurowanie otworu drzwiowego • wymurowanie ścianek działowych • uzupełnienie tynków wewnętrznych zwykłych oraz z gipsu szpachlowego wraz z pomalowaniem • uzupełnienie posadzek z płytek terakotowych • montaż okien i drzwi aluminiowych • montaż drzwi wahadłowych • uzupełnienie ocieplenia płytami styropianowymi oraz wykonanie tynku zewnętrznego wraz z malowaniem • wykonanie posadzek z tworzyw sztucznych, paneli podłogowych • instalacje elektryczne i wod-kan Kolorystyka stolarki okiennej i drzwiowej, posadzek, ścian do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie realizacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załączona do SIWZ dokumentacja projektowana oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu trzeciego, służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci; 2) Pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów, złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem; 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia (o ile dotyczy), a pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców, winno być dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem; 4) oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach