Przetargi.pl
Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń Biblioteki Publicznej MiG Centrum Kultury Pniewy na przedszkole

GMINA PNIEWY ogłasza przetarg

  • Adres: 62-045 Pniewy, ul. Dworcowa 37
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA PNIEWY
    ul. Dworcowa 37
    62-045 Pniewy, woj. wielkopolskie
    REGON: 631258247
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pniewy.wlkp.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń Biblioteki Publicznej MiG Centrum Kultury Pniewy na przedszkole
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. pn. Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń Biblioteki Publicznej MiG Centrum Kultury Pniewy na przedszkole.1) Inwestycja obejmuje przede wszystkim niżej wymienione roboty budowlane:a) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe;b) roboty w zakresie elementów konstrukcyjnych (podkłady betonowe na podłożu gruntowym – 0,541 m3; płyty fundamentowe żelbetowe – 0,903 m3, ściany z bloczków betonowych na zaprawie betonowo wapiennej – 3,306 m3, izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych – 3,919 m2, Izolacje przeciwwilgociowe ław fundamentowych – 4,517 m2, konstrukcje stalowe – 2,128 t, uzupełnienie tynków wraz z ułożeniem siatki – 20,76 m2);c) roboty budowalne w zakresie podłóg i posadzek (podkłady betonowe na podłoży gruntowym – 7,11 m3, izolacje przeciwwilgociowe z papy – 47,4 m2, izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z płyt styropianowych – 48,4 m2, izolacje przeciwwilgociowe i przeciwwodne z folii polietylenowej – 48,4 m2, warstwy wyrównawcze z zaprawy cementowej o gr. 70 mm – 48,4 m2, gruntowanie podłoży – 662 m2, posadzki płytkowe z kamieni sztucznych - 169,6 m2, płytki ceramiczne 60x60 cm – 169,6 m2, cokoliki płytkowe o wys. 10 cm – 43,84 m, izolacja pozioma z folii w płynie – 128,7 m2, warstwa wyrównywująca i wygładzająca z zaprawy samopoziomującej – 492,4 m2, wykładzina PVC – 512,55 m2, szlifowania posadzek lastrykowych wraz z pastowaniem i impregnacją – 63 m2); d) roboty budowalne w zakresie ścian i ścianek działowych (uzupełninie ścian bloczkami z betonu komórkowego – 11,327 m3, uzupełninie ścian z cegieł – 4,788 m2, ścianki działowe z płyt gipsowo-kartonowych dwuwarstwowy – 426,311 m2, ścianki działowe z płyt gipsowo-kartonowych jednowarstwowych – 21,452 m2, obudowa elementów konstrukcji płytami gipsowo – kartonowymi dwuwarstwowymi – 30,554 m2, obudowa elementów konstrukcji płytami gipsowo – kartonowymi jednowarstwowymi – 9,504 m2, przegrody z tworzyw sztucznych z drzwiami – 45,92 m2; gruntowanie podłoża – 1991,852 m2; tynki z gipsu tynkarskiego – 156,362 m2; izolacja z folii w płynie - 219,802 m2; licowanie ścian płytkami o wym. 60x30 cm – 219,802 m2, dwukrotne malowanie farbą – 1717,994 m2);e) roboty budowalne w zakresie sufitów (gruntowanie podłoża – 819,651 m2, sufity z płyt gipsowo-kartonowych odpornych na wilgotności do 90% RH – 85,937 m2, sufity kasetonowe o wym. 60x60 cm – 198,20 m2, dwuwarstwowe gładzie gipsowe wraz dwukrotnym malowaniem farbą – 804,431 m2);f) roboty budowalne w zakresie stolarki drzwiowe i okiennej oraz ślusarki wewnętrznej (drzwi aluminiowe - 12,948 m2, drzwi płytowe - 67,2 m2, drzwi stalowe – 13,8 m2, montaż stolarki okiennej EI60 – 18,516 m2, zabudowy grzejników – 30 kpl., klapa dymowa - 2,52 m2, balustrady schodowe z prętów stalowych – 15,15 m, podokienniki – 26 szt., drzwi aluminiowe EI30 – 2,1 W związku z ograniczeniami ciąg dalszy opisu w SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 75.000,00 zł (siedemdziesiąt pięć tysięcy złotych 00/100).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 p.z.p.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Duszniki O/ Pniewy Nr 04 9072 0002 0500 1007 2000 0014z dopiskiem „Wadium – Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń Biblioteki Publicznej MiG Centrum Kultury Pniewy na przedszkole”UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania na rachunku Zamawiającego.5. Wadium w formie innej niż pieniężna Wykonawca przekazuje zamawiającemu wraz z ofertą. Oryginał gwarancji lub poręczenia, w formie elektronicznej tj. opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia (wystawców dokumentu).6. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp;2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Pniewy, ul. Dworcowa 37, 62-045 Pniewy;7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).7. Zamawiający zwróci albo zatrzyma wadium na zasadach określonych w art. 98 Pzp.8. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum w imieniu całego konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;4) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:a) w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej trzy roboty budowlane porównywalne z przedmiotem zamówienia tj. polegające na budowie lub przebudowie budynku o wartości minimum 1.600.000,00 zł (słownie: milion sześćset tysięcy złotych) brutto każda, wraz z potwierdzeniem, że roboty te zostały wykonane należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone,b) dysponuje lub będzie dysponował osobą/ osobami, które będą pełnić funkcję:- kierownika budowy posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami w branży budowlanej adekwatnie do przedmiotu zamówienia,- kierownika robót posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami w branży elektrycznej adekwatnie do przedmiotu zamówienia,- kierownika robót posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami w branży sanitarnej adekwatnie do przedmiotu zamówienia.Kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (j.t. Dz. U. z 2023 r. poz. 334).3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą: „spełnia-nie spełnia” na podstawie złożonych oświadczeń, dokumentów wymaganych przez Zamawiającego. Niespełnienie chociaż jednego z ww. warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy.4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek określony w ust. 2 pkt 4 lit. a) zostanie spełniony wyłącznie, jeżeli jeden z wykonawców spełni warunek samodzielnie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-25

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach