Gmina Opalenica ogłasza przetarg
- Adres: 64330 Opalenica, ul. 3 Maja
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 614 477 281 , fax. 614 477 584
- Data zamieszczenia: 2016-12-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Opalenica
ul. 3 Maja 1
64330 Opalenica, woj. wielkopolskie
tel. 614 477 281, fax. 614 477 584
REGON: 63125883300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA POLEGAJĄCA NA PRZEBUDOWIE I ADAPTACJI POMIESZCZEŃ MIESZKALNYCH W ISTNIEJĄCYM BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. A. I WŁ. NIEGOLEWSKICH W OPALENICY - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA POLEGAJĄCA NA PRZEBUDOWIE I ADAPTACJI POMIESZCZEŃ MIESZKALNYCH W ISTNIEJĄCYM BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. A. I WŁ. NIEGOLEWSKICH W OPALENICY. W ramach robót przewiduje się wykonanie następujących prac: 1) prace demontażowe (rozbiórka ścianek działowych, okładzin ścian i posadzek, armatury sanitarnej, stolarki drzwiowej, częściowo instalacji wodociągowej i sanitarnej, rozbiórka instalacji elektrycznej z osprzętem), 2) wymiana warstw wyrównawczych posadzkowych, 3) prace murarskie i tynkarskie, wykucie otworów drzwiowych i wykonanie podciągu, 4) okładziny ścian płytkami, 5) okładziny posadzek z płytek i wykładzin, 6) wymiana stolarki drzwiowej i montaż nowej, 7) szpachlowanie i malowanie ścian i sufitów, 8) wymiana urządzeń sanitarnych, 9) wymiana oświetlenia i instalacji i elektrycznej, 10) konieczne przeróbki podejść instalacji wod. kan., 11) montaż klimatyzatora i wentylatora wyciągowego dachowego. Zamawiający wymaga, aby osoby uczestniczące w realizacji zamówienia wykonujące czynności: budowlane, rozbiórkowe, instalacyjne w budynkach, instalacyjne elektryczne, izolacyjne, instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne, wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych, tynkowanie, roboty w zakresie stolarki budowlanej, pokrywanie podłóg i ścian i roboty malarskie były zatrudnione przez Wykonawcę (lub podwykonawcę, jeżeli Wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcy) na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości 3.000,00 zł, (słownie:trzy tysiące złotych 00/100) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1/ pieniądzu, 2/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3/ gwarancjach bankowych, 4/ gwarancjach ubezpieczeniowych, 5/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r, poz. 1804 oraz z 2015r, poz. 978 i 1240). 3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty przelewem na konto depozytowe nr 98 1020 4144 0000 6202 0007 2090 w banku PKO BP S.A. Na przelewie należy podać nazwę przedmiotu zamówienia. Za chwilę faktycznego wniesienia wadium, w przypadku wnoszenia w postaci pieniężnej, uznaje się chwilę wpływu pieniędzy na rachunek bankowy, o którym mowa wyżej. 4. W przypadku wniesienia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach oryginał poręczenia lub gwarancji należy dostarczyć do siedziby zamawiającego, pokój nr 01, przed upływem terminu składania ofert. 5. Gwarancje i poręczenia muszą, przez cały okres, na jaki zostały wystawione, gwarantować zapłatę kwot w nich określonych, na każde wezwanie zamawiającego, w przypadkach określonych ustawą Prawo zamówień publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja sali wykładowej 35 w budynku Wydziału Nauk o Żywności i Żywieniu przy ul.Wojska Polskiego 31/33 w Poznaniu
Dodano: 2024-06-11 - Remonty dróg
Dodano: 2024-06-11 - Rozbudowa i przebudowa budynków jednostek Ochotniczej Straży Pożarnej na terenie gminy Kłecko - OSP Ułanowo
Dodano: 2024-06-10 - Budowa Przystani Wodnej na Noteci w Wieleniu – IV etap: Wykonanie zagospodarowania przestrzeni pomiędzy wiatą rekreacyjną a Notecią i odcinka ciągu pieszo-jezdnego
Dodano: 2024-06-10 - „Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu”
Dodano: 2024-06-07 - Budowa dróg w strefie inwestycyjnej I.D.E.A. w Lesznie
Dodano: 2024-06-07 - Wykonanie odwodnienia strefy osuwiskowej w rejonie drogi gminnej nr 250120P
Dodano: 2024-06-06 - Utwardzenie placu przy Szkole Podstawowej w Żydowie
Dodano: 2024-06-05 - Remont z częściową wymianą konstrukcji drewnianej dachu w budynku zlokalizowanym w m. Czerniejewo, ul. Pałacowa, działka nr 658/1
Dodano: 2024-06-05 - Wymiana kotłów centralnego ogrzewania w budynkach mieszkalnych Nadleśnictwa Krzyż
Dodano: 2024-06-05