Przetargi.pl
ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA POLEGAJĄCA NA PRZEBUDOWIE I ADAPTACJI POMIESZCZEŃ MIESZKALNYCH W ISTNIEJĄCYM BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. A. I WŁ. NIEGOLEWSKICH W OPALENICY

Gmina Opalenica ogłasza przetarg

  • Adres: 64330 Opalenica, ul. 3 Maja
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 614 477 281 , fax. 614 477 584
  • Data zamieszczenia: 2016-12-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Opalenica
    ul. 3 Maja 1
    64330 Opalenica, woj. wielkopolskie
    tel. 614 477 281, fax. 614 477 584
    REGON: 63125883300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA POLEGAJĄCA NA PRZEBUDOWIE I ADAPTACJI POMIESZCZEŃ MIESZKALNYCH W ISTNIEJĄCYM BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. A. I WŁ. NIEGOLEWSKICH W OPALENICY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA POLEGAJĄCA NA PRZEBUDOWIE I ADAPTACJI POMIESZCZEŃ MIESZKALNYCH W ISTNIEJĄCYM BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. A. I WŁ. NIEGOLEWSKICH W OPALENICY. W ramach robót przewiduje się wykonanie następujących prac: 1) prace demontażowe (rozbiórka ścianek działowych, okładzin ścian i posadzek, armatury sanitarnej, stolarki drzwiowej, częściowo instalacji wodociągowej i sanitarnej, rozbiórka instalacji elektrycznej z osprzętem), 2) wymiana warstw wyrównawczych posadzkowych, 3) prace murarskie i tynkarskie, wykucie otworów drzwiowych i wykonanie podciągu, 4) okładziny ścian płytkami, 5) okładziny posadzek z płytek i wykładzin, 6) wymiana stolarki drzwiowej i montaż nowej, 7) szpachlowanie i malowanie ścian i sufitów, 8) wymiana urządzeń sanitarnych, 9) wymiana oświetlenia i instalacji i elektrycznej, 10) konieczne przeróbki podejść instalacji wod. kan., 11) montaż klimatyzatora i wentylatora wyciągowego dachowego. Zamawiający wymaga, aby osoby uczestniczące w realizacji zamówienia wykonujące czynności: budowlane, rozbiórkowe, instalacyjne w budynkach, instalacyjne elektryczne, izolacyjne, instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne, wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych, tynkowanie, roboty w zakresie stolarki budowlanej, pokrywanie podłóg i ścian i roboty malarskie były zatrudnione przez Wykonawcę (lub podwykonawcę, jeżeli Wykonawca powierza wykonanie części zamówienia podwykonawcy) na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości 3.000,00 zł, (słownie:trzy tysiące złotych 00/100) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1/ pieniądzu, 2/ poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3/ gwarancjach bankowych, 4/ gwarancjach ubezpieczeniowych, 5/ poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r, poz. 1804 oraz z 2015r, poz. 978 i 1240). 3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty przelewem na konto depozytowe nr 98 1020 4144 0000 6202 0007 2090 w banku PKO BP S.A. Na przelewie należy podać nazwę przedmiotu zamówienia. Za chwilę faktycznego wniesienia wadium, w przypadku wnoszenia w postaci pieniężnej, uznaje się chwilę wpływu pieniędzy na rachunek bankowy, o którym mowa wyżej. 4. W przypadku wniesienia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach oryginał poręczenia lub gwarancji należy dostarczyć do siedziby zamawiającego, pokój nr 01, przed upływem terminu składania ofert. 5. Gwarancje i poręczenia muszą, przez cały okres, na jaki zostały wystawione, gwarantować zapłatę kwot w nich określonych, na każde wezwanie zamawiającego, w przypadkach określonych ustawą Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach