Przetargi.pl
Zmiana sposobu użytkowania oraz przebudowa pomieszczeń nieużytkowego poddasza i zaplecza kuchni naparterze wraz z rozbudową instalacji wewn. w budynku Przedszkola Samorządowego nr 5 w m. Wieliczka

Gmina Wieliczka ogłasza przetarg

  • Adres: 32020 Wieliczka, ul. Powstania Warszawskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 263 41 00 , fax. 12 278 68 60
  • Data zamieszczenia: 2019-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wieliczka
    ul. Powstania Warszawskiego 1
    32020 Wieliczka, woj. małopolskie
    tel. 12 263 41 00, fax. 12 278 68 60
    REGON: 35155536400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wieliczka.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zmiana sposobu użytkowania oraz przebudowa pomieszczeń nieużytkowego poddasza i zaplecza kuchni naparterze wraz z rozbudową instalacji wewn. w budynku Przedszkola Samorządowego nr 5 w m. Wieliczka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zmiana sposobu użytkowania oraz przebudowa pomieszczeń nieużytkowego poddasza i zaplecza kuchni na parterze wraz z rozbudową instalacji wewnętrznych w budynku Przedszkola Samorządowego nr 5 w miejscowości Wieliczka w ramach realizacji projektu „Czas zapisać dziecko do przedszkola” Zadanie dofinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 Oś 10 Wiedza i kompetencje Działanie 10.1 Rozwój Kształcenia Ogólnego Poddziałanie 10.1.1 Wychowanie Przedszkolne – ZIT 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pełnego zakresu robót budowlanych dla zadania pn.: „Zmiana sposobu użytkowania oraz przebudowa pomieszczeń nieużytkowego poddasza i zaplecza kuchni na parterze wraz z rozbudową instalacji wewnętrznych: wod.-kan., gazowej, c.o., elektrycznej, instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w budynku Przedszkola Samorządowego nr 5, na działkach nr ewidencyjny 692/5,692/6, 712/3, 712/4, obręb nr 0001 Wieliczka, jednostka ewidencyjna 121905-4 Wieliczka w miejscowości Wieliczka”. Przedmiotowe zamówienie nie obejmuje wykonania placu zabaw. 2. Planowany zakres prac inwestycyjnych obejmuje między innymi: a) Wykonanie robót budowlanych na podstawie Projektu Budowlanego i Wykonawczego dla w/w zamierzenia inwestycyjnego ” w oparciu o załączoną dokumentację techniczną, na podstawie prawomocnej i ostatecznej Decyzji nr 1639.2018 Starosty Wielickiego o pozwoleniu na budowę, w tym m.in.: — wykonanie robót rozbiórkowych, wykonanie ścianek działowych, wykonanie posadzek, wykonanie robót tynkarskich, wykonanie robót malarskich, wykonanie wzmocnienia stropu przy windzie, wykonanie szachtu windowego, dostawę i montażu dźwigu towarowego, wykonanie ocieplenia poddasza, montaż stolarki okiennej i drzwiowej w tym okien dachowych, wykonanie instalacji: elektrycznej, instalacji centralnego ogrzewania,instalacji wody ciepłej i zimnej, instalacji kanalizacji sanitarnej, instalacji wentylacji mechanicznej, instalacji klimatyzacji. b) Zabezpieczenie terenu budowy oraz wygrodzenie części obiektu, w którym prowadzone będą roboty budowlane winno uwzględniać uzgodnienia i opinie Małopolskiego Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego, rzeczoznawcy ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych, rzeczoznawcy ds. sanitarnohigienicznych. c) Roboty budowlane należy wykonywać zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym i wykonawczym stanowiącym załącznik do SIWZ, zgodnie ze sztuką budowlaną oraz obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami. d) Obowiązkiem Wykonawcy jest uzyskanie niezbędnych odbiorów technicznych umożliwiających oddanie obiektu do użytkowania i uzyskanie na rzecz Zamawiającego decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu zgodnie z przepisami prawa budowlanego. e) Wykonawca jest zobowiązany do zachowania szczególnej ostrożności przy realizacji robót, z uwagi na pobyt dzieci w przedszkolu oraz do realizacji robót budowlanych w sposób minimalizujący oddziaływanie na dzieci przebywające w przedszkolu. f) Wykonawca zobowiązany jest do ustalania harmonogramu robót z Dyrektorem Przedszkola nr 5 w Wieliczce. g) Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej stanowiącej załączniki do niniejszej SIWZ. h) Przedmiar robót w załączeniu - przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Przedmiar nie może być traktowany przez Wykonawcę, jako dokument opisujący wszystkie roboty. Wykonawca winien na podstawie dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWIORB)ustalić szczegółowy zakres robót i dokonać ich wyceny. Braki lub pominięcia w przedmiarach robót nie mogą być traktowane, jako braki lub pominięcia w dokumentacji projektowej. i) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - stanowią załączniki do niniejszej SIWZ. 3. Zestawienie powierzchni budynku Przedszkola Samorządowego nr 5: Powierzchnia zabudowy - 575,11 m2 Powierzchnia użytkowa - 860,63 m2 Powierzchnia całkowita kondygnacji - 1 160,58 m2 Powierzchnia wewnętrzna kondygnacji - 1 060,75 m2 Kubatura brutto - 3 715,00 m3 Ilość kondygnacji - 1+P Wysokość budynku - 7,96 m Szerokość elewacji frontowej - 33,66 m Szerokość elewacji bocznej - 22,24 m Kąt dachu - 35o
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca pod rygorem odrzucenia oferty wnosi wadium w wysokości: 8 000,00 PLN (osiem tysięcy złotych 00/100) najpóźniej do dnia 13.03.2019 r. do godz. 9:00. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą każdy wykonawca musi złożyć aktualny na dzień składania ofert JEDZ w zakresie wskazanym przez Zamawiającego. 1.1) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców JEDZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 1.2) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom nie będącymi podmiotami o których mowa w art. 22a uPzp, zobowiązany jest do zawarcia w składanym przez siebie JEDZ stosownej informacji. 1.3) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także JEDZ dotyczący tych podmiotów. 2. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do złożenia razem z ofertą następujących dokumentów (w sposób określony w pkt 8.2. SIWZ): 2.1) Formularz oferty – wypełniony i podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Formularz oferty należy porządzić na podstawie wzoru formularza stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2.2) Zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny dokument – jeżeli dotyczy. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a uPzp (pkt 5.4. SIWZ), będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda przedstawienia dokumentów wraz z ofertą które określają w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2.3) Stosowne pełnomocnictwo – lub inny dokument potwierdzający upoważnienie do podpisania oferty – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z oferty dokumentu (oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie za zgodność z oryginałem). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach