Przetargi.pl
Zmiana sposobu użytkowania lokalu usługowego na pomieszczenia biurowe Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kwidzynie

Gmina Kwidzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 82-500 Kwidzyn, ul. Grudziądzka 30
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 261-41-51 , fax. 055 2792306
  • Data zamieszczenia: 2013-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kwidzyn
    ul. Grudziądzka 30 30
    82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie
    tel. 055 261-41-51, fax. 055 2792306
    REGON: 17074776700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakwidzyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zmiana sposobu użytkowania lokalu usługowego na pomieszczenia biurowe Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kwidzynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zmiana sposobu użytkowania lokalu usługowego położonego przy ul. 11-go Listopada 27/4 w Kwidzynie na lokal z pomieszczeniami biurowymi oraz zapleczem socjalno-higienicznym, gospodarczym i technicznym. W lokalu siedzibę swoją będzie miał Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej. W ramach zadania należy wykonać wszystkie roboty objęte dokumentacją projektową Zmiana sposobu użytkowania lokalu usługowego położonego przy ul. 11-go Listopada 27/4 w Kwidzynie na lokal z pomieszczeniami biurowymi wraz z zapleczem socjalnym GOPS w Kwidzynie Główne rodzaje robót objęte zamówieniem: 1. roboty rozbiórkowe branży ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej 2. roboty ogólnobudowlane a. budowa ścianek działowych z płyt gipsowo - kartonowych - ok. 150 m2 b. wykonanie przemurowań elementów istniejących i zamurowanie otworów drzwiowych - ok. 25 m3 c. wykonanie otworów drzwiowych - 4szt. d. wymiana stolarki drzwiowej wraz z ościeżnicami - 24 szt e. odświeżenie stolarki okiennej (szlifowanie, malowanie itp.) - 32 szt f. montaż witryn i drzwi aluminiowych - ok. 65 m2 g. wykonanie nowych posadzek i podłóg (z wyjątkiem posadzki w pomieszczeniach nr 1.17 i 1.26 korytarz - pozostawić istniejącą posadzkę z płytek) h. wykonanie nowych tynków, okładzin i robót malarskich - łącznie ok. 3 355 m2 i. montaż platformy osobowej dla osób niepełnosprawnych wewnątrz budynku - 1 szt. 3. roboty branży elektrycznej a. montaż instalacji oświetleniowej, oświetlenia awaryjnego, instalacji gniazd i obwodów 230V - ok. 900 m b. montaż opraw oświetleniowych c. montaż rozdzielnic d. montaż instalacji alarmowej - ok.800 m e. montaż instalacji wideo domofonu - ok. 100 m f. montaż systemu ochrony od porażeń i ochrony przepięciowej g. montaż koryt kablowych wraz z systemowymi gniazdami wtyczkowych elektrycznymi 25 szt., sieci internetowej 60 szt., oraz telefonicznej 60 szt. 4. roboty branży sanitarnej a. wymiana przewodów centralnego ogrzewania na parterze budynku oraz budowa nowych odcinków instalacji co - ok.. 322 m b. przeniesienie istniejących grzejników i montaż nowych - 26 szt c. przebudowa instalacji wod. - kan. z montażem urządzeń - ok.104 m d. montaż przewodów wentylacyjnych, przepustnic zwrotnych i wentylatorów - ok. 50 m oraz pozostałe roboty niezbędne do wykonania zadania - zgodnie z załączoną dokumentacją projektową. W ramach Zamówienia nie należy wyceniać następujących robót zawartych w dokumentacji projektowej 1. demontażu luksferów 2. przewodów sieci internetowej - ok. 1000 m 3. przewodów sieci telefonicznej - ok.1000 m 4. demontażu opraw oświetleniowych 5. demontażu wyposażenia łazienek tzw. białego montażu Zamawiający zastrzega, aby zastosowane do budowy materiały posiadały ważne aprobaty techniczne, certyfikaty bezpieczeństwa i atesty higieniczne. Wykonawca udziela gwarancji z tytułu wad fizycznych przedmiotu umowy; stanowi ona rozszerzenie odpowiedzialności Wykonawcy za te wady. Okres gwarancji wynosi 60 miesięcy od podpisania protokołu odbioru robót. Przed przystąpieniem do realizacji robót Wykonawca przedstawi do zatwierdzania Inspektorowi nadzoru Wnioski Materiałowe dotyczące wszystkich materiałów i urządzeń planowanych do wbudowania. Zamawiający dopuszcza przy realizacji zamówienia zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych co do jakości i surowców użytych do ich wykonania do materiałów i urządzeń podanych w dokumentacji projektowej pod warunkiem ich zatwierdzenia przez Zamawiającego. Gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia (w tym również w projekcie budowlanym) występują odniesienia do Polskich Norm, dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm krajów Unii Europejskiej, w zakresie przyjętym przez polskie prawodawstwo. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. Cenę należy wyliczyć na podstawie dokumentacji projektowej i STWiORB.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451111109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium w niniejszym postępowaniu wynosi 10 000 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminakwidzyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach