Przetargi.pl
Zmiana sposobu użytkowania i przebudowa mieszkania w budynku Szkoły Podstawowej w Krysku dla potrzeb oddziału przedszkolnego

Gmina Naruszewo ogłasza przetarg

  • Adres: 09-152 Naruszewo, Naruszewo 19A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 23 663 10 51 , fax. 23 663 10 51 wew. 34
  • Data zamieszczenia: 2015-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Naruszewo
    Naruszewo 19A 19A
    09-152 Naruszewo, woj. mazowieckie
    tel. 23 663 10 51, fax. 23 663 10 51 wew. 34
    REGON: 13037827800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zmiana sposobu użytkowania i przebudowa mieszkania w budynku Szkoły Podstawowej w Krysku dla potrzeb oddziału przedszkolnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przewiduje się zmianę sposobu użytkowania i przebudowę mieszkania nauczyciela znajdującego się w południowo wschodnim narożniku budynku na potrzeby oddziału przedszkolnego. Zlokalizowane tam zostaną sanitariaty dla grupy przedszkolnej oraz sala do zajęć indywidualnych. Powierzchnia użytkowa projektowanej przebudowy 34,00 m2. Powierzchnia zabudowy (istniejąca, pozostaje bez zmian).W ramach zadania zostaną rozebrane istniejące w mieszkaniu ścianki działowe, usunięte istniejące okładziny ścian. Wykonane zostanie przebicie do sąsiadującej Sali zajęć. Wykonane zostaną ścianki działowe dla projektowanych pomieszczeń. Przewiduje się wykonanie nowej instalacji elektrycznej i nowych podejść pod urządzenia sanitarne. Wykonane zostaną okładziny ścian i podłóg. W istniejącej sali zajęć przewiduje się zmianę wykładziny dywanowej i malowanie pomieszczenia. 2. Powierzchnia użytkowa projektowana 34, 00 m2. 3. Kubatura projektowana 85, 00 m3. 4. Nadproża: nadproże nad projektowanym otworem z belek stalowych IN 140. 5. Ściany: Ściany wewnętrzne działowe w łazienkach (pomieszczenia mokre) wykonać z cegły ceramicznej gr. 11, 5 cm o wymiarach 115 x 498 x 238 klasy 10 na zaprawie c-w klasy M5 otynkowane obustronnie tynkiem cementowo-wapiennym - 15 mm. 6. Okładziny, do wysokości 2 m glazurę wykonać mozaikę z płytek glazury żółtej matowej, pomarańczowa matowa, zielona matowa o wymiarach 20 x 20 cm. Na posadzkę zastosować gres biały struktura o wymiarach 20 x 20 cm. Ściany powyżej glazury i sufit malowanie farbą akrylową w kolorze białym. 7. Projektowany osprzęt sanitarny: a) Zestaw z systemem Smart Fresh w tym stelaż do wc, miska wisząca, deska, przycisk do stelaża - 2 kpl, umywalki 55 cm (55 x 45 cm ) z półpostumentem - 2 sztuk, zawór umywalkowy - 2 sztuk. b) Projektuje się dostawę i montaż kabin sanitarnych. Kabiny z płyt HPL gr 28 mm w głębokiej oprawie z kształtowników aluminiowych. Zawiasy aluminiowe, samodomykacz grawitacyjny, trzpień stalowy. Kabiny wyposażone w zamkopochwyt z aluminium i poliamidu. Kabina z płyt zbliżonych do RAL 9010. c) Przy każdej umywalce zamontować dozownik do mydła w płynie mini - 2 sztuk. d) W łazience przy umywalkach zamontować pojemnik na ręczniki pojedyncze maxi biały - 1 sztuki. W każdej kabinie zamontować pojemnik na papier toaletowy mini na papier średnicy max 19 cm - 2 sztuki. W łazience ustawić kosz na odpady z przyciskiem pedałowym - 1 sztuka. 8. Należy zamontować drzwi wejściowe z przedsionka do łazienki i do sali zajęć indywidualnych. Zamontować ościeżnice drewniane składane białe. Skrzydła drewniane białe fabrycznie wykończone. Należy zamontować okno 110 x 60 uchylne szklone o współczynniku przenikania Umax=1,3 [W/m2xK)]. Okno należy wyposażyć w nawiewnik higrosterowany. Parapet wewnętrzny z konglomeratu marmurowego gr 3 cm. Parapet zewnętrzny z blachy stalowej powlekanej białej. 9. Instalacja elektryczna: a) Zasilane z istniejącej rozdzielni głównej budynku szkoły. Wlz wykonać kablem YDY 3x6. W istniejącej RG przedszkola zabudować rozłącznik bezpiecznikowy modułowy z zabezpieczeniem D00 25 A. b) Rozdzielnia żłobka TB. Tablica zasilania urządzeń elektryczny zaprojektowana została w obudowie metalowa podtynkowa IP 43. Tablicę instalować jak na planie instalacji na wysokości min 1,6 m od posadzki (dolna krawędź). Na płycie czołowej tablicy zamieścić symbol tablicy a od wewnątrz opis poszczególnych jej elementów oraz jej schemat ideowy. Tablicę wykonać zgodnie z rysunkami złączonymi do dokumentacji .Tablicę przystosować do zamykania na zamki wielozapadkowe w celu uniemożliwienia dostępu osobom niepowołanym. c) Rozprowadzenie instalacji elektrycznej. Instalację wykonać jako podtynkową na parterze i natynkową w piwnicy. Przy przejściach tras kablowych przez ściany oddzielające strefy pożarowe stosować zaprawy uszczelniające o wytrzymałości ogniowej przegród oddzielających. Obwody zabezpieczone są przed skutkami przeciążeń i zwarć oraz doziemień. Przekroje są dostosowany do obciążalności długotrwałej i dopuszczalnej temperatury pracy. Zastosowano kable ziemne z żyłami miedzianymi tyupu YKXs zgodnie z IEC 60332-1. Nie należy układać kabli energetycznych razem z przewodami teletechnicznymi. Główne trasy kablowe energetyczne i teletechniczne są rozdzielone. d) Instalacja oświetlenia, gniazd wtyczkowych podstawowych. Instalacja oświetlenia oprawami wykonana ma być ze względu na stopień ochrony przed przedostawaniem się zanieczyszczeń stałych oraz wody zgodnie z PN-83/E-06305.02, w sposób zabezpieczający przed efektem olśnienia/poprzez odpowiednio dobrane rastry zależnie od rodzaju pomieszczeń i moc opraw. Dopuszcza się zastosowane opraw zamiennych po akceptacji Biura projektów i Inwestora. 10. Szczegółowy opis zamówienia zawarty jest w: a) Projekcie budowlanym - branża architektoniczna i konstrukcyjna (Załącznik Nr 10 do SIWZ), b) Projekcie budowlanym - branża sanitarna (Załącznik Nr 11 do SIWZ), c) Projekcie budowlanym - branża elektryczna (Załącznik Nr 12 do SIWZ), d) Ekspertyzie technicznej (Załącznik Nr 13 do SIWZ), e) Charakterystyce energetycznej budynku (Załącznik nr 14 do SIWZ), f) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (Załącznik Nr 15 do SIWZ), g) Przedmiarze robót - branża konstrukcyjna (Załącznik Nr 16 do SIWZ), h) Przedmiarze robót - branża sanitarna (Załącznik Nr 17 do SIWZ), i) Przedmiarze robót - branża elektryczna (Załącznik Nr 18 do SIWZ). 11. W razie konieczności Wykonawca zapewni kompleksową obsługę geodezyjną wykonywanych robót przez uprawnione służby geodezyjne, obejmującą wytyczenie oraz inwentaryzację powykonawczą. 12. Wykonawcy zaleca się na własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko odwiedzenie i sprawdzenie miejsca robót oraz jego otoczenia w celu oceny czynników koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (nie jest to warunek uczestnictwa w postępowaniu). Wizja na terenie robót nie będzie organizowana przez Zamawiającego. 13. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji jakości na zrealizowany przedmiot zamówienia na wykonane roboty budowlane oraz zastosowane materiały. Termin liczony będzie od daty końcowego odbioru robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 14. Warunki realizacji robót: a) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zapisami SIWZ, projektem budowlanym, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania robót, wiedzą i sztuką budowlaną, przepisami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisami przeciwpożarowymi, stosując się do poleceń Inspektora nadzoru inwestorskiego. b) Wykonawca przed wbudowaniem materiałów zobowiązany jest do przedstawienia Inspektorowi nadzoru dokumentów potwierdzających parametry tych materiałów w celu dokonania kontroli. c)Wykonawca ma obowiązek zorganizować i przeprowadzić roboty w sposób bezpieczny, nie stwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie inwestycji, zgodny z załączoną informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. d) Wykonawca wykona przedmiot umowy z materiałów własnych. e) Wykonawca po podpisaniu umowy, w terminie 7 dni roboczych, przedłoży Zamawiającemu do akceptacji harmonogram rzeczowo - finansowy uwzględniający terminy realizacji poszczególnych etapów prac, który będzie stanowił załącznik do umowy. f) Zamawiający, do użytku własnego, zastrzega sobie prawo żądania od Wykonawcy powykonawczego zestawienia kosztów i ewentualnie innych zestawień powykonawczych, rzeczowo - finansowych, wymaganych np. przez instytucje dofinansowujące realizację zadania. g) Roboty będą wykonywane w obiekcie czynnym, dlatego należy zorganizować je w taki sposób, aby nie narażać pracowników szkoły na niebezpieczeństwo i uciążliwości wynikające z prowadzonych robót. 15. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów równoważnych w stosunku do określonych w dokumentacji projektowej, tzn. nie gorszych, niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, przy czym nie mogą być one o parametrach gorszych, niż parametry materiałów wskazanych przez Zamawiającego w projekcie, przedmiarze, szczegółowych specyfikacjach technicznych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów potwierdzających parametry tych materiałów. Wszelkie materiały określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Użyte w dokumentacji przetargowej nazwy materiałów nie są obowiązujące i należy przyjąć, iż stanowią wskazania/propozycje i mają na celu jedynie doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Wyroby budowlane, które będą używane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymagania wynikające z przepisów prawa, w tym w szczególności ustawy z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych oraz ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane. 16. Zamawiający posiada decyzję nr 592/2015 zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę obejmującą zmianę sposobu użytkowania i przebudowę mieszkania w budynku szkoły podstawowej dla potrzeb oddziału przedszkolnego z dn. 21.10.2015 r. (AB.6740.588.2015). 17. Zamawiający dokona zawiadomienia o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych do właściwego organu nadzoru budowlanego. 18. Zamawiający we własnym zakresie dokona złożenia wniosku o udzielenia pozwolenia na użytkowanie obiektu do właściwego organu nadzoru budowlanego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium: Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1 500, 00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych zero groszy). 2. Forma wadium 1) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.), 2) Wykonawca wnoszący wadium w formie, która ze względu na obowiązujące przepisy może zostać wystawiona jako terminowa (np. gwarancja ubezpieczeniowa), jest zobowiązany do niezwłocznego przedłużenia jej ważności w przypadku, gdy będą tego wymagały warunki prowadzonej procedury zamówienia. 3. Termin i miejsce wniesienia wadium 1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Termin ten uważa się za zachowany, gdy wadium wniesione w pieniądzu, zgodnie z art. 45 ust. 7 ustawy Pzp zostanie wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego i znajdzie się na tym rachunku przed upływem terminu składania ofert. 2) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez Mazowiecki Bank Spółdzielczy w Łomiankach Oddział w Naruszewie, nr rachunku 49 8009 1017 0040 1661 9004 0015. Na dowodzie wpłaty należy określić nazwę postępowania, na które wnoszone jest wadium. 3) Kserokopię dowodu wpłaty należy załączyć do oferty. Dowodem wniesienia wadium będzie potwierdzony przez bank odcinek polecenia dokonania przelewu lub wydruk przelewu elektronicznego. 4) Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz, należy załączyć do oferty w postaci oryginału dokumentu (w celu możliwości jego zwrotu lub zatrzymania) oraz w formie kserokopii dokumentu potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 5) Wadium wniesione przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia może być wniesione przez jednego z Wykonawców lub pełnomocnika. 6) Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone jako zabezpieczenie wadium, muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą oraz umożliwiać Zamawiającemu otrzymanie określonej kwoty wadium bez jakichkolwiek warunków wstępnych i na jego pierwsze wezwanie. 7) Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie, wymaganej wysokości i formie, skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 4. Zwrot wadium 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugnaruszewo.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach