Przetargi.pl
Zmiana sposobu użytkowania i przebudowa budynku liceum na dom seniora w Czerwieńsku przy ul. Ogrodowej 9

Gmina Czerwieńsk - Urząd Gminy i Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 66016 Czerwieńsk, Rynek
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683 278 565 , fax. 683 278 091
  • Data zamieszczenia: 2018-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czerwieńsk - Urząd Gminy i Miasta
    Rynek 25
    66016 Czerwieńsk, woj. lubuskie
    tel. 683 278 565, fax. 683 278 091
    REGON: 52879300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.czerwiensk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zmiana sposobu użytkowania i przebudowa budynku liceum na dom seniora w Czerwieńsku przy ul. Ogrodowej 9
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem opracowania jest zmiana sposobu użytkowania i przebudowa budynku liceum na dom seniora w Czerwieńsku przy ul. Ogrodowej 9. Przedmiotowy obiekt, to budynek murowany, trzykondygnacyjny (piwnice, parter, piętro. Ściany zewnętrzne murowane, piwnice gr. 50 cm, parter i piętro gr. 38 cm. Ściany wewnętrzne murowane grub. 25 cm i 38 cm. Ściany działowe gr. 12 cm murowane i na ruszcie stalowym obustronnie obudowane płytami gips.-karton. Schody w konstrukcji żelbetowej, nawierzchni lastryko. Dach kryty papą, spadek połaci dachu wyrobiony w warstwie konstrukcyjnej stropu ze spadkiem 3-3,5%. Kominy murowane. Stolarka okienna PCV w dobrym stanie technicznym. Stolarka drzwiowa – drewniana, PCV, stalowa. Podłogi PCV, lastryko, płytki ceramiczne, gresy. Rynny, rury spustowe, opierzenia - z blachy ocynkowanej. Ogrzewanie budynku realizowane będą poprzez istniejący kocioł Viessmann Vitogas na gaz ziemny. Dane budynku po przebudowie: - powierzchnia zabudowy budynku 384,70 m2 - proj. powierzchnia użytkowa 692,40 m2 - proj. kubatura 3 109,00 m3 Projektowane zmiany w stosunku do stanu istniejącego: - przebudowa pomieszczeń higieniczno sanitarnych wraz z dostosowaniem dla potrzeb osób niepełnosprawnych, - wyburzenie istniejącego wejścia do piwnicy od strony południowej, - wydzielenie wewnątrz budynku strefy pożarowej w związku ze zmianą warunków ochrony przeciwpożarowej, - adaptacja pomieszczeń parteru budynku z na cele Dziennego Domu Senior +, - adaptacja pomieszczeń pierwszego piętra na cele administracyjne związane z planowaną funkcją domu seniora w poziomie parteru, - prace budowlane obejmujące odnowienie pomieszczeń. Projektowana inwestycja obejmuje zakres robót: - wyburzenie schodów zewnętrznych zejścia do piwnicy, zamurowanie otworu, izolacja pionowa ściany na odkopanym odcinku, -przebudowa i remont pomieszczeń sanitarnych na parterze i piętrze, - wyburzenie ścian działowych, - demontaż armatury, wymiana rur kanalizacyjnych i wodociągowych, - wymiana kratek wentylacyjnych, - wstawienie nowych ścianek działowych, - montaż nowych rur wentylacyjnych we wskazanych miejscach wraz z odprowadzeniem skroplin z anemostatów do kanalizacji, - okładziny ścienne (do sufitu) z płytek ceramicznych i podłogi z płytek gresowych, - uzupełnienie sufitu podwieszonego na wys. 2,60 m – parter, - renowacja parapetów wewnętrznych, - wymiana drzwi wejściowych do pomieszczeń, w razie konieczności wraz z nowymi nadprożami, - wymiana nawierzchni posadzek w niektórych pomieszczeniach, - malowanie ścian i sufitów, - wymiana opraw oświetleniowych, - wstawienie drzwi EI 60 oddzielenia stref ZL II i ZL III, - wymiana okien we wiacie rekreacyjnej letniej, - wymiana poszycia dachu wiaty rekreacyjnej w klasie EI60, - przebudowa pionu hydrantu wewnętrznego, montaż nowych szafek z wężami pożarowymi. - instalacja wod.-kan. z białym montażem i wyposażeniem dla niepełnosprawnych, - instalacja elektryczna dostosowana do nowej funkcji pomieszczeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111300-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się w kwocie : 2 000,00 złotych, słownie : dwa tysiące złotych. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank : PKO BP S.A. I O/ZIELONA GÓRA Nr rachunku : 74 1020 5402 0000 0602 0027 8861 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: Zmiana sposobu użytkowania i przebudowa budynku liceum na dom seniora 2. Kopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w formie: w pieniądza, poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed¬siębiorczości (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.), które należy w formie oryginału zdeponować u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 4. W zależności od wybranej formy wymienionej w pkt. 3, wniesienie wadium należy potwierdzić poprze złożenie do oferty: a) oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: dowodu dokonania przelewu lub poręczenia udzielanego przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed-siębiorczości, b) oryginału: gwarancji bankowej, poręczenia bankowego, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia pieniężnego spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej. 5. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: 1) nazwa i adres Zamawiającego; 2) nazwę przedmiotu zamówienia; 3) nazwę i adres Wykonawcy; 4) termin ważności gwarancji; 7. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 8. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, jego oferta zostanie odrzucona. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 12. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w okolicznościach, jak w pkt. 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 14. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach, jeżeli: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko¬nania umowy, d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie określa się

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną