Przetargi.pl
ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKU KOTŁOWNI ORAZ GARAŻU NA CELE MIESZKALNE WRAZ Z NADBUDOWĄ, ROZBUDOWĄ I PRZEBUDOWĄ PRZY UL. BRONIEWSKIEGO W SZUBINIE

Gmina Szubin ogłasza przetarg

  • Adres: 89200 Szubin, ul. Kcyńska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 910 700 , fax. 52 384 80 71
  • Data zamieszczenia: 2018-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szubin
    ul. Kcyńska 12
    89200 Szubin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 910 700, fax. 52 384 80 71
    REGON: 9235091000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szubin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKU KOTŁOWNI ORAZ GARAŻU NA CELE MIESZKALNE WRAZ Z NADBUDOWĄ, ROZBUDOWĄ I PRZEBUDOWĄ PRZY UL. BRONIEWSKIEGO W SZUBINIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zmiana sposobu użytkowania kotłowni oraz garażu na cele mieszkalne wraz z nadbudową, rozbudową i przebudową przy ul. Broniewskiego w Szubinie oraz dostawa i montaż wyposażenia. 2. Zamawiający podzielił zamówienie na dwie części: Część I - zmiana sposobu użytkowania kotłowni oraz garażu na cele mieszkalne wraz z nadbudową, rozbudową i przebudową przy ul. Broniewskiego w Szubinie, która obejmuje: 1) Prace rozbiórkowe; 2) Wykucie otworów wraz z wykuciem nadproży; 3) Wykonanie nowych ścian parteru; 4) Wykonanie stropu nad parterem; 5) Nadbudowa ścian I piętra; 6) Dobudowa w poziomie parteru; 7) Budowa klatki schodowej; 8) Wykonanie stropodachu nad I piętrem; 9) Konstrukcja stropodachu nad dobudową parteru; 10) Wykonanie kominów wentylacyjnych i ścian ponad dachem; 11) Pokrycie z obróbką dachu; 12) Wykonanie ścianek działowych i przewodów wentylacyjnych; 13) Roboty wykończeniowe – tynki wewnętrzne, stolarka okienna i drzwiowa, podłoża i posadzki, licowanie i malowanie; 14) Docieplanie ścian zewnętrznych i elewacje; 15) Wykonanie podestu wejściowego i chodników; 16) Wykonanie instalacji wod-kan i c.o. 17) Wykonanie instalacji elektrycznej, odgromowej, domofonowej, RTV, telefonicznej/internetowej; Część II – dostawa i montaż wyposażenia mieszkań, która obejmuje dostawę wraz z montażem kuchenki elektrycznej, z płytą ceramiczną, wolnostojącej z piekarnikiem – 6 sztuk, o następujących parametrach technicznych: 1) Wymiary bez elementów wystających (szerokość x wysokość x głębokość) – 50 x 85 x 60 cm; 2) Klasa energetyczna A; 3) Napięcie zasilania 230V, 400 V; 4) Moc przyłączeniowa od 7 do 10 kW; 5) Typ płyty grzewczej – elektryczna; 6) Barwa płyty grzewczej – czarna (według producenta); 7) Punkty grzewcze – 4 pola ceramiczne; 8) Typ piekarnika – elektryczny; 9) Barwa przodu piekarnika – biała, srebrna, inox. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączonej przez Zamawiającego wielobranżowej dokumentacji projektowej obejmującej: projekt budowlano – wykonawczy, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, uzgodnienia i opinii w wraz z decyzją o pozwoleniu na budowę nr 601 z dnia 31.10.2016r. znak WWA.6740.560.2016.P.P. wydaną przez Starostę Nakielskiego. Zamawiający udostępnia przedmiary robót budowlanych, które mają wyłącznie charakter pomocniczy i informacyjny. 4. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami oraz o oddanie przedmiotu zamówienia Zamawiającemu w terminie. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych tylko w zakresie określonym w dokumentacji projektowej, a w szczególności w sytuacji, gdy określono znak towarowy materiału, patent lub pochodzenie, nazwy producentów, firm, bądź konkretne produkty lub w jakikolwiek inny sposób określono konkretny towar/produkt. Oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały zamieszczone w SIWZ, przy czym stwierdzenie czy oferta równoważna spełnia wymagania SIWZ należy do uprawnień Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne rozwiązaniom opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego (zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp), wymogi techniczne towaru wskazanego oraz posiadający właściwości użytkowe zgodne z wymogami określonymi w Polskich Normach przenoszących normy europejskie lub normach innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. Ilekroć niniejsza SIWZ opisuje przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne rozwiązaniem opisanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne rozwiązaniem opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 6. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Wskazanie takie należy określić na formularzu oferty. 7. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone poniżej(dotyczy tylko Części I): 1) Na podstawie art. 29 ust. 3a w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, zamawiający wymaga zatrudnienia osób fizycznych na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę - wykonujących niezbędne czynności w trakcie realizacji zamówienia związanych z: a) pracami rozbiórkowymi, b) postawieniem nowych ścian oraz wykonaniem stropodachu; c) wykonaniem posadzek, d) dociepleniem ścian zewnętrznych, e) wykonaniem elewacji, f) wykonaniem innych robót i usług nie wymienionych w punkcie a-e związanych z realizacją zamówienia polegające na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 1666). Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy osób pełniących funkcje kierownika robót oraz osób nadzorujących. Wykonawca przy realizacji zamówienia zatrudni ww. osoby na cały okres realizacji zamówienia. Zatrudnienie winno nastąpić na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666, ze zm.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia Wadium w kwocie 10.000,00 PLN – dotyczy Części I. Natomiast zamawiający nie żąda wniesienia wadium dla Części II. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Ważność wadium wynosi 30 dni. Bieg terminu ważności wadium rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016r., poz. 359, ze zm.). 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Szubinie, nr konta 89 8164 0001 0000 0505 2000 0027., z adnotacją „wadium – numer sprawy ZP.271.38.2017 na ZMIANĘ SPOSOBU UŻYTKOWANIA BUDYNKU KOTŁOWNI ORAZ GARAŻU NA CELE MIESZKALNE WRAZ Z NADBUDOWĄ, ROZBUDOWĄ I PRZEBUDOWĄ PRZY UL. BRONIEWSKIEGO W SZUBINIE- Część I”. Kserokopię przelewu, wpłaty Wykonawca dołącza do oferty. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. Ponadto w gwarancji należy wskazać przypadki, w których nastąpi zapłata gwarantowanej kwoty – albo opisowo, albo też poprzez przywołanie art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 PZP. Powinny także zawierać klauzule o nie odwoływalności gwarancji, jej bezwarunkowości oraz dokonaniu zapłaty na pierwsze żądanie. 7. W przypadku składania oferty przez konsorcjum wadium może być wniesione przez dowolny podmiot z zastrzeżeniem, że konieczne jest wyraźne wskazanie podmiotów w imieniu, których jest składane, czyli wszystkich członków konsorcjum. 8. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność, co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 9. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty zgodnie z art. 89 ust. 1. pkt. 7b ustawy Pzp. 10. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca powinien być zarejestrowanym we właściwym rejestrze lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do takiego rejestru lub takiej ewidencji. Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w zakresie dysponowania zdolnościami technicznymi i zawodowymi oraz sytuacji ekonomicznej i finansowej dla Części II.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: 1) Formularz oferty wypełniony i podpisany przez Wykonawcę ; 2) Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument (Część I o ile wykonawca powołuje się na zasoby podmiotu trzeciego), służący wykazaniu udostępnienia wykonawcy (rzeczywiste wykazanie, że będzie tym potencjałem dysponował) niezbędnych zasobów tych podmiotów w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp; 3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli upoważnienie do jej podpisania nie wynika z dokumentów rejestrowych, a także w przypadku wykonawców występujących wspólnie(Część I i Część II),; 4) Dowód wniesienia wadium(Część I) należy dołączyć do oferty, przed otwarciem ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach