Przetargi.pl
Zmiana sposobu użytkowania budynku dawnej szkoły na Świetlicę Wiejską w miejscowości Pierzchnia

Gmina Stara Błotnica ogłasza przetarg

  • Adres: 26-806 Stara Błotnica, Stara Błotnica 46
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 385 77 90
  • Data zamieszczenia: 2024-02-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stara Błotnica
    Stara Błotnica 46
    26-806 Stara Błotnica, woj. mazowieckie
    tel. 48 385 77 90
    REGON: 670224019
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starablotnica.bip.org.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zmiana sposobu użytkowania budynku dawnej szkoły na Świetlicę Wiejską w miejscowości Pierzchnia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Celem wykonania przedsięwzięcia jest „Przebudowa budynku usługowego (dawnej szkoły w Pierzchni) wraz ze zmianą sposobu użytkowania na świetlicę wiejską” polegająca na wykonaniu prac termomodernizacyjnych i wewnętrznej przebudowy budynku mającej na celu dostosowanie do nowej funkcji. Dane powierzchniowe budynku objętego opracowaniem- obszar objęty inwestycją (powierzchnia działki : ok. 3852m2)- powierzchnia zabudowy: ok 306,9m2- powierzchnia użytkowa 339,60 m2- kubatura ok 1850,50m2Założenia szczegółowe.1. Prace przygotowawcze (m. in. demontaż parapetów i innych elementów zamocowanych do elewacji, skucie odpadających fragmentów tynków ze ścian, itp.),2. Rozbiórka tarasów, schodów zewnętrznych, posadzek wewnętrznych, pieców kaflowych CO3. Rozbiórka ścian wewnętrznych parteru 4. Wykucie okien i drzwi5. Wykonanie docieplenia ścian w systemie ETICS z użyciem styropianu - a) docieplenie ścian zewnętrznych parteru styropianem gr 15, , oraz ścian b) fundamentowych styrodurem gr 8cm.6. Wykonanie docieplenia ścian cokołu styrodurem gr 8 cm wraz z wykonaniem a) tynku mozaikowego,7. Wykonanie docieplenia styrodurem gr 8cm fundamentów i odtworzenie izolacji przeciwwilgociowej fundamentów8. Wykonanie docieplenia dachów nad jednokondygnacyjnymi częściami budynku styropapą gr 15cm9. Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej10. Wymianę obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, parapetów,11. Wykonanie robót tynkarskich tynkiem silikonowym 12. Wymiana posadzek 13. Przebudowa pomieszczeń wewnątrz budynku w kondygnacji parteru- wydzielenie łazienek, szatni, pomieszczenia administracyjnego, technicznego14. Wykucie nowych otworów drzwiowych w ścianach wewnętrznych15. Zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń parteru (piętro bez zmian)16. Wymiana instalacji elektrycznej17. Wykonanie oświetlenie terenu18. Wymiana instalacji centralnego ogrzewania na źródła energii odnawialnej- pompę ciepła19. Wykonanie instalacji fotowoltaicznej20. Wymiana instalacji wodno- kanalizacyjnej21. Wymiana posadzki tarasu 22. Przebudowa schodów zewnętrznych23. Utworzenie pochylni dla niepełnosprawnych24. Wykonanie utwardzeń terenu w postaci chodników,25. Wykonanie opaski wokół budynku26. Wykonanie miejsc postojowych i drogi dojazdowej do nich27. Wykonanie wszystkich robót towarzyszących, związanych z dociepleniem budynku, w tym transport i utylizacja materiałów z rozbiórki.28. Remont klatki schodowej29. Rolety we wszystkich oknach30. Wyposażenie kuchni (meblowe oraz sprzęt AGD) Ilości wyposażenia oraz sprzętu według przedmiaru, natomiast materiały oraz parametry techniczne sprzętu należy dostosować do funkcji obiektu. Kolorystyka oraz szczegóły zostaną ustalone na etapie realizacji zamówienia. Do wyceny należy przyjąć średnią wartość rynkową dla wyposażenia i AGD. 31. Wyposażenie Sali głównej stoły oraz krzesła (ilość odpowiednia do powierzchni). Ilości wyposażenia oraz sprzętu według przedmiaru, natomiast materiały oraz parametry techniczne sprzętu należy dostosować do funkcji obiektu. Kolorystyka oraz szczegóły zostaną ustalone na etapie realizacji zamówienia. Do wyceny należy przyjąć średnią wartość rynkową dla wyposażenia. 32. Docieplenie oraz elewacja budynków gospodarczych.33. Wymiana istniejącego zbiornika bezodpływowego na nieczystości ciekłe 10 m3 34. Pielęgnacja drzew 18 szt. poprzez usunięcie gałęzi w wymiarze nieprzekraczającym przekraczającym 30% korony.35. Przebudowa złącza kablowo pomiarowego w celu dostosowania do instalacji PV. Należy wystąpić o zwiększenie mocy do zakładu energetycznego. Przyłącze wg odrębnego opracowania36. Wyposażenie obiektu w sprzęt p.poż (gaśnice, znaki i instrukcje) zgodnie z obowiązującymi przepisami.37. Wykonanie instrukcji p.poż. dla obiektu.38. Oświetlenie zewnętrzne wchodzi w zakres zamówienia . Należy wycenić zgodnie z projektem. Przedmiary mają charakter pomocniczy.39. Oświetlenie na drogach ewakuacyjnych należy stosować przewody min. klasy B2ca-s1b d1 a1 poza drogami ewakuacyjnymi przewody min. klasy Dca-s2, d1, a2, podane przewody są przykładowe jako N2XH-J klasy B2ca oraz przewody YnDY żo jako klasy Dca.40. Zgodnie z dokumentacją projektową rys. A 02.13 ogrodzenie naniesiono do montażu bramy przesuwane. Jednakże należy wykonać jedną bramę szerokości 5m i 2 furtki szer,.1,2m.41. Przy wycenie stolarki okiennej i drzwiowej materiały i rodzaj zgodnie z przepisami dla tej kategorii budynków.42. Na parterze budynku w pomieszczeniu siłowni należy przewidzieć wykonanie posadzki PCV.43. W zestawieniu stolarki drzwiowej , drzwi Dw3 i Dw4 rys A.02.11 należy wycenić drzwi drewniane.44. Drzwi zewnętrzne zgodnie z zestawieniem stolarki : Dz1 i Dz3 przeszklone, drzwi Dz2 pełne. Współczynnik przenikania dla całego zestawy Uw
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10.1. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości 40 000,00 złotych.10.2. Wadium wykonawca wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofert.10.3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r, poz. 299).10.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:Nr rachunku: 94 9115 0002 0050 0500 02150003z dopiskiem: Wadium – „Zmiana sposobu użytkowania budynku dawnej szkoły na Świetlicę Wiejską w miejscowości Pierzchnia” Nr postępowania: B.271.2.202410.5. Wadium wniesione w pieniądzu uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert.10.6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.10.7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt. 10.3 ppkt, 2-4 SWZ, wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.10.8. W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, gwarancja lub poręczenie powinno być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winno zawierać następujące elementy:1) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy) (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – zaleca się wymienienie wszystkich wykonawców), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela (np. banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem,3) kwotę gwarancji lub poręczenia,4) termin ważności gwarancji lub poręczenia (który nie może być krótszy niż termin związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą),5) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż:a) wykonawca, którego ofertę wybrano: (i) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub (ii) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub (iii) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, którego oferta została wybrana;b) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 Pzp lub art. 128 ust. 1 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej6) oznaczenie postępowania, którego wadium dotyczy.10.9. Warunki zatrzymania lub zwrotu wadium określone zostały w art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie doświadczenia, tj. Wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj: minimum dwie roboty budowlane, każda z nich o wartości nie mniejszej niż 1 000.000,00 zł brutto (słownie: jeden milion 00/100) polegające na budowie lub rozbudowie lub przebudowie lub modernizacji budynku.Uwaga: dla potrzeb oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu z pkt 6.1.4 ppkt.1), jeżeli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP w oparciu o tabelę średnich kursów walut obcych, na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.2) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie osób, które zostaną skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia tj. który wykaże że posiada:a) kierownik budowy, pełniący równocześnie obowiązki kierownika robót branży ogólnobudowlanej – co najmniej jedna osoba, posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, określone przepisami Prawo budowlane,b) kierownik robót branży sanitarnej – co najmniej jedna osoba, posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im uprawnienia budowlane w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, określone przepisami Prawo budowlane,c) kierownik robót branży elektrycznej – co najmniej jedna osoba, posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im uprawnienia budowlane w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, określone przepisami Prawo budowlane,Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji kierownika budowy z funkcją kierownika robót (poszczególnych branż), jak również funkcję kierownika robót poszczególnej branży z funkcją kierownika robót innej branży oraz pełnienie funkcji kierownika robót danej branży przez więcej niż jedną osobę pod warunkiem, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia.Wykonawca potwierdza spełnianie warunku udziału w pierwszej kolejności poprzez złożenie wraz z ofertą Oświadczenia własnego, o którym mowa w 7.1 SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-02-26

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach