Przetargi.pl
Zmiana sposobu użytkowania budynków byłego Zespołu Szkół Specjalnych przy ul. Legionów 59 w Czechowicach-Dziedzicach - Przebudowa budynku A na cele mieszkalnictwa komunalnego etap II

Administracja Zasobów Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 43-502 Czechowice-Dziedzice, ul. Legionów
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2153104, 2153105, 2140662 , fax. 322 158 205
  • Data zamieszczenia: 2019-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administracja Zasobów Komunalnych
    ul. Legionów 85
    43-502 Czechowice-Dziedzice, woj. śląskie
    tel. 032 2153104, 2153105, 2140662, fax. 322 158 205
    REGON: 27011730700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.azk.czechowice-dziedzice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zmiana sposobu użytkowania budynków byłego Zespołu Szkół Specjalnych przy ul. Legionów 59 w Czechowicach-Dziedzicach - Przebudowa budynku A na cele mieszkalnictwa komunalnego etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia pn.: „Zmiana sposobu użytkowania budynków byłego Zespołu Szkół Specjalnych przy ul. Legionów 59 w Czechowicach-Dziedzicach - Przebudowa budynku A na cele mieszkalnictwa komunalnego etap II” obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją przebudowy budynku A w Czechowicach-Dziedzicach przy ul. Legionów 59 (działka nr ewid. 697/30) w oparciu o projekt budowlany przebudowy związanej ze zmianą sposobu użytkowania części obiektu wraz z przebudową instalacji wewnętrznych: gazowej, centralnego ogrzewania, wody zimnej i ciepłej, kanalizacji sanitarnej, elektrycznej. Kubatura budynku: 2850 m3. Wymiary zewnętrzne budynku: długość 19,92 m; szerokość 16,76 m. Powierzchnia zabudowy: 291,70 m2 Liczba kondygnacji: 2 Niniejsze zamówienie jest częścią projektu „Zmiana sposobu użytkowania budynków byłego Zespołu Szkół Specjalnych przy ul. Legionów 59 w Czechowicach-Dziedzicach”. Każda część jest przedmiotem oddzielnego postępowania. Zakres robót budowlanych: Zakres zamówienia obejmuje między innymi: - roboty wyburzeniowe i rozbiórkowe posadzek, ścian, sufitów - roboty konstrukcyjne, w tym • uzupełnienie ścian i zamurowania otworów • ścianki działowe GR gipsowo – kartonowe • kominy wolnostojące z cegieł • przewody wentylacyjne z blachy stalowej - roboty wykończeniowe, w tym • posadzki w piwnicy, na stropach • tynki ścienne, izolacje powierzchni pionowych • licowanie ścian płytkami, gładzie gipsowe ścian i sufitów, malowanie - wymiana i montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej - roboty ślusarsko-kowalskie - izolacja dachu wraz z akcesoriami - wyposażenie 8 kuchni - izolacje ścian piwnic - remont cokołu - obróbki blacharskie - wykonanie tynków elewacyjnych - remont murków oporowych - wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych - demontaż starej instalacji wodno- kanalizacyjnej i wykonanie nowej - demontaż starej instalacji elektrycznej i wykonanie nowej wraz z tablicami elektrycznymi w tym tablicą główną - demontaż starych przewodów, grzejników centralnego ogrzewania, montaż i zabudowa nowych - wykonanie instalacji wewnętrznej gazowej - montaż kotła c.o. kondensacyjnego gazowego o mocy 60 kW. Inne uwarunkowania: 1.Wykonawca zobowiązany jest do opracowania harmonogramu robót, który musi uzyskać akceptację Zamawiającego. 2.Zamawiający oczekuje od Wykonawcy prowadzenia robót w trybie zmianowym oraz w dniach wolnych od pracy. 3.Wykonawca zobowiązany jest do zachowania szczególnej ostrożności podczas wykonywania robót, odpowiedniego wydzielenia, zabezpieczenia i oznakowania terenu prowadzonych robót oraz odpowiedniego zabezpieczenia narzędzi i urządzeń mogących stwarzać zagrożenie dla osób trzecich w przypadku ich dostępności. 4.Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania czystości terenu robót oraz ciągów komunikacyjnych w obrębie prowadzonych robót przez cały okres realizacji przedmiotu umowy. 5.W przypadku wszelkich awarii i szkód powstałych na terenie prowadzonych robót Wykonawca zobowiązany będzie w sposób docelowy i skuteczny do natychmiastowego ich usunięcia. 6.Wykonawca zobowiązany jest do naprawy wszelkich szkód, za które odpowiadają solidarnie Wykonawca i podmioty działające w jego imieniu (Podwykonawcy). Koszty napraw wszelkich uszkodzeń obciążają Wykonawcę. 7.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za naruszenie przepisów dotyczących ochrony środowiska na terenie prowadzonych robót, za zanieczyszczenie powietrza, wody i gruntu, za ochronę ptaków, drzew i krzewów oraz emisję hałasu w stopniu całkowicie zwalniającym od odpowiedzialności Zamawiającego. 8.Wykonawca zobowiązany jest do wywiezienia na legalne składowisko odpadów materiałów z demontażu, rozbiórek, a dokumenty potwierdzające dokonanie ww. wywozu dostarczy Zamawiającemu. 9.Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia harmonogramu rzeczowo-finansowego robót objętych umową. Harmonogram będzie określał oraz wyraźnie wskazywał procentowe zaawansowanie robót wraz z wartościami tych robót. Określone w harmonogramie procentowe zaawansowanie robót korelować będzie z rzeczywistą wartością robót wykonanych w ramach danej pozycji harmonogramu. W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje wykonanie części robót przez podwykonawców, Wykonawca zobowiązany jest wskazać w harmonogramie szczegółowy zakres robót wykonywanych przez podwykonawców. Sporządzony harmonogram musi być zgodny z dokumentacją projektową i STWiOR. Podczas opracowania harmonogramu, Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszystkie czynniki, mogące wystąpić w okresie, w którym roboty będą wykonywane, a mogące ograniczyć postęp robót. Harmonogram będzie podlegał zatwierdzeniu przez ustanowionego Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: załącznik nr 7 do SIWZ – dokumentacja projektowa UWAGA: Dokumentacja projektowa składa się z: - Projektu Budowlanego - Przebudowy /zmiany sposobu użytkowania/ budynku A na cele mieszkalnictwa komunalnego wykonanego przez mgr inż. arch. Marka Stojanowskiego - Branży instalacyjno-sanitarnej wykonanej przez inż. Marcina Nowaka - Branży elektrycznej wykonanej przez mgr inż. Konrada Mysłajka załącznik nr 8 do SIWZ – przedmiar robót UWAGA: Przedmiary robót stanowią materiał pomocniczy, z którego Wykonawca może skorzystać poglądowo kalkulując cenę. załącznik nr 9 do SIWZ – specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla poszczególnych branż. załącznik nr 10 do SIWZ – projekt umowy, które stanowią integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Roboty realizowane będą na podstawie: - decyzji pozwolenia na budowę wydanej przez Starostę Bielskiego z dnia 07 listopada 2018 Nr WB.6740.1.2215.2018.DJ. Budynek wpisany do gminnej ewidencji zabytków Gminy Czechowice-Dziedzice. Projekt Budowlany - Przebudowy /zmiany sposobu użytkowania/ budynku A na cele mieszkalnictwa komunalnego został uzgodniony przez Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Katowicach – Postanowienie nr B-NR.5142.830.2018.DM (RPW/15884/2018) z dnia 31.10.2018 roku. Uwaga: Przedstawione w wyżej wymienionych dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29 do art. 31d. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanych w wyżej wymienionych dokumentach norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia dla osiągniecia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień w tym zaakceptowania zmian materiałowych przez Projektanta i Zamawiającego. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający – w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w ww. dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach. Zadanie współfinansowane z Fundusz Dopłat Banku Gospodarstwa Krajowego. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę. Zamawiający wymaga na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących bezpośrednie czynności w realizacji robót. Zamawiający wymaga, aby w ramach realizacji umowy czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót (wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie) były wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy, niezależnie od tego, czy prace te będzie wykonywał Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca (tzw. pracownicy fizyczni). W szczególności nw. czynności w ramach realizacji umowy powinny być wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę: - roboty murarskie, tynkarskie - roboty instalacyjne sanitarne - roboty instalacyjne elektryczne Wymóg ten nie dotyczy osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. Po zawarciu umowy, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności o których mowa wyżej realizujących prace objęte umową. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób realizujących prace objęte umową. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są w projekcie umowy – załącznik nr 10 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz dokumentów składających się na ofertę: 1.1. formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ; 1.2. formularz cenowy (wypełniony zgodnie z Działem XIII SIWZ – Opis sposobu obliczenia ceny) – załącznik nr 2 do SIWZ; 1.3. oświadczenie składane na podstawie art. 25a ust. 1 – załącznik nr 3 do SIWZ; 1.4. zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (załączyć jeżeli dotyczy); 1.5. dokument pełnomocnictwa osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy lub do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna, itp.) w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załączyć jeżeli dotyczy); 1.6. zaleca się dołączenie do oferty przetargowej kopii dowodu wniesienia wadium (przelew), a w przypadku dokumentu – kopii dokumentu gwarancji wadialnej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach