Przetargi.pl
Zmiana organizacji ruchu w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 463 w rejonie skrzyżowań ul. Powstańców Śląskich, Częstochowskiej i Wyzwolenia oraz Opolskiej, wraz z wymianą nawierzchni jezdni w m. Ozimek

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45231 Opole, ul. Oleska
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 591 800 , fax. 774 581 352
  • Data zamieszczenia: 2018-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu
    ul. Oleska 127
    45231 Opole, woj. opolskie
    tel. 774 591 800, fax. 774 581 352
    REGON: 12652800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdw.opole.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zmiana organizacji ruchu w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 463 w rejonie skrzyżowań ul. Powstańców Śląskich, Częstochowskiej i Wyzwolenia oraz Opolskiej, wraz z wymianą nawierzchni jezdni w m. Ozimek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: „Zmiany organizacji ruchu w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 463 w rejonie skrzyżowań ul. Powstańców Śląskich, Częstochowskiej i Wyzwolenia oraz Opolskiej, wraz z wymianą nawierzchni jezdni w m. Ozimek” zgodnie z warunkami niniejszej specyfikacji. Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45233120-6 Roboty budowlane w zakresie budowy dróg, 45233140-2 Roboty drogowe, 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg, 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg, 45233223-8 Wymiana nawierzchni drogowej, 45233221-4 Malowanie nawierzchni, 45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących zmiany organizacji ruchu w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 463 w rejonie skrzyżowań ul. Powstańców Śląskich, Częstochowskiej i Wyzwolenia oraz Opolskiej, wraz z wymianą nawierzchni jezdni w m. Ozimek. Niniejsze przedsięwzięcie obejmuje swoim zakresem: a) Oznakowaniu terenu budowy, b) Opracowaniu i zatwierdzeniu docelowej organizacji ruchu, c) Wykonaniu robót pomiarowych - obiekt liniowy, d) Mechanicznej rozbiórce nawierzchni jezdni z mieszanek mineralno-bitumicznej, e) Mechanicznym oczyszczeniu i skropieniu nawierzchni drogowej, f) Wykonaniu warstwy wyrównawczej z AC16W – gr. po zagęszczeniu 4cm, g) Wykonaniu warstwy przeciwspękaniowej pod warstwy bitumiczne – geosiatka, h) Ułożeniu warstwy wyrównawczej z AC16W, i) Ułożeniu warstwy wiążącej z AC16W – gr. po zagęszczeniu 5cm, j) Ułożeniu warstwy ścieralnej z AC11S – gr. 5cm po zagęszczeniu, k) Przełożeniu zapadniętego chodnika z kostki betonowej, l) Regulacji wysokościowej krawężników na zjazdach i przejściach dla pieszych, m) Regulacji wysokościowej urządzeń obcych wod-kan, n) Wprowadzeniu docelowego oznakowania pionowego i poziomego – grubowarstwowo zgodnie z zatwierdzonym projektem, o) Montażu płyt integracyjnych lub kostek brukowych z wypustkami w obrębie przejść dla pieszych, p) Wywiezieniu gruzu z terenu rozbiórki, q) Uprzątnięciu terenu robót. Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych stanowiących integralną część niniejszego opracowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 15.000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy, zamawiający odstępuje od określenia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca: a) nie podlega wykluczeniu, b) spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Oświadczenia, o których mowa powyżej wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie pisemnej wraz z ofertą na załącznikach nr 3i 4 do siwz. 3. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 punkt 23 ustawy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do siwz). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 4. Wraz z formularzem oferty (na załączniku nr 1 do siwz) powinny być złożone: 1) kosztorys ofertowy – na załączniku nr 2 do siwz, 2) oświadczenia wymagane postanowieniami punktu 1 w formie oryginału – na załącznikach do nr 3 i 4 do siwz, 2a) wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w punkcie 1, 3) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 4) pisemne zobowiązania innych podmiotów, o których mowa w sekcji IV.6.6 punkcie 1.2 należy złożyć wraz z ofertą w formie oryginału – wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 6 do siwz, 5) oryginał gwarancji lub poręczenia, jeżeli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach