Przetargi.pl
Zkup i dostawa kruszywa naturalnego łamanego z przeznaczeniem na „Remonty, bieżące naprawy i konserwacje dróg gminnych Gminy Parchowo”

Gmina Parchowo ogłasza przetarg

  • Adres: 77124 Parchowo, ul. Krótka
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 214 466 , fax. 598 214 466
  • Data zamieszczenia: 2018-04-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Parchowo
    ul. Krótka 2
    77124 Parchowo, woj. pomorskie
    tel. 598 214 466, fax. 598 214 466
    REGON: 77097954200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.parchowo.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zkup i dostawa kruszywa naturalnego łamanego z przeznaczeniem na „Remonty, bieżące naprawy i konserwacje dróg gminnych Gminy Parchowo”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z sukcesywną dostawą kruszywa drogowego przeznaczonego na potrzeby Gminy Parchowo. Nie dopuszcza się dostaw kruszyw z żużla hutniczego i jego domieszek. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę: kruszywa naturalnego łamanego z przeznaczeniem na „Remonty, bieżące naprawy i konserwacje dróg gminnych Gminy Parchowo” o frakcji 0-31,5 mm – w ilości 7000 ton oraz o frakcji 31,5-63 mm w ilości 1000 ton, wraz z załadunkiem, transportem i rozładunkiem w miejsca wskazane przez Zamawiającego na terenie Gminy Parchowo. Sposób rozładunku kruszywa: - punktowo (we wskazanym miejscu), - ciągle (na całej długości wskazanego odcinka). Dostawa w/w materiałów samochodami samowyładowczymi umożliwiającymi rozładunek przez Wykonawcę w ilościach na wskazanych przez Zamawiającego odcinkach dróg. Wyżej wymienione wartości są maksymalnymi ilościami szacunkowymi służącymi do kalkulacji ceny ofertowej i mogą ulec pomniejszeniu w zależności od potrzeb. Dostarczone kruszywo powinno posiadać wymagane przepisami prawa odpowiednie atesty, certyfikaty lub świadectwa jakości potwierdzające spełnienie normy PN-EN 13242, które należy dołączyć do faktury ze świadectwami zgodności wraz z dokumentami potwierdzającymi dostarczoną ilość kruszywa. Kruszywo nie może zawierać gwoździ, metalowych drutów, szkła ani innych zanieczyszczeń mogących uszkodzić pojazdy poruszające się po drogach, a także innych zanieczyszczeń (plastik, guma). Zamawiający zastrzega sobie prawo zbadania dostarczonego kruszywa pod kątem zgodności z dostarczonym certyfikatem i obowiązującymi normami na kruszywo, na koszt Wykonawcy. W przypadku stwierdzenia złej jakości kruszywa, Wykonawca ma obowiązek wymiany kruszywa na nowe, wolne od wad, na swój koszt. Przedmiot zamówienia będzie dowożony na drogi gminne z przeznaczeniem na ich remont. Wykonawca każdorazowo dokona uzgodnienia terminu, lokalizacji i miejsca dostawy – transportu bezpośrednio na miejsce, bez możliwości tymczasowego składowania. Dostawy realizowane będą stosownie do potrzeb Zamawiającego, po uprzednim powiadomieniu Wykonawcy faksem, e-mail lub telefonicznie. Potwierdzeniem realizacji każdej dostawy będą dowody wydania WZ wystawione każdorazowo przez Wykonawcę na dostawę danej części zamówienia. Dostawy realizowane będą sukcesywnie wg bieżących potrzeb Zamawiającego określanych co do ilości, po uprzednim złożeniu zamówienia Wykonawcy (faksem, e-mailem lub telefonicznie) przez Zamawiającego w miejsce wskazane każdorazowo przy składaniu zamówienia na terenie Gminy Parchowo. Rozładunek każdej dostawy kruszywa będzie odbywał się w obecności przedstawiciela Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości dostawy kruszywa na etapie realizacji zamówienia, Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Kwota wynagrodzenia zostanie określona na podstawie ilości ton faktycznie dostarczonego kruszywa tj. kwota wynagrodzenia = ilość ton faktycznie dostarczonego kruszywa x cena jednostkowa. Zamówienie zostało podzielone na dwie części. Część I zamówienia – zakup, dostawa wraz z załadunkiem, rozładunkiem w miejsca wskazane przez Zamawiającego kruszywa naturalnego łamanego o frakcji 0-31,5 mm – w ilości 7000 ton Część II zamówienia – zakup i dostawa wraz z załadunkiem, rozładunkiem w miejsca wskazane przez Zamawiającego kruszywa naturalnego łamanego o frakcji 31,5-63 mm - w ilości 1000 ton
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14212200-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, na czas związania ofertą Ustala się wadium w zakresie poszczególnych części zamówienia w wysokości: • dla części I: 4 000,00 zł • dla części II: 1 000,00 zł Szczegółowe informacje dotyczące wniesienia wadium znajdują się w pkt. 8 SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ) Formularz Oferty - załącznik nr 1, 2) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający uprawnienie do podpisania oferty, 3) Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach