Przetargi.pl
Zintegrowanego systemu urządzeń skanujących do digitalizacji zbiorów bibliotecznych wraz z niezbędnym oprogramowaniem, wyposażeniem narzędziowym, komputerowym do obsługi cyfrowej biblioteki oraz czytelni w Instytucie Odlewnictwa ZP/33/2009

Instytut Odlewnictwa ogłasza przetarg

  • Adres: 30-418 Kraków, ul. Zakopiańska 73
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2009-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Odlewnictwa
    ul. Zakopiańska 73 73
    30-418 Kraków, woj. małopolskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iod.krakow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka badawczo-rozwojowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zintegrowanego systemu urządzeń skanujących do digitalizacji zbiorów bibliotecznych wraz z niezbędnym oprogramowaniem, wyposażeniem narzędziowym, komputerowym do obsługi cyfrowej biblioteki oraz czytelni w Instytucie Odlewnictwa ZP/33/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem jest dostawa zintegrowanego systemu urządzeń skanujących do digitalizacji zbiorów bibliotecznych wraz z niezbędnym oprogramowaniem, wyposażeniem narzędziowym, komputerowym do obsługi cyfrowej biblioteki oraz czytelni w Instytucie Odlewnictwa wraz z instalacją i uruchomieniem oraz z instruktażem pracowników Instytutu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 429600003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający następujące warunki: - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym niniejszym zamówieniem; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych przedmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych; - zaakceptują projekt umowy; - udzielą gwarancji jakości (producenta) (min. 30 miesięcy) na urządzenia oraz dostawę materiałów eksploatacyjnych i wszelkich części zamiennych do nakładu min. 360 000 stron kolorowych A4 i min. 1 800 000 stron czarno-białych A4. - dołączą wszystkie dokumenty wymienione w części VII i X SIWZ. 2. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie dołączonych dokumentów w następujący sposób: - warunek spełniony = kontynuacja oceny ofert - warunek nie spełniony = wykluczenie wykonawcy. 3. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych należy dołączyć następujące dokumenty: - oświadczenie na załączniku nr 1 do Formularza oferty; - aktualny odpis z właściwego rejestru albo wpis do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenie oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy dołączyć następujące dokumenty: - wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia wg załącznika nr 4.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iod.krakow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach