Przetargi.pl
Zintegrowana przebudowa dróg gminnych z uwzględnieniem poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego w powiązaniu z siecią dróg powiatowych, wojewódzkich i krajowych na terenie Gminy Strzelce Krajeńskie. Etap VII - Remont ulicy Zachodniej oraz ulicy Północnej w Strzelcach Krajeńskich realizowana w ramach Programu Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019

Gmina Strzelce Krajeńskie ogłasza przetarg

  • Adres: 66-500 Strzelce Krajeńskie, Al. Wolności 48
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7631130 w. 235 , fax. 095 7633294
  • Data zamieszczenia: 2016-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Strzelce Krajeńskie
    Al. Wolności 48 48
    66-500 Strzelce Krajeńskie, woj. lubuskie
    tel. 095 7631130 w. 235, fax. 095 7633294
    REGON: 21096676300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzelce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zintegrowana przebudowa dróg gminnych z uwzględnieniem poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego w powiązaniu z siecią dróg powiatowych, wojewódzkich i krajowych na terenie Gminy Strzelce Krajeńskie. Etap VII - Remont ulicy Zachodniej oraz ulicy Północnej w Strzelcach Krajeńskich realizowana w ramach Programu Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Zintegrowana przebudowa dróg gminnych z uwzględnieniem poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego w powiązaniu z siecią dróg powiatowych, wojewódzkich i krajowych na terenie Gminy Strzelce Krajeńskie. Etap VII - Remont ul. Zachodniej oraz ul. Północnej w Strzelcach Krajeńskich, realizowana w ramach Programu Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej na lata 2016-2019 2. Przedmiotem robót budowlanych jest wykonane robót drogowych, sanitarnych, elektrycznych, opisanych szczegółowo w załącznikach do niniejszej Instrukcji, w tym m.in.: A - roboty drogowe: 1) Odcinek - ul. Zachodnia -jezdnia o nawierzchni z mieszanki grysowo-matyksowej (SMA) -1.605,00m2, -chodnik o nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej -358,50m2 -zjazdy o nawierzchni z kostki betonowej starobruk -107,00m2, -chodnik przy parkingach o nawierzchni z kostki betonowej starobruk -98,00m2 -parking o nawierzchni z kostki brukowej betonowej starobruk -189,00m2 -ściek przykrawężnikowy o nawierzchni z kostki brukowej betonowej -28,40m2 -oznakowanie poziome, -oznakowanie pionowe, -chodnik o nawierzchni z płyt betonowych 50x50x7 -358,50m2 2) Odcinek - ul. Północna -chodnik o nawierzchni z kostki kamiennej regularnej -596,50m2 -jezdnia o nawierzchni z mieszanki grysowo-matyksowej (SMA) -2.587,00m2,wyniesione przejścia dla pieszych -2szt, -ściek przykrawężnikowy o nawierzchni z kostki brukowej betonowej 20,20m2 -chodnik o nawierzchni z płyt betonowych 50x50x7 -596,50m2 -zjazdy o nawierzchni z kostki betonowej starobruk -343,00m2 -oznakowanie poziome, -oznakowanie pionowe, B - przebudowa i remont sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej oraz budowa kanalizacji deszczowej wraz z przyłączami: Odcinek - ul. Zachodnia 1) kanalizacja sanitarna: -śr.250 mm kamionka L=238,00mb -śr.200 mm PVC-U L= 38,20mb -śr.160 mm PVC-U L=72,50mb 2) sieć wodociągowa: -śr.125 mm PE100 SDR 17,6 L=179,80mb -śr.110 mm PE100 SDR 17,6 L= 72,70mb -śr. 90 mm PE 100 SDR 17,6 L= 22,60mb -śr. 60 mm PE 100 SDR 17,6 L= 10,40mb -śr. 50 mm PE100 SDR 17,6 L= 26,70mb -śr. 32 mm PE 100 SDR 17,6 L= 34,00mb 3) kanalizacja deszczowa: łączna długość kolektora i przykanalików (od wpustów drogowych do kolektora zbiorczego) wynosi: -śr. 500 mm PP-B L= 86,90mb -śr. 400 mm PP-B L= 140,80mb -śr. 315 mm PP-B L= 4,80mb -śr. 250 mm PP-B L= 90,50mb Odcinek - ul. Północna 4) kanalizacja sanitarna: -śr.250 mm kamionka L=370,00mb -śr.200 mm PVC-U L= 29,90mb -śr.160 mm PVC-U L=182,00mb 5) sieć wodociągowa: -śr.200 mm PE100 SDR 17,6 L= 8,30mb -śr.110 mm PE100 SDR 17,6 L= 381,20mb -śr. 90 mm PE 100 SDR 17,6 L= 25,40mb -śr. 63 mm PE 100 SDR 17,6 L= 16,90mb -śr. 50 mm PE100 SDR 17,6 L= 74,50mb -śr. 32 mm PE 100 SDR 17,6 L= 59,00mb 6) kanalizacja deszczowa: łączna długość kolektora i przykanalików (od wpustów drogowych do kolektora zbiorczego) wynosi: -śr. 630 mm PP-B L= 197,40mb -śr. 500 mm PP-B L= 136,60mb -śr. 400 mm PP-B L= 156,50mb -śr. 315 mm PP-B L= 8,40mb -śr. 250 mm PP-B L= 109,70mb C - wykonanie instalacji oświetlenia drogowego: Odcinek - ul. Zachodnia 1) Przełożenie linii kablowej oświetleniowej: - wykonanie rowu kablowego 15 m -układanie kabla energetycznego oświetleniowego YAKyYżo 4x35mm2 15m -ułożenie przepustów kablowych , DVK -22 mb -zasypanie rowu kablowego 15m 2) Montaż oświetlenia drogowego: -przestawianie istniejących słupów oświetleniowych szt 5, -montaż muf przelotowych - wg potrzeb 3) Wykonanie połączenia z istniejącą siecią oświetleniową poprzez wykonanie mufy rozgałęźnej Odcinek - ul. Północna 1) Przełożenie linii kablowej oświetleniowej: -wykonanie rowu kablowego 35 m -układanie kabla energetycznego oświetleniowego YAKyYżo 4x35mm2 35m -ułożenie przepustów kablowych , DVK -40 mb - zasypanie rowu kablowego 35m 2) Montaż oświetlenia drogowego: -przestawianie istniejących słupów oświetleniowych szt 7, -montaż nowych słupów oświetleniowych szt. 2 -montaż wysięgników szt.2 -montaż opraw sodowych typu SGS 102/100W szt. 2 -montaż muf przelotowych - wg potrzeb -wciąganie przewodu YDY 3x2,5mm2 w słupy oświetleniowe 18 m 3) Wykonanie połączenia z istniejącą siecią oświetleniową poprzez wykonanie mufy rozgałęźnej 3. Wykonawca w celu opracowania Oferty, zobowiązany jest do sprawdzenia zakresu prac i ilości oraz ujmie w cenach jednostkowych poniższe prace: 3.1 Wykonanie tablic informacyjnych i pamiątkowych: a) wykonawca wykona i zamontuje tablicę informacyjną budowy zgodnie z aktualnymi wymogami prawa budowlanego, b) wykonawca wykona i zamontuje 3 sztuki tablic informacyjnych-pamiątkowych z informacją o dofinansowaniu. Tablica będzie zgodna z wymaganiami dotyczącymi promocji projektu podanymi na stronie Wojewody Lubuskiego oraz Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji www.mr.gov.pl 3.2 Wykonawca zobowiązany jest opracować tymczasową organizację ruchu na czas budowy, którą należy uzgodnić z odpowiednimi instytucjami oraz uzyskać zgodę na jej wprowadzenie. 3.3 Materiał z rozbiórki w postaci: frezowiny asfaltowej oraz kostki chodnikowej betonowej, płytek betonowych chodnikowych, krawężników - w dobrym stanie technicznym, nadających się do ponownego wbudowania, należy ułożyć na paletach i przekazać Zamawiającemu. Materiał ten należy przewieść na teren wskazany przez Zamawiającego, tj. teren miasta Strzelce Kraj. 3.4 Po zakończeniu robót, Wykonawca winien założyć Książkę Drogi (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 16 lutego 2005r. (Dz.U. Nr 67, poz.582 ze zm.) i wraz z dokumentami odbiorowymi przekazać ją Zamawiającemu. 3.5 Podczas prowadzenia robót ziemnych należy zapewnić ratownicze badania archeologiczne - uzyskanie decyzji administracyjnej LWKZ zgodnie z art.36 ust.1 pkt 5 Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami - zgodnie z decyzją Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (LWKZ) nr ZA-G.5152.27.2015 z dn. 27.04.2015r. 4. Szczegółowy zakres robót do wykonania przedmiotu zamówienia, określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz inne dokumenty zgodnie z wykazem zawartym w Pkt XXIV. Oryginały w/w dokumentów znajdują się w siedzibie zamawiającego do wglądu od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00. 5. Wyceny robót należy dokonać zgodnie z specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz z załączoną dokumentacją projektową tj. : Branża drogowa: - Projekt techniczny, - Organizacja ruchu, - Specyfikacja Techniczna Wykonania I Odbioru Robót, - Przedmiary (ulica Północna i Zachodnia), Branża sanitarna: - Projekt budowlany, - Specyfikacja Techniczna Wykonania I Odbioru Robót, - Przedmiary (ulica Północna i Zachodnia), Branża elektryczna: - Zgłoszenie robót budowlanych, - Specyfikacja Techniczna Wykonania I Odbioru Robót, - Kosztorysy ofertowe (ulica Północna i Zachodnia) Opinia geotechniczna Decyzja Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków Wszystkie prace nie ujęte w dokumentacji i przedmiarze, a niezbędne do wykonania zadania należy wykonać. Zaleca się wykonawcom bardzo szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia. Wykonawca ma prawo do inspekcji i oceny terenu przyszłych robót i otoczenia przed złożeniem oferty. 6. Wszelkie nazwy własne użyte w treści SIWZ i załączników należy czytać jako parametry techniczne i jakościowe materiałów oraz czytać je jako takie lub równoważne. Zgodnie z art. 30 ust. 4 zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym treścią siwz. W myśl art. 30 ust. 5 Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane (w tym materiały i urządzenia) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Za równoważne Zamawiający uzna roboty budowlane (w tym materiały i urządzenia) o paramentach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w treści STWiOR oraz dokumentacji projektowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 30.000,00 zł (trzydzieści tysięcy złotych). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 49 8362 0005 0399 1819 2000 0020 w Banku: Lubusko - Wielkopolski Bank Spółdzielczy. b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 10.3 Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń lub gwarancji, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt 2.) rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy PZP. 6. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: 7. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.strzelce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach