Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie wybranych odcinków dróg na terenie gminy Kudowa-Zdrój w sezonie 2017-2018

Gmina Kudowa-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 57350 Kudowa-Zdrój, ul. Zdrojowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 661 926 , fax. 748 661 351
  • Data zamieszczenia: 2017-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kudowa-Zdrój
    ul. Zdrojowa 24
    57350 Kudowa-Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 748 661 926, fax. 748 661 351
    REGON: 89071792900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kudowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie wybranych odcinków dróg na terenie gminy Kudowa-Zdrój w sezonie 2017-2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania: „Zimowe utrzymanie wybranych odcinków dróg na terenie gminy Kudowa-Zdrój w sezonie 2017/2018”, a w szczególności: - odśnieżanie, - posypywanie nawierzchni materiałem szorstkim (kruszywo o uziarnieniu 1-4mm), zapewnianym przez Wykonawcę na własny koszt w trakcie trwania umowy, w przypadku wystąpienia gołoledzi oraz oblodzenia nawierzchni dróg dopuszcza się sporadyczne stosowanie soli drogowej lub mieszanki piasku z solą, - utrzymywanie drożności ulicznych kratek ściekowych oraz wykonywanie dodatkowych rowków spustowych w czasie odwilży, - posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. „Akcja zima” prowadzona będzie od 01 listopada 2017 roku do 30 kwietnia 2018 roku, tj. łącznie 181 dni, z tym że Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany powyższych terminów w zależności od zaistniałych warunków atmosferycznych. Zamawiający podzielił zamówienie na 6 części Zakres rzeczowy zamówienia w podziale na części z uwzględnieniem maksymalnych limitów godzinowych wykonywanych czynności na dobę w okresach zimowego utrzymania dróg: Część nr 1 - BRZOZOWIE; Część nr 2 - DROGA NA KARŁÓW; Część nr 3 - CZERMNA-PSTRĄŻNA; Część nr 4 - PSTRĄŻNA-BUKOWINA; Część nr 5 - OSIEDLE MONIUSZKI; Część nr 6 - KUDOWA-JAKUBOWICE. Zakres rzeczowy zamówienia w podziale na części z uwzględnieniem maksymalnych limitów godzinowych wykonywanych czynności na dobę w okresach zimowego utrzymania dróg podano w załączniku do niniejszego ogłoszenia. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został przedstawiony w części III SIWZ - Opis przedmiotu oraz w części II SIWZ - Istotne postanowienia umowy. Przedmiot Umowy będzie wykonany zgodnie z przepisami BHP i warunkami zawartej umowy oraz będzie obejmował wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytego wykonania umowy a w szczególności: koszty paliwa, odśnieżania, posypywania, dojazdów, zapewnienia niezbędnych materiałów szorstkich i posiadania ubezpieczenia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie niniejszego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 2. Formularz cenowy - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ;. 3. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy, o którym mowa w pkt. 7.1. niniejszej SIWZ w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 4. Pisemne zobowiązanie o którym mowa w pk. 6.2.1 niniejszej SIWZ - jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów w celu wykazania spełnianie warunków udziału w postępowaniu na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy. 6. Pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 7. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP - sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ - Dokument składany przez Wykonawców w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach