Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie ulic i chodników w mieście Międzyrzec Podlaski w sezonie zimowym 2018 – 2019

Miasto Międzyrzec Podlaski ogłasza przetarg

  • Adres: 21560 Międzyrzec Podlaski, ul. Pocztowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 83 372 62 11 , fax. 83 372 62 28
  • Data zamieszczenia: 2018-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Międzyrzec Podlaski
    ul. Pocztowa 8
    21560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie
    tel. 83 372 62 11, fax. 83 372 62 28
    REGON: 52557600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzyrzec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie ulic i chodników w mieście Międzyrzec Podlaski w sezonie zimowym 2018 – 2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Zimowe utrzymanie ulic i chodników w mieście Międzyrzec Podlaski w sezonie zimowym 2018-2019 obejmujące ulice wykazane w załączniku 2 do niniejszej specyfikacji polegające między innymi na: - usuwaniu gołoledzi / posypywanie jezdni i chodników/, - odśnieżaniu mechanicznym lub ręcznym jezdni i chodników, - wywożeniu spryzmowanego śniegu i lodu w wyznaczone miejsca na odległość do 5 km, - zakupie, przygotowaniu i magazynowaniu mieszanki piaskowo- solnej, - oczyszczaniu ulic z nagromadzonego po zimie błota i piasku, - wywozie i utylizacji odpadów z czyszczenia ulic i placów. W ramach zimowego utrzymania dróg Wykonawca zobowiązany jest do: - odśnieżania jezdni na całej szerokości, - odśnieżania poboczy oraz obiektów towarzyszących - zatok przystankowych, parkingów, - odśnieżania i posypywania chodników, - posypywania jezdni ze szczególnym uwzględnieniem odcinków decydujących o ruchu – skrzyżowań z drogami o nawierzchni bitumicznej, niebezpiecznych łuków poziomych. Rozpoczęcie pracy sprzętu winno nastąpić nie później niż w ciągu 1 godziny od momentu wystąpienia zjawiska lub zgłoszenia interwencji dotyczących utrudnień na drodze. W przypadku skrajnie niekorzystnych i nieustabilizowanych warunków atmosferycznych (zawieje i zamiecie śnieżne, długotrwałe burze śnieżne niweczące efekty odśnieżania dróg) uniemożliwiających osiągnięcie i utrzymanie na drogach standardu docelowego, organizację pracy należy dostosować do aktualnych warunków na drogach
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada: 1) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów – odpady z czyszczenia ulic i placów (kod odpadu: 20 03 03) 2) zezwolenie na transport odpadów – odpady z czyszczenia ulic i placów (kod odpadu: 20 03 03)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach