Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie oraz letnie oczyszczanie ulic, chodników, placów, schodów, kładek dla pieszych oraz ścieżek rowerowych na terenie miasta Lublin w pasach drogowych w Rejonie VII, którego granice stanowią: linia kolejowa Warszawa - Lublin - Chełm - ul. Nadbystrzycka - ul. Narutowicza - ul. Lipowa - Al. Racławickie - al. Sikorskiego - al. Solidarności - ul. Lubartowska - ul. Królewska - ul. Wyszyńskiego - ul. Zamojska - ul. Fabryczna - linia kolejowa Warszawa-Lublin-Chełm; W skład rejonu VII nie wchodzi: ul. Nadbystrzycka, al. Sikorskiego, al. Solidarności, ul. Lubartowska...

Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-401 Lublin, ul. Krochmalna 13j
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 466 5700 , fax. 81 466 5701
  • Data zamieszczenia: 2014-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie
    ul. Krochmalna 13j 13j
    20-401 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 466 5700, fax. 81 466 5701
    REGON: 06077887900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdm.bip.lublin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gminna jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie oraz letnie oczyszczanie ulic, chodników, placów, schodów, kładek dla pieszych oraz ścieżek rowerowych na terenie miasta Lublin w pasach drogowych w Rejonie VII, którego granice stanowią: linia kolejowa Warszawa - Lublin - Chełm - ul. Nadbystrzycka - ul. Narutowicza - ul. Lipowa - Al. Racławickie - al. Sikorskiego - al. Solidarności - ul. Lubartowska - ul. Królewska - ul. Wyszyńskiego - ul. Zamojska - ul. Fabryczna - linia kolejowa Warszawa-Lublin-Chełm; W skład rejonu VII nie wchodzi: ul. Nadbystrzycka, al. Sikorskiego, al. Solidarności, ul. Lubartowska...
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje: 1. W zakresie zimowego utrzymania przedmiot zamówienia obejmuje: 1.1. mechaniczne odśnieżanie i posypywanie ulic, 1.2. ręczne zimowe utrzymanie chodników, placów, schodów, kładek dla pieszych oraz ścieżek rowerowych, 1.3. wywóz śniegu, 1.4. montaż siatek przeciwśnieżnych, 1.5. ustawienie skrzyń na piasek lub materiały chemiczne oraz ich obsługa w sezonie zimowym, 1.6. mechaniczne oczyszczanie jezdni w okresach ustąpienia warunków zimowych, 1.7. ręczne oczyszczanie chodników, placów, schodów, kładek dla pieszych oraz ścieżek rowerowych w okresach ustąpienia warunków zimowych, 1.8. mycie powierzchni ręcznego oczyszczania w okresach ustąpienia warunków zimowych, 1.9. ręczne oczyszczanie krawężników, opasek przykrawężnikowych, wysp dzielących jezdnie, wysp kierunkowych, pasów dzielących jezdnie, azyli w okresach ustąpienia warunków zimowych, 1.10. ręczne, codzienne oczyszczanie chodników, placów i schodów przy użyciu wózka kołowego, 1.11. praca 3-osobowej brygady w sezonie zimowym, 1.12. usuwanie plam olejów, płynów eksploatacyjnych i innych substancji - neutralizacja i usunięcie wymienionych substancji w sezonie zimowym, 1.13. pozyskanie we własnym zakresie prognozy pogody (z kilku źródeł) i informowanie o niej Zamawiającego, 1.14. zapewnienie łączności wewnętrznej z Zamawiającym w ciągu całej doby poprzez środki łączności: telefon, faks oraz przekazywanie do Zamawiającego telefonicznych meldunków do godz. 8.00 każdego dnia roboczego z zakresu prac (łącznie z pracami interwencyjnymi) wykonanych w ostatniej, minionej dobie (lub po weekendzie z ostatnich 3 dób) wraz z wyliczonym kosztem tych prac w poszczególnych dobach (telefonicznie lub drogą elektroniczną - e-mail), 1.15. utrzymywanie gotowości do podjęcia akcji zimowego utrzymania, opisanej w programie zimowego utrzymania, w okresie od 1 listopada 2014 r. do czasu obowiązywania zamówienia, 1.16. patrolowanie jezdni w sezonie zimowym pod kątem zapewnienia właściwego utrzymania zgodnie z warunkami SST, 1.17. decydowanie i samodzielne podejmowanie akcji zimowego utrzymania zgodnie z zapisami SST oraz uzasadnieniem jej warunkami atmosferycznymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo zadecydowania o podjęciu akcji zimowego utrzymania przez Wykonawcę, w przypadku kiedy zaistniały uzasadnione przesłanki do jej podjęcia a Wykonawca do niej nie przystąpił, 1.18. zakup i zapewnianie odpowiedniej ilości materiałów do zimowego utrzymania oraz posiadanie odpowiedniego magazynu i warunków składowania materiałów do zimowego utrzymania zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, 1.19. posiadanie zaplecza technicznego (bazy) o powierzchni min. 500 m2 w odległości gwarantującej natychmiastowe podjęcie (tj. dojazd na rejon w ciągu max. 15 minut) i wykonywanie akcji zimowego utrzymania w danym rejonie zgodnie z zapisami SST, 1.20. udostępnienie Zamawiającemu (firmie świadczącej usługi monitoringu pojazdów, wskazanej przez Zamawiającego) przed rozpoczęciem sezonu zimowego pojazdów (jednostek sprzętowych), wymaganych do zimowego utrzymania ulic zgodnie z SST, w terminie 5 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego, w celu zamontowania na nich, sprawdzenia lub serwisowania niezależnych urządzeń służących do monitorowania pracy pojazdów, 1.21. realizacja przez Wykonawcę prac zimowego utrzymania zgodnie przedstawionym programem zimowego utrzymania oraz z obowiązującymi przepisami ochrony środowiska i BHP. 2. W zakresie letniego oczyszczania przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. mechaniczne oczyszczanie ulic, 2.2. ręczne oczyszczanie, chodników, placów, schodów, kładek dla pieszych oraz ścieżek rowerowych, 2.3. mycie powierzchni ręcznego oczyszczania, 2.4. mechaniczne polewanie i zmywanie jezdni, 2.5. oprysk herbicydami, 2.6. ręczne oczyszczanie krawężników, opasek przykrawężnikowych, wysp dzielących jezdnie, wysp kierunkowych, pasów dzielących jezdnie, azyli, 2.7. praca 3-osobowej brygady w sezonach letnich, 2.8. usuwanie plam olejów, płynów eksploatacyjnych i innych substancji - neutralizacja i usunięcie wymienionych substancji w sezonie letnim, 2.9. ręczne, codzienne oczyszczanie chodników, placów i schodów przy użyciu wózka kołowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906100006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę powinien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdm.bip.lublin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach