Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie nawierzchni ulic, których zarządcą jest Burmistrz Miasta Jasła – Cz. 1

Miasto Jasło ogłasza przetarg

  • Adres: 38200 Jasło, ul. Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 486 311 , fax. 134 486 360
  • Data zamieszczenia: 2018-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Jasło
    ul. Rynek 12
    38200 Jasło, woj. podkarpackie
    tel. 134 486 311, fax. 134 486 360
    REGON: 37044030100000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie nawierzchni ulic, których zarządcą jest Burmistrz Miasta Jasła – Cz. 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Zimowe utrzymanie nawierzchni ulic, których zarządcą jest Burmistrz Miasta Jasła – Cz. 1 zgodnie z załącznikiem nr 4 do umowy zawierającym wykaz ulic określających każdy element, w zakresie: - Pełnienia dyżurów. - Odśnieżania, zwalczania gołoledzi i śliskości (akcja czynna). - Utrzymanie ulic winno odbywać się przy założeniach określonych w projekcie umowy. - Zamawiający zastrzega sobie używanie do zwalczania śliskości i gołoledzi na ulicach 10-cio procentowej mieszanki piaskowo – solnej. W przypadku wystąpienia gołoledzi lub oblodzenia dopuszcza się stosowanie zmian proporcji mieszanki celem zwiększenia jej skuteczności. - Zimowe utrzymanie ulic prowadzone będzie na zasadach stałych dyżurów całodobowych (za dobę uważa się czas liczony od godziny 0-24), przy zapewnieniu sprzętu i ludzi w ilości gwarantującej prawidłowe prowadzenie akcji przy założeniu, że rozpoczęcie usuwania śniegu i likwidacja śliskości nastąpi niezwłocznie od chwili wystąpienia warunków uzasadniających jej rozpoczęcie i będzie prowadzone w sposób ciągły. Zakończenie akcji winno nastąpić w ciągu 4 godzin od chwili ustania niekorzystnych warunków atmosferycznych /opady atmosferyczne, gołoledź/. - Zakres wykonywanych usług może ulec zmianie. - W przypadku powstania szkody na rzecz osób trzecich na skutek niewykonania lub nienależytego wykonania usługi utrzymania nawierzchni ulic, Wykonawca pokryje pełną wysokość szkody. W związku z powyższym wykonawca winien zawrzeć stosowne umowy z wybraną firmą ubezpieczeniową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach