Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg zarządzanych przez Gminę Radomsko w 2019 r.

Gmina Radomsko ogłasza przetarg

  • Adres: 97-500 Radomsko, Piłsudskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 6832707, 6834683, , fax. 446 851 360
  • Data zamieszczenia: 2019-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radomsko
    Piłsudskiego 34
    97-500 Radomsko, woj. łódzkie
    tel. 044 6832707, 6834683, , fax. 446 851 360
    REGON: 59064820900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gmina-radomsko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg zarządzanych przez Gminę Radomsko w 2019 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Zimowe utrzymanie dróg zarządzanych przez Gminę Radomsko w 2019 r., w okresie od podpisania umowy do 31.12.2019 r., w zakresie: 1) mechanicznego odśnieżania dróg zarządzanych przez Gminę Radomsko w kolejności określonej przez Zamawiającego, w sołectwach: Bobry (Bobry, Klekowiec), Dąbrówka (Dąbrówka, Lipie, Klekotowe, Cerkawizna, Podcerkawizna), Dziepółć (Amelin i Dziepółć), Grzebień (Grzebień), Kietlin (Kietlin), Okrajszów (Okrajszów), Płoszów (Płoszów), Strzałków (Strzałków), Szczepocice (Szczepocice Prywatne i Szczepocice Rządowe), 2) usuwania śliskości zimowej z dróg zarządzanych przez Gminę Radomsko poprzez posypywanie mieszanką piasku z solą w proporcji objętościowej: 50% soli i 50% piasku, w ilości 0,15 kg/m², w kolejności określonej przez Zamawiającego, w sołectwach: Bobry (Bobry, Klekowiec), Dąbrówka (Dąbrówka, Lipie, Klekotowe, Cerkawizna, Podcerkawizna), Dziepółć (Amelin i Dziepółć), Grzebień (Grzebień), Kietlin (Kietlin), Okrajszów (Okrajszów), Płoszów (Płoszów), Strzałków (Strzałków), Szczepocice (Szczepocice Prywatne i Szczepocice Rządowe), 3.1.2 Standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia tj. jego realizacji zostały określone w projekcie umowy m.in. w § 2, § 3, § 4 i § 5 ust. 2 (załącznik nr 6 do SIWZ) oraz w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym część V SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 3 Pzp, bez uprzedniego wezwania przez Zamawiającego, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp z innym Wykonawcą lub Wykonawcami, którzy złożyli oferty lub oferty częściowe. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) formularz ofertowy, 3) oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, 4) oświadczenie dotyczące podstaw wykluczenia z postępowania, 5) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli dotyczy), 6) zobowiązanie innych podmiotów w formie pisemnej z oryginalnym podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania tego podmiotu (jeżeli dotyczy). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie: a) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 7.1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. c) W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie jako najkorzystniejszej, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Do oferty należy dołączyć dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać upoważnienie do podpisania oferty, np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy, inne. Jeżeli dokumenty, o których mowa w zdaniu pierwszym można uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570 z późn. zm.) Wykonawca podaje tylko adres URL i jeżeli potrzeba kod do pobrania dokumentu. Wykonawcy z Polski nie muszą podawać tych informacji. W/w dokumenty można złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu, o którym mowa w zdaniu pierwszym, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Jeżeli Wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Zamawiający wzywa także w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp. W przypadku gdy Wykonawca, który złożył najkorzystniejszą ofertę, na wezwanie Zamawiającego z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp nie przedłoży dokumentów wymaganych przez Zamawiającego w tym wezwaniu z art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie uzupełnia bądź nie poprawia dokumentów czy oświadczeń w określonym terminie, Wykonawca taki zostanie wykluczony z postępowania a jego oferta zostanie odrzucona. W przypadku wystąpienia okoliczności o której mowa w pkt 7.11., Zamawiający może: a) jeżeli zachodzą okoliczności przewidziane w art. 93 ust. 1 ustawy Pzp – unieważnić całego postępowanie lub b) dokonać ponownej oceny punktowej ofert, które nie podlegają odrzuceniu lub których Wykonawca nie został wykluczony z postępowania wg przyjętych kryteriów oceny ofert i przeprowadzić ponownie kolejne czynności przewidziane zapisami niniejszej SIWZ i ustawy Pzp. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 Pzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 z póżn. zm.). W zakresie formy, okresu ważności i języka w jakim mogą być składane oświadczenia lub dokumenty, o których mowa w rozdziale VII SIWZ obowiązują przepisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach