Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg w sezonie zimowym 2017/2018

Gmina Gródek nad Dunajcem ogłasza przetarg

  • Adres: 33-318 Gródek nad Dunajcem, Gródek nad Dunajcem
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 184 401 035 , fax. 18 4401035 w. 20
  • Data zamieszczenia: 2017-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gródek nad Dunajcem
    Gródek nad Dunajcem 54
    33-318 Gródek nad Dunajcem, woj. małopolskie
    tel. 184 401 035, fax. 18 4401035 w. 20
    REGON: 491892191
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminagrodek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg w sezonie zimowym 2017/2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych zarządzanych przez Wójta Gminy Gródek nad Dunajcem w sezonie zimowym 2017/2018. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 9 części (zadań): 2.1. Część I - zimowe utrzymanie dróg gminnych w sołectwach Tropie i Roztoka Brzeziny (34,38 km) 2.2. Część II - zimowe utrzymanie dróg gminnych w sołectwie Rożnów (31,85 km) 2.3. Część III - zimowe utrzymanie dróg gminnych w sołectwach Bartkowa-Posadowa i Bujne (24,89 km) 2.4. Część IV - zimowe utrzymanie dróg gminnych w sołectwach Podole-Górowa i Przydonica-Glinik (18,05 km) 2.5. Część V - zimowe utrzymanie dróg gminnych w sołectwie Gródek nad Dunajcem (34,93 km) 2.6. Część VI - zimowe utrzymanie dróg gminnych w sołectwach Jelna Działy, Przydonica i Podole-Górowa (28,49 km) 2.7. Część VII - zimowe utrzymanie dróg gminnych w sołectwach Jelna, Lipie, Sienna, Zbyszyce (18,81 km) 2.8. Część VIII - zimowe utrzymanie drogi powiatowej Sienna Siedlce w zakresie administrowanym przez gminę Gródek nad Dunajcem (2,924 km) 2.9. Część IX - zimowe utrzymanie drogi powiatowej Wytrzyszczka – Tropie – Bartkowa - Posadowa w zakresie administrowanym przez gminę Gródek nad Dunajcem (0,79 km) 3. Szczegółowy zakres wykonania usługi określone został w następujących w załącznikach do SIWZ: 3.1. Załącznik Nr 4a - Zasady zimowego utrzymania dróg gminnych 3.2. Załącznik Nr 4b - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru usługi – utrzymanie dróg powiatowych 3.3. Załącznik nr 4c – opis IV standardu utrzymania dróg powiatowych 3.4. Załącznik nr 4d – wykaz dróg przewidzianych do zimowego utrzymania 3.5. Załącznik nr 4e – mapa poglądowa
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1.1. dla cz. I – 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) 1.2. dla cz. II – 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) 1.3. dla cz. III – 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) 1.4. dla cz. IV – 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) 1.5. dla cz. V – 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) 1.6. dla cz. VI – 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) 1.7. dla cz. VII – 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) 1.8. dla cz. VIII – 500,00 zł (słownie: pięćset złotych) 1.9. dla cz. IX – 150,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt złotych) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty (wg załącznika nr 1 do SIWZ) . 2. Arkusz cenowy (wg załącznika nr 1a do SIWZ) 3. Zgodnie z art. 24 ust.11 ustawy PZP, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (protokołu z otwarcia ofert), Wykonawca przekazuje zamawiającemu OŚWIADCZENIE O PRZYNALEŻNOŚCI LUB BRAKU PRZYNALEŻNOŚCI DO TEJ SAMEJ GRUPY KAPITAŁOWEJ, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przedmiotowe oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia. Przedmiotowe oświadczenie należy złożyć w formie pisemnej (w oryginale) na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach