Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg, ulic i chodników na terenie Miasta i Gminy Lidzbark w sezonie zimowym 2022/2023

Gmina Lidzbark ogłasza przetarg

  • Adres: 13-230 Lidzbark, Sądowa 21
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 23 696 15 05 , fax. 23 696 21 07
  • Data zamieszczenia: 2022-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lidzbark
    Sądowa 21
    13-230 Lidzbark, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 23 696 15 05, fax. 23 696 21 07
    REGON: 130377942
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.umig.lidzbark.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg, ulic i chodników na terenie Miasta i Gminy Lidzbark w sezonie zimowym 2022/2023
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Część 1 – Rejon Ia) Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych w Rejonie I, które ma na celu likwidacje zakłóceń ruchu drogowego wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak mróz, opady śniegu, mżawka oraz gołoledź.b) Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych ma na celu likwidacje zakłóceń ruchu drogowego wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak mróz oraz opady śniegu i musi być wykonane wg standardu:- jezdnia/ droga odśnieżona na całej szerokości /minimalna szerokość odśnieżania 4 m, nie dopuszcza się występowania zasp śnieżnych,c) Realizując zakres zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:- odśnieżania dróg w sytuacji wystąpienia opadów śniegu w zależności od potrzeb - po uprzednim otrzymaniu polecenia przez Zamawiającego, - prowadzenia stałych obserwacji warunków atmosferycznych i informowania Zamawiającego o potrzebie podjęcia działań dla utrzymania dróg, ulic gminnych i chodników, - wykonywania poleceń pracownika Urzędu Miasta i Gminy Lidzbark odpowiedzialnego za bezpośrednie prowadzenie akcji zimowej w zakresie utrzymania dróg i chodników, - potwierdzenia (sms) poleceń telefonicznych Zamawiającego niezwłocznie po otrzymaniu, - w przypadku wystąpienia złych warunków atmosferycznych w ciągu godziny podjąć akcje odśnieżania na drogach gminnych po telefonicznym ustaleniu rodzaju usług do wykonania z pracownikiem Urzędu Miasta i Gminy Lidzbark odpowiedzialnym za bezpośrednie prowadzenie akcji zimowej w zakresie utrzymania dróg i chodników, - rozpoczęcie odśnieżenia w czasie jednej godziny od zgłoszenia przez Zamawiającego,- całkowitej likwidacji skutków pogorszenia warunków atmosferycznych na drogach w ciągu 8 godzin od zaprzestania opadów,- wykonania usługi również na polecenie dyspozytorów policji, straży pożarnej, pogotowia ratunkowego, - całodobowego dyżurowania „pod telefonem” przez cały czas realizacji umowy,d) Realizacja zimowego utrzymania dróg winna prowadzić do zapewnienia przejezdności dróg w stopniu gwarantującym bezpieczeństwo ruchu drogowego i jego funkcjonowanie bez większych zakłóceń, a w sytuacjach szczególnego natężenia zjawisk zimowych - do istotnego zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń w płynności ruchu drogowego. e) Usługi związane z „Zimowym utrzymanie dróg, ulic i chodników na terenie Miasta i Gminy Lidzbark w sezonie zimowym 2022/2023” będą zlecane sukcesywnie, w zależności od faktycznych bieżących potrzeb Zamawiającego, które będą wynikały z panujących warunków atmosferycznych. f) Szczegółowy wykaz dróg i ulic objętych niniejszym zamówieniem zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia.2) Część 2 – Rejon IIa) Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych w Rejonie II, które ma na celu likwidacje zakłóceń ruchu drogowego wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak mróz, opady śniegu, mżawka oraz gołoledź.b) Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych ma na celu likwidacje zakłóceń ruchu drogowego wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak mróz oraz opady śniegu i musi być wykonane wg standardu:- jezdnia/ droga odśnieżona na całej szerokości /minimalna szerokość odśnieżania 4 m, nie dopuszcza się występowania zasp śnieżnych,c) Realizując zakres zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:- odśnieżania dróg w sytuacji wystąpienia opadów śniegu w zależności od potrzeb - po uprzednim otrzymaniu polecenia przez Zamawiającego, - prowadzenia stałych obserwacji warunków atmosferycznych i informowania Zamawiającego o potrzebie podjęcia działań dla utrzymania dróg, ulic gminnych i chodników, - wykonywania poleceń pracownika Urzędu Miasta i Gminy Lidzbark odpowiedzialnego za bezpośrednie prowadzenie akcji zimowej w zakresie utrzymania dróg i chodników, - potwierdzenia ( sms ) poleceń telefonicznych Zamawiającego niezwłocznie po otrzymaniu, - w przypadku wystąpienia złych warunków atmosferycznych w ciągu godziny podjąć akcje odśnieżania na drogach gminnych po telefonicznym ustaleniu rodzaju usług do wykonania z pracownikiem Urzędu Miasta i Gminy Lidzbark odpowiedzialnym za bezpośrednie prowadzenie akcji zimowej w zakresie utrzymania dróg i chodników, - rozpoczęcie odśnieżenia w czasie jednej godziny od zgłoszenia przez Zamawiającego,- całkowitej likwidacji skutków pogorszenia warunków atmosferycznych na drogach w ciągu 8 godzin od zaprzestania opadów,- wykonania usługi również na polecenie dyspozytorów policji, straży pożarnej, pogotowia ratunkowego, - całodobowego dyżurowania „pod telefonem” przez cały czas realizacji umowy,d) Realizacja zimowego utrzymania dróg winna prowadzić do zapewnienia przejezdności dróg w stopniu gwarantującym bezpieczeństwo ruchu drogowego i jego funkcjonowanie bez większych zakłóceń, a w sytuacjach szczególnego natężenia zjawisk zimowych - do istotnego zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń w płynności ruchu drogowego. e) Usługi związane z „Zimowym utrzymanie dróg, ulic i chodników na terenie Miasta i Gminy Lidzbark w sezonie zimowym 2022/2023” będą zlecane sukcesywnie, w zależności od faktycznych bieżących potrzeb Zamawiającego, które będą wynikały z panujących warunków atmosferycznychf) Szczegółowy wykaz dróg i ulic objętych niniejszym zamówieniem zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia.3) Część 3 – Rejon IIIa) Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych w Rejonie III, które ma na celu likwidacje zakłóceń ruchu drogowego wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak mróz, opady śniegu, mżawka oraz gołoledź.b) Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych ma na celu likwidacje zakłóceń ruchu drogowego wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak mróz oraz opady śniegu i musi być wykonane wg standardu:- jezdnia/ droga odśnieżona na całej szerokości /minimalna szerokość odśnieżania 4 m, nie dopuszcza się występowania zasp śnieżnych,c) Realizując zakres zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:- odśnieżania dróg w sytuacji wystąpienia opadów śniegu w zależności od potrzeb - po uprzednim otrzymaniu polecenia przez Zamawiającego, - prowadzenia stałych obserwacji warunków atmosferycznych i informowania Zamawiającego o potrzebie podjęcia działań dla utrzymania dróg, ulic gminnych i chodników, - wykonywania poleceń pracownika Urzędu Miasta i Gminy Lidzbark odpowiedzialnego za bezpośrednie prowadzenie akcji zimowej w zakresie utrzymania dróg i chodników, - potwierdzenia ( sms ) poleceń telefonicznych Zamawiającego niezwłocznie po otrzymaniu, - w przypadku wystąpienia złych warunków atmosferycznych w ciągu godziny podjąć akcje odśnieżania na drogach gminnych po telefonicznym ustaleniu rodzaju usług do wykonania z pracownikiem Urzędu Miasta i Gminy Lidzbark odpowiedzialnym za bezpośrednie prowadzenie akcji zimowej w zakresie utrzymania dróg i chodników, - rozpoczęcie odśnieżenia w czasie jednej godziny od zgłoszenia przez Zamawiającego,- całkowitej likwidacji skutków pogorszenia warunków atmosferycznych na drogach w ciągu 8 godzin od zaprzestania opadów,- wykonania usługi również na polecenie dyspozytorów policji, straży pożarnej, pogotowia ratunkowego, - całodobowego dyżurowania „pod telefonem” przez cały czas realizacji umowy,d) Realizacja zimowego utrzymania dróg winna prowadzić do zapewnienia przejezdności dróg w stopniu gwarantującym bezpieczeństwo ruchu drogowego i jego funkcjonowanie bez większych zakłóceń, a w sytuacjach szczególnego natężenia zjawisk zimowych - do istotnego zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń w płynności ruchu drogowego. e) Usługi związane z „Zimowym utrzymanie dróg, ulic i chodników na terenie Miasta i Gminy Lidzbark w sezonie zimowym 2022/2023” będą zlecane sukcesywnie, w zależności od faktycznych bieżących potrzeb Zamawiającego, które będą wynikały z panujących warunków atmosferycznychf) Szczegółowy wykaz dróg i ulic objętych niniejszym zamówieniem zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia.4) Część 4 – Rejon IVa) Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych w Rejonie IV, które ma na celu likwidacje zakłóceń ruchu drogowego wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak mróz, opady śniegu, mżawka oraz gołoledź.b) Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych ma na celu likwidacje zakłóceń ruchu drogowego wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak mróz oraz opady śniegu i musi być wykonane wg standardu:- jezdnia/ droga odśnieżona na całej szerokości /minimalna szerokość odśnieżania 4 m, nie dopuszcza się występowania zasp śnieżnych,- jezdnia/droga – usuwanie oblodzenia na całej szerokości / minimalna szerokość odśnieżania 4 m, posypywanie mieszanką piasku z solą w stosunku wagowym 90-10 % przy użyciu sprzętu mechanicznego na bieżąco w miarę zaistniałych potrzeb (opady śniegu, mżawki, likwidacja gołoledzi) c) Realizując zakres zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:- odśnieżania dróg w sytuacji wystąpienia opadów śniegu w zależności od potrzeb - po uprzednim otrzymaniu polecenia przez Zamawiającego, - sypanie dróg mieszanką soli i piasku w celu zwalczania śliskości drogowej w sytuacji wystąpienia opadów śniegu, mżawki oraz gołoledzi w zależności od potrzeb - po uprzednim otrzymaniu polecenia przez Zamawiającego, - prowadzenia stałych obserwacji warunków atmosferycznych i informowania Zamawiającego o potrzebie podjęcia działań dla utrzymania dróg, ulic gminnych i chodników, - wykonywania poleceń pracownika Urzędu Miasta i Gminy Lidzbark odpowiedzialnego za bezpośrednie prowadzenie akcji zimowej w zakresie utrzymania dróg i chodników, - potwierdzenia ( sms ) poleceń telefonicznych Zamawiającego niezwłocznie po otrzymaniu, - w przypadku wystąpienia złych warunków atmosferycznych w ciągu godziny podjąć akcje odśnieżania i /lub sypania na drogach gminnych po telefonicznym ustaleniu rodzaju usług do wykonania z pracownikiem Urzędu Miasta i Gminy Lidzbark odpowiedzialnym za bezpośrednie prowadzenie akcji zimowej w zakresie utrzymania dróg i chodników, - rozpoczęcie odśnieżenia i/lub sypania i/lub usuwania oblodzenia w czasie jednej godziny od zgłoszenia przez Zamawiającego,- całkowitej likwidacji skutków pogorszenia warunków atmosferycznych na drogach w ciągu 8 godzin od zaprzestania opadów,- wykonania usługi również na polecenie dyspozytorów policji, straży pożarnej, pogotowia ratunkowego, - całodobowego dyżurowania „pod telefonem” przez cały czas realizacji umowy,- zakup piasku oraz soli drogowej a także przygotowanie mieszanki piaskowo - solnej zwalczającej śliskość z załadunkiem. d) Realizacja zimowego utrzymania dróg winna prowadzić do zapewnienia przejezdności dróg w stopniu gwarantującym bezpieczeństwo ruchu drogowego i jego funkcjonowanie bez większych zakłóceń, a w sytuacjach szczególnego natężenia zjawisk zimowych - do istotnego zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń w płynności ruchu drogowego. e) Usługi związane z „Zimowym utrzymanie dróg, ulic i chodników na terenie Miasta i Gminy Lidzbark w sezonie zimowym 2022/2023” będą zlecane sukcesywnie, w zależności od faktycznych bieżących potrzeb Zamawiającego, które będą wynikały z panujących warunków atmosferycznychf) Szczegółowy wykaz dróg i ulic objętych niniejszym zamówieniem zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia.5) Część 5 – Rejon Va) Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie chodników gminnych w Rejonie V, które ma na celu likwidacje zakłóceń ruchu pieszego wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi opady śniegu, mżawka oraz gołoledź.b) Zimowe utrzymanie chodników ma na celu likwidacje zakłóceń ruchu pieszego wywołanych takimi czynnikami atmosferycznymi jak mróz oraz opady śniegu i musi być wykonane wg standardu:- chodnik wraz z dojściami do przejść dla pieszych – odśnieżanie i usuwanie śliskości. Występujące śliskości na powierzchni chodników należy likwidować poprzez posypywanie mieszanką piasku z solą drogową nie zbrylającą ( w ilości 3% soli i 97% piasku), niedopuszczalne jest odkładanie śniegu z chodników na jezdnię.c) Realizując zakres zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:- odśnieżania chodników w sytuacji wystąpienia opadów śniegu w zależności od potrzeb - po uprzednim otrzymaniu polecenia przez Zamawiającego, - sypanie chodników mieszanką soli i piasku w celu zwalczania śliskości w sytuacji wystąpienia opadów śniegu, mżawki oraz gołoledzi w zależności od potrzeb - po uprzednim otrzymaniu polecenia przez Zamawiającego, - prowadzenia stałych obserwacji warunków atmosferycznych i informowania Zamawiającego o potrzebie podjęcia działań dla utrzymania chodników, - wykonywania poleceń pracownika Urzędu Miasta i Gminy Lidzbark odpowiedzialnego za bezpośrednie prowadzenie akcji zimowej w zakresie utrzymania dróg i chodników, - potwierdzenia (sms) poleceń telefonicznych Zamawiającego niezwłocznie po otrzymaniu, - w przypadku wystąpienia złych warunków atmosferycznych w ciągu godziny podjąć akcje odśnieżania i /lub sypania chodnikach gminnych po telefonicznym ustaleniu rodzaju usług do wykonania z pracownikiem Urzędu Miasta i Gminy Lidzbark odpowiedzialnym za bezpośrednie prowadzenie akcji zimowej w zakresie utrzymania dróg i chodników, - rozpoczęcie odśnieżenia i/lub sypania i/lub usuwania oblodzenia w czasie jednej godziny od zgłoszenia przez Zamawiającego,- całkowitej likwidacji skutków pogorszenia warunków atmosferycznych na chodnikach w ciągu 8 godzin od zaprzestania opadów,- wykonania usługi również na polecenie dyspozytorów policji, straży pożarnej, pogotowia ratunkowego, - całodobowego dyżurowania „pod telefonem” przez cały czas realizacji umowy,- zakup piasku oraz soli drogowej a także przygotowanie mieszanki piaskowo - solnej zwalczającej śliskość z załadunkiem. d) Usługi związane z „Zimowym utrzymanie dróg, ulic i chodników na terenie Miasta i Gminy Lidzbark w sezonie zimowym 2022/2023” będą zlecane sukcesywnie, w zależności od faktycznych bieżących potrzeb Zamawiającego, które będą wynikały z panujących warunków atmosferycznyche) Szczegółowy wykaz chodników objętych niniejszym zamówieniem zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca który:wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował technicznie sprawnymi jednostkami sprzętowymi gwarantującymi efektywne prowadzenie akcji zimowej. Wymagania minimalnych ilości jednostek sprzętowych:Część nr 1 - Sprzęt ciężki do odśnieżania ciągnik z pługiem ciężkimmin. moc ciągnika 80 kM – 1 szt.Część nr 2 - Sprzęt ciężki do odśnieżania ciągnik z pługiem ciężkimmin. moc ciągnika 80 k M – 1 szt.Część nr 3 - Sprzęt ciężki do odśnieżania ciągnik z pługiem ciężkimmin. moc ciągnika 80 kM – 1 szt.Część nr 4 - Sprzęt lekki do odśnieżania ciągnik z pługiem lekkimmin. moc ciągnika 50 kM – 3 szt.oraz Piaskarko-solanka lub posypywarka lub rozsiewasz– 1 szt.Część nr 5 - Sprzęt mechaniczny do odśnieżania i posypywania chodnikówmin. moc 15 KM, min. szerokość 1 m – 1 szt.W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia, Wykonawca musi dysponować odrębnym sprzętem na każdą z części, tzn. dana jednostka sprzętu zaliczona przez Zamawiającego do realizacji jednej części zamówienia nie będzie zaliczana do realizacji pozostałych części.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby. Zasady udostępnienia zasobów zostały określone art. 118 – 123 ustawy Pzp oraz w SWZ Poleganie na zasobach innych podmiotów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-28

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach