Przetargi.pl
ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH ZAMIEJSKICH W SEZONIE ZIMOWYM 2018/2019

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 84-300 Lębork, Czołgistów
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 623 987, , fax. 598 623 944
  • Data zamieszczenia: 2018-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    Czołgistów 5 A
    84-300 Lębork, woj. pomorskie
    tel. 598 623 987, , fax. 598 623 944
    REGON: 77098327100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdplebork.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH ZAMIEJSKICH W SEZONIE ZIMOWYM 2018/2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na świadczeniu usług odśnieżania oraz likwidacji gołoledzi dróg powiatowych na terenie działania Zarządu Dróg Powiatowych w Lęborku w sezonie zimowym 2018/2019 po akcji zimowej uprzątnięcie pozostałego kruszywa przy krawężnikach betonowych wzdłuż miejscowości Zadanie 1 : Drogi powiatowe na terenie Gminy Wicko i Gminy Nowa Wieś Lęborska 1. Nośniki do pługów i piaskarek o ładowności min.8Mg – 3szt 2. Baza materia – mieszanka solno-piaskowa w ilości 800Mg (zakup piasku, soli - przygotowanie, przechowywanie i załadunek bezpośrednio na samochody ) Zadanie 2 : Drogi powiatowe na terenie Gminy Cewice 1. Nośniki do pługów i piaskarek o ładowności min.8Mg – 1szt 2. Bazy materiałowa – mieszanka solno-piaskowa w ilości 400Mg (zakup piasku, soli - przygotowanie, przechowywanie i załadunek bezpośrednio na samochody )
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6000 PLN (słownie: sześć tysięcy ) przed upływem terminu składania ofert, jeżeli oferta została złożona na wszystkie części, a w przypadku złożenia oferty na pojedynczą część wadium wynosi: a) dla ZADANIA nr 1- 4000zł (cztery tysiące) b) dla ZADANIA nr 2- 2000zł . (dwa tysiące) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp: a) pieniądzu przelewem na rachunek 83 9324 0008 0002 8727 2000 0010 z dopiskiem na przelewie: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych zamiejskich w sezonie zimowym: 2018/2019 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa wyżej, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 4. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 5. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta składa się z: 1) Formularza Ofertowego (wzór formularza ofertowego określony został w Załączniku nr 1 do SIWZ wraz z załącznikami Formularzem cenowym i tabelą elementów scalonych dla każdego zadania); 2) Oryginału pełnomocnictwa udzielonego osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika z dokumentów rejestrowych; 3) Oświadczenia wstępnego zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy pzp, że wykonawca nie podlega wykluczeniu- zgodnie załącznikiem 2 i 3 SIWZ 4) Podwykonawcy (jeżeli dotyczy)- załącznik nr8 do SIWZ; 5) Potwierdzenia wniesienia wadium. 1. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców 2. Wykonawca zostanie wezwany o dopełnienie formalności, o których mowa wyżej oraz uzgodnienie ostatecznej treści umowy w oparciu o wzór umowy załączony do SIWZ Załącznik- nr 9 do SIWZ , a także uzgodnienie innych kwestii koniecznych do sprawnego jej zawarcia. Podpisanie umowy z wybranym Wykonawcą nastąpi zgodnie z art. 94 ustawy Pzp. Umowa zostanie podpisana w siedzibie Zamawiającego. 3. Brak przedłożenia wyżej wymienionego dokumentu stanowi podstawę do uznania, iż Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach