Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg
- Adres: 11-500 Giżycko, Węgorzewska
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. +48874293426 , fax. +48874293426
- Data zamieszczenia: 2017-10-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
Węgorzewska 4
11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
tel. +48874293426, fax. +48874293426
REGON: 790675708
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych zamiejskich, administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku, w sezonach zimowych 2017/2018 i 2018/2019 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych zamiejskich, administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Giżycku, w sezonach zimowych 2017/2018 i 2018/2019 - Zadanie nr 1 Zimowe utrzymanie (odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej/ odśnieżanie) dróg powiatowych znajdujących się w obszarze nr I, - Zadanie nr 2 Zimowe utrzymanie (odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej/ odśnieżanie) dróg powiatowych znajdujących się w obszarze nr II, - Zadanie nr 3 Zimowe utrzymanie (odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej/ odśnieżanie) dróg powiatowych znajdujących się w obszarze nr III, - Zadanie nr 4 Mieszanka piaskowo – solna 20 % wraz z załadunkiem, z bazą na terenie gminy Wydminy. ZADANIE 1 - 2 pojazdy samochodowe z napędem na co najmniej 2 osie wyposażone w piaskarkę o pojemności co najmniej 6 t i pługi do odśnieżania z możliwością wykorzystania pojazdów do samego odśnieżania, tj. bez użycia piaskarki; 3 ciągniki kołowe o mocy min. 90 KM wyposażone w pługi do odśnieżania; 1 ciągnik kołowy lekki o mocy maks. 50 KM wyposażony w piaskarkę i pług do odśnieżania; 2 koparko – ładowarki o mocy min. 90 KM, w tym jedna wyposażona w pług do odśnieżania; 1 pojazd samochodowy o rozstawie kół przednich maks. do 1,5 m wyposażony w piaskarkę i pług do odśnieżania. ZADANIE 2 - 2 pojazdy samochodowe z napędem na co najmniej 2 osie wyposażone w piaskarkę o pojemności co najmniej 6 t i pługi do odśnieżania z możliwością wykorzystania pojazdów do samego odśnieżania, tj. bez użycia piaskarki; 1 ciągnik kołowy o mocy min. 90 KM wyposażony w pług do odśnieżania; 2 koparko – ładowarki o mocy min. 90 KM, w tym jedna wyposażona w pług do odśnieżania; 2 ładowarki kołowe o pojemności min. 4 m3. ZADANIE 3 - 3 pojazdy samochodowe z napędem na co najmniej 2 osie wyposażone w piaskarkę o pojemności co najmniej 6 t i pługi do odśnieżania z możliwością wykorzystania pojazdów do samego odśnieżania, tj. bez użycia piaskarki; 4 ciągniki kołowe o mocy min. 90 KM wyposażone w pługi do odśnieżania; 1 ciągnik kołowy lekki o mocy maks. 50 KM wyposażony w piaskarkę i pług do odśnieżania; 1 koparko – ładowarka o mocy min. 90 KM; 1 ładowarka kołowa o pojemności min. 4 m3; 1 pojazd samochodowy o rozstawie kół przednich maks. do 1,5 m wyposażony w piaskarkę i pług do odśnieżania. ZADANIE 4 - 920Mg mieszanki piaskowo - solnej 20% - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Z uwagi na to, że Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu dlatego też nie żąda od Wykonawcy oświadczenia o ich spełnieniu. Wykonawca do oferty zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. 2) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3)Zamawiający, zgodnie z art. 24aa ustawy Pzp przewiduje możliwość w pierwszej kolejności dokonania oceny ofert, a następnie zbadania, czy wykonawca którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu. 4)Informacja dla Wykonawców zamierzających powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz o ile jest to wiadome, podać firmy podwykonawców. 5)Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia np. konsorcja, spółki cywilne a) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. b) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp. c) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w sekcji III.3) składa każdy z wykonawców. d) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w sekcji III.3) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia. 6) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii (jeżeli dotyczy); 7) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Reszel i dróg powiatowych na terenie miasta Reszel w roku 2023
Dodano: 2024-01-19 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Reszel i dróg powiatowych na terenie miasta Reszel w roku 2023
Dodano: 2024-01-19 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta i gminy Reszel i dróg powiatowych na terenie miasta Reszel w roku 2023
Dodano: 2024-01-19 - Utrzymanie zimowe dróg na terenie Gminy Dobre Miasto w roku 2024
Dodano: 2023-12-15 - Odśnieżanie i usuwanie gołoledzi na drogach gminnych na terenie Gminy Stawiguda w okresie zimowym w I półroczu 2024 r.
Dodano: 2023-11-29 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Piecki w sezonie 2023/2024 z podziałem na 2 części
Dodano: 2023-11-29 - Zimowe utrzymanie jezdni ulic na terenie miasta Mrągowo w sezonie 2023 2024
Dodano: 2023-11-10 - Zimowe utrzymanie dróg administrowanych przez Gminę Biskupiec, położonych na terenie miasta i gminy Biskupiec
Dodano: 2023-11-10 - Wykonywanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych w sezonie zimowym 2023/2024
Dodano: 2023-11-07 - Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu piskiego w sezonie zimowym 2023/2024.
Dodano: 2023-10-18