Przetargi.pl
„Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2018/2019 na terenie Powiatu Ryckiego z podziałem na trzy zadania”

Zarząd Dróg Powiatowych w Rykach ogłasza przetarg

  • Adres: 08-500 Ryki, Kolejowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 818653169 , fax. 818653169
  • Data zamieszczenia: 2018-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Rykach
    Kolejowa 5
    08-500 Ryki, woj. lubelskie
    tel. 818653169, fax. 818653169
    REGON: 431029636
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpryki.e-biuletyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2018/2019 na terenie Powiatu Ryckiego z podziałem na trzy zadania”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa związana z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie 2018/2019 na terenie Powiatu Ryckiego z podziałem na trzy zadania:1. Zadanie 1 – Utrzymanie zimowe dróg na terenie gminy Kłoczew, Nowodwór, Ułęż, Ryki i Stężyca Zakres zadania obejmuje: • Zwalczanie śliskości, odśnieżanie dróg – posypywanie dróg powiatowych, usuwanie śniegu z jezdni dla utrzymania przejezdności materiałami wykorzystywanymi do ich posypywania w czasie zimowego utrzymania dróg • Po sezonie zimowym jednorazowe oczyszczenie z materiału uszorstniającego jezdni, chodników i zatkanych kratek ściekowych wraz z wywozem na terenie miasta Ryki (11km), Zadanie należy wykonać za pomocą następującego sprzętu: • samochody ciężarowe co najmniej trzyosiowe wraz z ciężkimi pługami oraz piaskarkami lub piaskarko-solarkami (co najmniej 3 szt.) Pługi odśnieżne powinny być w należytym stanie technicznym, mieć równomierny docisk na całej długości oraz gumę dociskową w dobrym stanie. Zakładana ilość pracy : Ilość godzin pracy została oszacowana na podstawie poprzednich lat. • Likwidacja śliskości na drodze mieszanką piasek-sól 1250 godzin • Odśnieżanie nawierzchni jezdni 1250 godzin • Jednorazowe oczyszczenie z materiału uszorstniającego jezdni, chodników, i zatkanych kratek ściekowych wraz z wywozem, po zakończeniu akcji zimowej Powyższe wielkości stanowią podstawę do kalkulacji cen oferty, z zastrzeżeniem że rzeczywista ilość godzin wykonywania usługi może być zarówno większa jak i mniejsza co uwarunkowane będzie rzeczywistymi warunkami atmosferycznymi. 2. Zadanie 2 - Utrzymanie zimowe dróg i chodników na terenie miasta Dęblin Zakres zadania obejmuje: • Zwalczanie śliskości, odśnieżanie dróg, odśnieżanie i zwalczanie śliskości na chodnikach– posypywanie dróg i chodników powiatowych, usuwanie śniegu z jezdni i chodników dla utrzymania przejezdności oraz ciągłości komunikacyjnej, materiałami wykorzystywanymi do ich posypywania w czasie zimowego utrzymania dróg • Po sezonie zimowym jednorazowe oczyszczenie z materiału uszorstniającego jezdni, chodników i zatkanych kratek ściekowych wraz z wywozem, Zadanie wykonać należy za pomocą następującego sprzętu: • pługopiaskarki lub pługo solarki (co najmniej 2 szt.), • pługów średnich – pojazd samochodowy lub ciągnik rolniczy (co najmniej 1 szt). • sprzęt do odśnieżania posypywania chodników (co najmniej 1 szt). Pługi odśnieżne powinny być w należytym stanie technicznym, mieć równomierny docisk na całej długości oraz gumę dociskową w dobrym stanie. Zakładana ilość pracy: Ilość godzin pracy została oszacowana na podstawie poprzednich lat. • Likwidacja śliskości na drodze mieszanką piasek-sól 400 godzin • Odśnieżanie nawierzchni jezdni 400 godzin • Odśnieżanie i posypywanie chodników 200 godzin • jednorazowe oczyszczenie z materiału uszorstniającego jezdni, chodników, i zatkanych kratek ściekowych wraz z wywozem, po zakończeniu akcji zimowej Powyższe wielkości stanowią podstawę do kalkulacji cen oferty, z zastrzeżeniem że rzeczywista ilość godzin wykonywania usługi może być zarówno większa jak i mniejsza co uwarunkowane będzie rzeczywistymi warunkami atmosferycznymi. 3. Zadanie 3 – Teren powiatu ryckiego – praca sprzętu ciężkiego Zakres zadania obejmuje: Wykorzystanie sprzętu nastąpi w momencie wystąpienia ciężkiej zimy, dużych opadów śniegu w celu odśnieżania ulic , usuwania zasp oraz przywracania przejezdności Do wykonania zadania wymaga się następujący sprzęt: • równiarka co najmniej 1 szt. • koparko ładowarka co najmniej 2 szt. • ładowarka z łyżką co najmniej 3m3 – 1 szt. Zakładana ilość pracy: Ilość godzin pracy została oszacowana na podstawie poprzednich lat. • Równiarka 400 godzin • Koparko ładowarka 400 godzin • Ładowarka z łyżką co najmniej 3m3 150 godzin Powyższe wielkości stanowią podstawę do kalkulacji cen oferty, z zastrzeżeniem że rzeczywista ilość godzin wykonywania usługi może być zarówno większa jak i mniejsza co uwarunkowane będzie rzeczywistymi warunkami atmosferycznymi. Nadzór nad realizacją usług z ramienia Zamawiającego sprawować będą: • Kierownik sekcji drogowo – mostowej • Dyżurujący pracownicy Zarządu Dróg Powiatowych w Rykach Czas pracy sprzętu określonego powyżej liczony będzie od momentu powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o konieczności rozpoczęcia pracy do momentu zakończenia wykonania zleconej usługi. Zamawiający w celu realizacji przedmiotu zamówienia udostępnia mieszankę do posypywania nawierzchni dróg powiatowych i chodników wraz z jej załadunkiem na Bazie Zarządu Dróg Powiatowych w Rykach, ul. Kolejowa 5, 08-500 Ryki. Wykonawca w każdej części zamówienia oddaje do dyspozycji sprzęt o parametrach i wyposażeniu określonym w niniejszym SIWZ łącznie z operatorami posiadającymi kwalifikacje gwarantujące prawidłowe wykonanie usług. W trakcie trwania akcji zimowego utrzymania dróg będą obowiązywać następujące standardy odśnieżania: III, IV, V zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ Ze względu na brak możliwości dokonania szczegółowego przedmiaru i dokładnego oszacowania ilości niezbędnych prac zakres usług w poszczególnych zadaniach może ulec zmianie. Faktyczna ilość prac wynikać będzie z rzeczywistych potrzeb a płatność ustalona zostanie na podstawie cen jednostkowych podanych w formularzu cenowym. Podany w formularzu cenowym zakres usług ustalony został szacunkowo dla celów porównania ofert. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia osoby koordynatora będącego w całodobowym kontakcie telefonicznym z przedstawicielami Zamawiającego. Dyspozycje wykonywania usługi zimowego utrzymania w imieniu Zamawiającego wydają tylko upoważnione do tego osoby. Wykonawca podejmując się realizacji zamówienia zapewni całodobową gotowość do świadczenia usługi zimowego utrzymania dróg przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu (wliczając dni powszednie, soboty, niedziele i święta) i realizację takich usług w wyniku zgłoszenia przez Zamawiającego telefonicznych dyspozycji w tym zakresie z zachowaniem ustalonego czasu reakcji Wykonawcy, który rozumie się jako wyrażony w minutach maksymalny okres czasu jako może upłynąć od chwili wydania przez Zamawiającego dyspozycji do realizacji usługi zimowego utrzymanie dróg w danym rejonie a rozpoczęciem wykonywania tych usług. Czas reakcji Wykonawcy stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. W przypadku awarii sprzętu, który będzie związany z wykonywaniem zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić o tym przedstawiciela Zamawiającego i zapewnić na własny koszt i ryzyko sprzęt zastępczy o takich samych lub porównywalnych parametrach technicznych określonych w niniejszej SIWZ, nie później niż do 2 godzin od momentu zgłoszenia o awarii przedstawicielowi Zamawiającego. Pojazdy samochodowe przystosowane do prac związanych z Zimowym Utrzymaniem Dróg powinny: • posiadać aktualne okresowe badania techniczne • posiadać obowiązkową polisę ubezpieczeniową OC Rozliczenie za wykonaną usługę Zimowego Utrzymania Dróg, prowadzone będzie na podstawie faktur częściowych obejmujących miesięczne okresy rozliczeniowe. Rozliczenie zrealizowanych usług Zimowego Utrzymania Dróg każdorazowo nastąpi na koniec miesiąca kalendarzowego i prowadzone będzie na podstawie miesięcznych zestawień wykonanych usług, zatwierdzonych przez Zamawiającego, oraz stawki godzinowej (ceny) wykonywania tych usług podaną w ofercie złożonej przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: pełnomocnictwo (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie) osoby ustanowionej przez Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zobowiązanie o którym mowa w rozdziale X ust. 2

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach