Przetargi.pl
„Zimowe utrzymanie dróg powiatowych powiatu inowrocławskiego w sezonie 2018/2019” - ponowny

Zarząd Dróg Powiatowych w Inowrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. Poznańska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 353 72 28 , fax. ---
  • Data zamieszczenia: 2018-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Inowrocławiu
    ul. Poznańska 384 c
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 353 72 28, fax. ---
    REGON: 9236636000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdpinowroclaw.com.pl/index.php

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych powiatu inowrocławskiego w sezonie 2018/2019” - ponowny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi sprzętowo-transportowych przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie 2018/2019 z podziałem na następujące zadania: 1) Zadanie nr 1: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych powiatu inowrocławskiego na obszarze gmin Kruszwica i Inowrocław w sezonie zimowym 2018/2019. Zadanie obejmuje 131,339 km dróg do odśnieżania (brak możliwości składania ofert na zadanie nr 1 - zadanie zostało już rozstrzygnięte). 2) Zadanie nr 2: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych powiatu inowrocławskiego na obszarze gmin Dąbrowa Biskupia i Inowrocław w sezonie zimowym 2018/2019. Zadanie obejmuje 79,845 km dróg do odśnieżania; 3) Zadanie nr 3: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych powiatu inowrocławskiego na obszarze gmin Janikowo, Pakość oraz Inowrocław w sezonie zimowym 2018/2019. Zadanie obejmuje 101,797 km dróg do odśnieżania; 4) Zadanie nr 4: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych powiatu inowrocławskiego na obszarze gmin Gniewkowo, Rojewo w sezonie zimowym 2018/2019. Zadanie obejmuje 111,828 km dróg do odśnieżania; 5) Zadanie nr 5: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych powiatu inowrocławskiego na obszarze gmin Złotniki Kujawskie, Pakość oraz Inowrocław w sezonie zimowym 2018/2019. Zadanie obejmuje 74,765 km dróg do odśnieżania; 6) Zadanie nr 6: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych powiatu inowrocławskiego na obszarze północnym powiatu w sezonie zimowym 2018/2019 za pomocą równiarki. Zadanie obejmuje 232,118 km dróg do odśnieżania; 7) Zadanie nr 7: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych powiatu inowrocławskiego na obszarze południowym powiatu w sezonie zimowym 2018/2019 za pomocą równiarki. Zadanie obejmuje 271,112 km dróg do odśnieżania; 8) Zadanie nr 8: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych powiatu inowrocławskiego na obszarze północnym powiatu w sezonie zimowym 2018/2019 za pomocą ładowarki o pojemności łyżki powyżej 3m3. Zadanie obejmuje 232,118 km dróg do odśnieżania; 9) Zadanie nr 9: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych powiatu inowrocławskiego na obszarze południowym powiatu w sezonie zimowym 2018/2019 za pomocą ładowarki o pojemności łyżki powyżej 3m3. Zadanie obejmuje 271,112 km dróg do odśnieżania. 2. Szczegółowy wykaz dróg dla poszczególnych zadań stanowią załączniki nr A2-A9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Zamówienie w zakresie zadań 2-5 obejmuje odśnieżanie interwencyjne dróg jednojezdniowych na całej szerokości jezdni nośnikiem z pługiem, usuwanie zatorów śnieżnych przy użyciu ładowarek oraz zwalczanie śliskości zimowej przy użyciu nośnika z pługiem oraz posypywarką mieszanki (środki uszorstniające zapewni Zamawiający). 4. Zamówienie w zakresie zadania 6 i 7 obejmuję: odśnieżanie za pomocą równiarki dróg powiatowych. 5. Zamówienie w zakresie zadania 8 i 9 obejmuję: usuwaniu zwałowisk śnieżnych, odśnieżaniu dróg powiatowych za pomocą ładowarki o pojemności łyżki powyżej 3 m3. 6. Wymagania sprzętowe dla poszczególnych zadań wskazano w punkcie 5.1.3 SIWZ. 7. Nośnikami mogą być samochody ciężarowe lub inne pojazdy silnikowe (np. ciągnik rolniczy), których konstrukcja umożliwia zamocowanie czołownicy (płyta nośna z zawieszeniem). 8. Szacunkowa ilość godzin pracy sprzętu zostały określone w kosztorysach ofertowych przypisanych poszczególnym zadaniom. Poszczególna ilość godzin służyć będzie do wyliczenia wartości oferty. Wiążące dla Zamawiającego będą ceny jednostkowe pracy sprzętu i rzeczywisty czas pracy sprzętu. Rzeczywisty zakres usług uzależniony będzie od warunków pogodowych. 9. Wynagrodzenie Wykonawcy ma charakter kosztorysowy [ilościowo-asortymentowy] (za godzinę pracy sprzętu). Zapłata za wykonanie usługi będzie naliczana od momentu podstawienia sprzętu w miejsce wyznaczone przez Zamawiającego (Dyżurnego wyznaczonego do koordynacji akcją zimowego utrzymania). 10. Wykonawca zobowiązany jest do podania czasu odśnieżania zgodnie z załączonym formularzem cenowym (dla poszczególnego zadania). Rozliczenie należności za wykonanie usługi dokonywane będzie na podstawie faktur wraz z dołączonymi kartami drogowymi potwierdzonymi przez Zamawiającego z podziałem na jednostki sprzętowe. 11. W zakresie zadań 2-5 Zamawiający zapewni własny materiał (piasek, sól, mieszankę). Materiał (piasek, sól lub mieszanka) będzie pobierany z placu Zamawiającego tj. ul. Poznańska 384c, 88-100 Inowrocław. Załadunek będzie następował sprzętem Zamawiającego, na bieżąco w zależności od potrzeb w czasie prowadzenie akcji zimowego utrzymania dróg. 12. Wszystkie pojazdy mechaniczne poruszające się po drogach publicznych zgodnie z art. 4 Ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o ubezpieczeniach obowiązkowych, Ubezpieczeniowym Funduszu Gwarancyjnym i Polskim Biurze Ubezpieczycieli Komunikacyjnych muszą posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 13. Wykonywanie usług będących przedmiotem zamówienia odbywać się będzie zgodnie z poleceniami osoby koordynującej akcję zimowego utrzymania – pracownika ZDP. Dyżurny będzie w razie konieczności wzywał potrzebną ilość sprzętu, a Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania stałej gotowości technicznej i świadczenia usług przez jednostki sprzętowe. Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia na wezwanie Zamawiającego jednostki sprzętowe nie później niż w czasie, który sam deklaruje w ofercie. Minimalny czas dla zadań 2-5 wynosi 60 minut, a maksymalny 180 minut. Natomiast dla zadań 6-9 minimalny czas wynosi 120 minut, a maksymalny wynosi 240 minut. Miejsce podstawienia sprzętu wyznacza Zamawiający, a Wykonawca zobowiązuje się do poinformowania o momencie podstawienia jednostek sprzętowych we wskazanym miejscu. 14. Wykonawca w trakcie wykonywania umowy ponosi odpowiedzialność za właściwe zabezpieczenie usług, bezpieczeństwo ruchu na drodze oraz ewentualne szkody wyrządzone osobom trzecim w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia. 15. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań. Wybór najkorzystniejszej oferty jest dokonywany odrębnie w stosunku do każdej części zamówienia. 16. Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełna odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia niniejszego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) odpowiednie pełnomocnictwa wraz z dokumentem potwierdzającym umocowanie do udzielania pełnomocnictw, b) oświadczenie wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom, c) kosztorys ofertowy, d) Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach