Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Szczycieńskiego w sezonie zimowym 2018/2019 - zadanie nr 5

Zarząd Dróg Powiatowych w Szczytnie ogłasza przetarg

  • Adres: 12-100 Szczytno, ul. K. Mrongowiusza
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6231495 w. 41, , fax. 896 240 736
  • Data zamieszczenia: 2018-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Szczytnie
    ul. K. Mrongowiusza 2
    12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6231495 w. 41, , fax. 896 240 736
    REGON: 51075118300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://szczytno-zdp.bip-wm.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Szczycieńskiego w sezonie zimowym 2018/2019 - zadanie nr 5
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Szczycieńskiego obejmujące teren gmin: Szczytno, Wielbark, Świętajno (długość odcinka - 62,4 km) w sezonie zimowym 2018/2019. 2. Usługi zimowego utrzymania dróg polegają na utrzymaniu w przejezdności wyznaczonych dróg powiatowych poprzez odśnieżanie pługami, zmniejszaniu śliskości poprzez posypywanie dróg materiałami uszorstniającymi tj.: a) mieszanką (20% soli drogowej i 80 % kruszywa piaskiem frakcji 0-2 mm. ); b) mieszanką (4% soli drogowej i 96% kruszywa piaskiem frakcji 0-2 mm.), c) piaskiem frakcji 0-2 mm. 3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca podstawił sprzęty gotowe do pracy, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, w czasie nie dłuższym niż 90 minut od chwili wezwania. 4. Zimowym utrzymaniem dróg objęte są drogi powiatowe o nawierzchniach: bitumicznych, innych niż bitumiczne oraz gruntowych. 5. Zamówienie obejmuje wykonanie następujących czynności: - odśnieżanie dróg i zwalczanie śliskości nawierzchni dróg zgodnie ze standardem zimowego utrzymania dróg. Na drogach o nawierzchniach gruntowych obowiązuje V standard zimowego utrzymania dróg powiatowych. - zakupienie, przygotowanie i magazynowanie materiałów do zwalczania śliskości; - zapewnienie dyspozycyjności pracowników Wykonawcy odpowiedzialnych za należyte wykonanie usługi. 7. Nazwa i kody określone we Wspólnym Słowniku Zamówień dla wszystkich zadań: 90620000 – 9 - usługi odśnieżania; 90630000 – 2 - usługi usuwania oblodzeń. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: - formularz cenowy– załączniki nr 1a do SIWZ; - specyfikacja techniczna – załącznik nr 9 do SIWZ; - projekt umowy wraz z umową użyczenia – załączniki nr 4 i nr 5 do SIWZ; - wykaz dróg, na których przewidziane jest zimowe utrzymanie - załącznik nr 8 do SIWZ; - mapa zimowego utrzymania dróg - załącznik nr 10 do SIWZ. 9. Ze względu na brak możliwości dokonania szczegółowego przedmiaru i dokładnego oszacowania ilości niezbędnych prac, zakres usług w poszczególnych asortymentach może ulec zmianie. 10. Faktyczna ilość prac wynikać będzie z rzeczywistych potrzeb, a płatność ustalona zostanie na podstawie cen jednostkowych podanych w formularzu cenowym. 11. Wytyczne dla Wykonawców: - Wykonawca jest zobowiązany do dokonania wizji lokalnej w terenie (na własny koszt) oraz do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy; - Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie materiałów do zimowego utrzymania dróg. Materiały winny być składowane w taki sposób, aby były właściwie przygotowane do użytku, niezależnie od panujących warunków pogodowych. Materiały należy stosować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska (Dz. U. z 2005 r. Nr 230, poz. 1960) w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych; - Wykonawca musi dysponować służbami dyżurnymi – całodobowo, które będą odpowiedzialne za przyjmowanie zleceń i przekazywanie meldunków o przejezdności dróg oraz musi zapewnić łączność telefoniczną z jednostkami sprzętowymi; - Zamawiający dokona sprawdzenia gotowości sprzętu Wykonawcy do realizacji zamówienia w bazie sprzętowo - materiałowej wskazanej przez Wykonawcę, w dniu podpisania umowy; - Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody spowodowane zaniechaniem robót, wynikającym z własnego zaniedbania lub na skutek niedostatecznego lub niezgodnego z obowiązującymi przepisami, warunkami umowy wykonania robót związanych z zimowym utrzymaniem dróg; - W przypadku stwierdzenia odchyleń od wymaganej zawartości procentowej mieszanki, Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia kosztów badania laboratoryjnego mieszanki. 12. Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę i Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich pracowników fizycznych, którzy będą wykonywać czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności: - usuwanie śniegu z dróg powiatowych o nawierzchniach bitumicznych i innych niż bitumiczne, - zwalczanie, zapobieganie powstawaniu i likwidowanie śliskości zimowej przez stosowanie środków chemicznych, materiałów uszorstniających oraz usuwanie naboju lodowego. 13. Szczegółowe informacje w zakresie sposobu udokumentowania zatrudnienia pracowników na umowę o pracę, uprawnień w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę przedmiotowego wymogu oraz sankcji z tytułu jego niespełnienia, wskazano odpowiednio w § 7 oraz w § 12 projektu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania, Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 950,00 zł (słownie: dziewięćset pięćdziesiąt złotych i 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz oferty wraz z formularzem cenowym.Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy. Zobowiązanie, jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach podmiotu trzeciego. Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach