Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu namysłowskiego latach 2015 - 2016

Powiat Namysłowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu ogłasza przetarg

  • Adres: 46-100 Namysłów, Pl. Wolności 12A
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. (077) 410 36 95 , fax. 077 4103922
  • Data zamieszczenia: 2015-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Namysłowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu
    Pl. Wolności 12A 12A
    46-100 Namysłów, woj. opolskie
    tel. (077) 410 36 95, fax. 077 4103922
    REGON: 53142196300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.namyslow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu namysłowskiego latach 2015 - 2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu namysłowskiego zgodnie z wykazami stanowiącymi załączniki do SIWZ, w latach 2015 - 2016: I sezon zimowy: 01.11.2015 r. - 15.04.2016 r. Zimowe utrzymanie dróg na terenie powiatu namysłowskiego polegać będzie na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości zimowej na drogach i chodnikach, zgodnie ze specyfikacjami technicznymi i standardami zimowego utrzymania dróg. Zamawiający zapewnia GPS-y do zamontowania w sprzęcie Wykonawcy do zimowego utrzymania dróg. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt zabezpieczyć odpowiedni sprzęt i materiały do wykonywania przedmiotu zamówienia (odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej na drogach i chodnikach). Wykonawca zobowiązany jest do stałego i bieżącego monitowania stanu dróg i podejmowania w porozumieniu z koordynatorem Zamawiającego decyzji o wykonywaniu przedmiotu zamówienia. Zamawiający dokonywać będzie wyrywkowych kontroli realizacji prac określonych w przedmiocie zamówienia. Niewykonanie, zaniechanie lub nienależyte wykonanie przedmiotu zamówienia będzie podstawą do naliczenia kar umownych. Do zadań Wykonawcy należy w szczególności: 1. Wykonywanie usług zgodnie z ustawą z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r., poz. 460 ze zm.), ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 ze. Zm.), specyfikacjami technicznymi, wszelkimi niezbędnymi przepisami, obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy, stosując wyroby posiadające stosowne aprobaty techniczne. 2. Stałe i bieżące monitorowanie (śledzenie) warunków pogodowych. 3. Stałe i bieżące monitorowanie stanu dróg i podejmowanie w porozumieniu z koordynatorem Zamawiającego decyzji o wykonywaniu przedmiotu zamówienia. 4. Bezzwłoczne informowanie Zamawiającego o wszelkich przeszkodach uniemożliwiających i utrudniających wykonanie zadania. 5. Dysponowanie osobami zdolnymi oraz zabezpieczenie odpowiedniego sprzętu i materiałów (piasek, sól drogowa w proporcjach 1:4) do wykonywania przedmiotu zamówienia (odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej na drogach) we własnym zakresie i na własny koszt. 6. Zachowanie standardów zimowego utrzymania na drogach powiatowych. 7. Stałe i bieżące utrzymanie sprzętu w stałej sprawności technicznej. W razie awarii sprzętu Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt zastępczy bez dodatkowego wynagrodzenia. 8. Wykonywanie usług zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy w tym dla użytkowników dróg. 9. Ponoszenie odpowiedzialności i wszelkich kosztów z tytułu strat materialnych powstałych w związku z zaistnieniem zdarzeń losowych i z tytułu odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dot. pracowników, osób trzecich, użytkowników dróg będących przedmiotem niniejszego zamówienia - powstałe w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia. 10. Zapewnienie materiałów i składowiska materiałów do zwalczania śliskości oraz dostępu do niego na własny koszt i we własnym zakresie. 11. Zapewnienie, w przypadku nasilenia niekorzystnych warunków atmosferycznych, całodobowej realizacji przedmiotu zamówienia, przy zachowaniu zasady wymiany operatorów (kierowców) przez ich zmienników. 12. Zabezpieczenie sprzętu wraz z operatorami (kierowcami) posiadającymi stosowne kwalifikacje gwarantujące prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia. 13. Zapewnienie stałej łączności telefonicznej z Zamawiającym. Wymagany jest telefon komórkowy w każdym nośniku sprzętu. 14. Przed rozpoczęciem każdego sezonu zimowego - przedłożenie Zamawiającemu aktualnego wykazu sprzętu, operatorów i kierowców oraz aktualnych numerów telefonów Wykonawcy i jego pracowników. 15. Na każde wezwanie Zamawiającego (telefoniczne lub ustne), delegowanie swojego Koordynatora wraz z samochodem do uczestniczenia w kontroli. 16. Udostępnienie na własny koszt samochodu do dokonywania kontroli 4 razy w miesiącu celem oceny wykonywanych prac. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Oferty, które nie będą obejmowały wszystkich elementów zamówienia zostaną odrzucone. Miejsce realizacji zamówienia: drogi powiatowe Powiatu Namysłowskiego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium wynosi: 9.000,00 zł. Wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane lub wpłacone na konto Starostwa Powiatowego w Namysłowie w Banku Spółdzielczym w Namysłowie Numer konta: 36 8890 0001 0026 5917 2000 0004 z adnotacją: Wadium - nr sprawy: IZM.I.272.16.2015.MA

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.namyslow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach