Przetargi.pl
„Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu białogardzkiego w podziale na 4 zadania na lata 2019 -2021”.

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 78200 Białogard, Szosa Połczyńska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 312 40 07 , fax. 94 312 38 21
  • Data zamieszczenia: 2018-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    Szosa Połczyńska 57
    78200 Białogard, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 312 40 07, fax. 94 312 38 21
    REGON: 33096038000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiat-bialogard.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu białogardzkiego w podziale na 4 zadania na lata 2019 -2021”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu białogardzkiego w podziale na 4 zadania na lata 2019 - 2021”. 2. Zamówienie obejmuje zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie działania Zarządu Dróg Powiatowych w Białogardzie w podziale na 4 zadania: • Zadanie nr 1: Zimowe utrzymanie ulic na terenie miasta Karlino • Zadanie nr 2: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu białogardzkiego – gmina Karlino i Białogard • Zadanie nr 3: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu białogardzkiego – gmina Tychowo część I • Zadanie nr 4: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu białogardzkiego – gmina Białogard i Tychowo część II Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 8 do SIWZ (SST)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90630000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca winien wykazać, iż posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 1. Składane z ofertą: a) Wypełniony formularz oferty – załącznik numer 1 do SIWZ, b) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy – Załącznik numer 2 do SIWZ, c) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik numer 3 do SIWZ. d) Wykaz sprzętu - załączniki na poszczególne zadania od nr 4.1. do nr 4.4. e) Formularz cenowy - załączniki na poszczególne zadania od nr 5.1. do nr 5.4. 2. Składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy ( informacja z otwarcia ofert): a) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy ( informacji z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – Załącznik numer 10 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach