Przetargi.pl
„Zimowe utrzymanie dróg na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna w sezonie zimowym 2018/2019 r.”

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Muszynie ogłasza przetarg

  • Adres: 33370 Muszyna, ul. Piłsudskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 471 40 89 , fax. 18 471 40 89
  • Data zamieszczenia: 2018-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Muszynie
    ul. Piłsudskiego 39
    33370 Muszyna, woj. małopolskie
    tel. 18 471 40 89, fax. 18 471 40 89
    REGON: 49051044800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pgk.muszyna.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Komunalna Osoba Prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zimowe utrzymanie dróg na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna w sezonie zimowym 2018/2019 r.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. OPIS OGÓLNY 1. Przedmiotem zamówienia jest: „Zimowe utrzymanie dróg na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna w sezonie zimowym 2017/2018 r.”. 2. Opis przedmiotu zamówienia według kodów Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 90620000-9 Usługi odśnieżania 90630000-2 Usługi usuwania oblodzeń II. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Zakres usług obejmuje m.in.: 1) Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg polegające na zapewnieniu przejezdności oraz ograniczeniu zakłóceń płynności ruchu drogowego wywołanych opadami śniegu, deszczu ze śniegiem, marznącej mżawki lub śliskością zimową jezdni, poprzez usuwanie śniegu, zapobieganie powstawaniu i likwidowanie śliskości zimowej, usunięcie śniegu. 2) Posprzątanie po zimowym utrzymaniu na drogach. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - warunki wykonania zostały ujęte w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ. 4) Wykonawca jest zobowiązany do oceny sytuacji na ulicach i musi odpowiednio reagować poprzez wysyłanie stosownych jednostek. 5) Za przejezdność ulic odpowiada Wykonawca. 6) Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć wykonywane prace i najpóźniej w dniu zawarcia umowy przedłożyć Zamawiającemu uwierzytelnioną kopię polisy ubezpieczeniowej z wyszczególnieniem działalności utrzymania zimowego dróg i odpowiedzialności cywilnej wobec osób trzecich (za szkody majątkowe i osobowe), bez ograniczenia liczby zdarzeń na okres obowiązywania umowy. 7) Wymagania w zakresie łączności, które wykonawca winien zapewnić na dzień podpisania umowy:  całodobowa łączność z dyspozytorem przez telefon stacjonarny z faksem, plus telefon komórkowy,  łączność za pomocą tel. komórkowych; każda sprzętowa jednostka utrzymaniowa musi być wyposażona w telefon komórkowy (jeden numer na jednostkę) 2. Miejsce realizacji usługi: Teren Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania: Zadanie nr Nr drogi Nazwa drogi Standardy utrzymania Razem km 1 2 3 4 5 ZADANIE NR 1 292937K ul. Rolanda V 0,52 292937K ul. Rolanda (k/P. Golańska) VI 0,1 292941K ul. Rolanda – dz. nr 1218 (k/ P. Idzik) VI 0,35 dz. nr 1213 ul. Rolanda – dz. nr1213 (k/P. Ruchała) VI 0,15 292941K ul. Ogrodowa oraz drogi boczne VI 3,5 292941K ul. Ogrodowa – dz. nr. 1198/1 (k/ P. Piekarz) V 0,25 292941K ul. Ogrodowa – dz. nr 3744 (k/ P. Koza, Kasperkiewicz) VI 0,4 292941K ul. Ogrodowa – dz. nr 1180 („Malnik”) VI 1,5 dz. nr. 1166 ul. Ogrodowa (k/P. Gucwa) VI 0,4 292941K ul. Ogrodowa – dz. nr 1177 ( k/ P. Gruca) VI 0,65 292944K ul. Leśna – dz. nr 3731 (k/ P. Bawełkiewicz) VI 0,12 292944K ul. Leśna VI 1,7 292943K ul. Podgórna V 1,1 dz. nr 10007 ul. Kościuszki (k/P. Bajdas) V 0,12 dz. nr 3785 ul. Kościuszki – cmentarz VI 0,15 dz. nr 3657/3 ul. Słoneczna (k/P. Łękawski) VI 0,25 dz. nr 3661 ul. Słoneczna (k/P. Jasinski VI 0,6 dz. nr 3676/2 ul. Polna (k/P. Luberadzki) VI 0,5 dz. nr. 3652 ul. Słoneczna (k/P. Hadała) VI 0,3 292956K ul. Grunwaldzka dz.nr. 1220 (obok Cmentarza) VI 0,3 dz. nr. 3704 ul. Grunwaldzka boczna - (k/ P. Grzesiaka) VI 0,58 dz. nr.1219/1 ul. Grunwaldzka - (k/P. Pawłowska) VI 0,4 dz. nr. 3694 ul. Grunwaldzka boczna - (k/ P. Skwarło) VI 0,55 dz. nr. 3693/1 ul. Grunwaldzka boczna – (k/ P. Herbut) VI 0,13 dz. nr.3696/1 ul. Grunwaldzka – (k/ P. Hopej) VI 0,15 RAZEM 14,77 ZADANIE NR 2 292881K Żegiestów – "Rusinówka" V 0,4 292891K Żegiestów – dz. nr 310 (k/ Kościoła wraz z parkingiem) V 0,14 292886K Żegiestów - droga wzdłuż torów kolejowych V 0,2 292885K Żegiestów- droga w kierunku zabudowań nr 91, 92, stary cmentarz VI 0,18 292882K Żegiestów – cmentarz VI 0,2 292884K Żegiestów – k/ Klubu Rolnika VI 0,3 292882K Żegiestów - Oczyszczalnia VI 0,3 dz. nr. 281 Żegiestów Zdrój - Plebania VI 0,2 292886K Żegiestów - „Zosieńka” VI 0,1 dz. nr. 462/5 dz. nr. 459/3 Żegiestów Zdrój – Dom Zdrojowy VI 0,2 dz. nr.580/2 Żegiestów – (k/P. Skalniaka) VI 0,14 dz. nr 338/1 Żegiestów – (k/P. Majerski) VI 0,13 dz. nr 351/3 dz. nr 351/4 Żegiestów - „Przekaźnik” VI 0,12 dz. nr 319 Żegiestów – (k/P. Płowiec) VI 0,08 dz. nr 123/3 dz. nr.123/4 Żegiestów – (k/P. Chmielowska) VI 0,12 dz. nr 64 dz. nr 46 Żegiestów – (k/P. Sotomska) VI 0,3 dz. nr 484 Żegiestów – (k/P. Sowy) VI 0,7 RAZEM 3,81 ZADANIE NR 3 292890K Andrzejówka-Wieś V 1,83 292888K Andrzejówka „Ługi” V 1,4 292890K Andrzejówka – dz. nr 346 (k/P. Kluska) VI 0,4 292890K Andrzejówka – dz. nr 206 (k/P. Kopacz) VI 0,8 292890K Andrzejówka – dz. nr 215 (k/P. Jurczyński) VI 0,6 292890K Andrzejówka – dz. nr 300 (Kościół) VI 0,2 292889K Andrzejówka - dz. nr 358 (k/ P. Amorozo, P. Lewicka) VI 0,2 292888K Andrzejówka - „Ługi” - Ośrodek dz. nr 148/1 VI 0,2 dz. nr 346 Andrzejówka – (k/P. Jakiel) VI 0,1 dz. nr 292/2 dz. nr 292/3 Andrzejówka – (k/P. Cechini) VI 0,2 dz. nr.364/2 dz. nr.339/1 Andrzejówka – (k/P. Koral) VI 0,07 RAZEM 6 ZADANIE NR 4 dz. nr 163/1 Leluchów – Kościół V 0,15 dz. nr 113 Leluchów – przystanek autobusowy V 0,2 Leluchów – Parking VI 0,2 292934K 292935K Leluchów – Dubne IV 5,1 RAZEM 5,65 ZADANIE NR 5 292891K Żegiestów „Łopata” V 1,5 dz. nr 64 dz. nr 46 Żegiestów Łopata – (k/P. Maciejewska) VI 0,32 dz. nr 739/3 Żegiestów Łopata – (k/P. Płowiec) VI 0,15 RAZEM 1,97 Uwaga – (dot. całości zamówienia) materiały należy stosować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być usuwane w drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z dnia 24 listopada 2005 r.). 4. Ze względu na charakter zamówienia, Zamawiający określa wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: 1) Zamawiający wymaga, aby w okresie od dnia rozpoczęcia wykonywania przedmiotu zamówienia do dnia zakończenia pracownicy, którzy będą świadczyć pracę u Wykonawcy lub Podwykonawcy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, byli zatrudnieni na podstawie umowy o pracę. Wymaganie powyższe dotyczy pracowników wykonujących pracę pod kierownictwem innych osób w zakresie czynności obejmujących: • prowadzenie pojazdów służących do zimowego utrzymania dróg, • prowadzenie sprzętu służącego do załadunku pojazdów do ZUD. 2) Szczegółowy sposób dokumentowania osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, jak również określenie rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, zawarte są we wzorze umowy – stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 5. Pozostałe wymogi dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: 1) W dokumentacji technicznej, we wszystkich pozycjach, w których występuje znak towarowy i/lub nazwa producenta Zamawiający dopuszcza możliwość wykorzystania produktów równoważnych tzn. o nie gorszych parametrach technicznych niż te, które posiadają produkty wskazane za pomocą znaku towarowego czy pochodzenia. 2) W przypadkach, w których przedmiot zamówienia opisany jest przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy Pzp, zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3) Niniejsza specyfikacja opisuje przedmiot zamówienia w sposób wyczerpujący i kompletny. Jednakże w celu lepszego zapoznania się z przedmiotem zamówienia zamawiający umożliwia dokonanie przez wykonawcę (na własny koszt) oględzin miejsca, w którym nastąpi realizacja przedmiotu zamówienia i jego otoczenia. 4) Zamówienie jest przeznaczone do użytku osób fizycznych, w tym pracowników zamawiającego zatem zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych, o których mowa w art. 29 ust. 5 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w zakresie tego warunku szczegółowych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY: 1.1. OŚWIADCZENIE I DOKUMENTY OD WSZYSTKICH WYKONAWCÓW, KTÓRE NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ: W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu Wykonawca wraz z formularzem ofertowym (załącznik nr 2) dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert następujące dokumenty: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dotyczące przesłanek wykluczenia. Informacje zawarte oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 2) W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, Wykonawca zobowiązany jest wraz z ofertą złożyć zobowiązania tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w celu udowodnienia Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Przedmiotowe zobowiązanie należy złożyć wraz z ofertą w formie pisemnej (oryginale). Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4) Wypełniony formularz cenowy odrębnie dla każdego zadania. Wzór formularza cenowego stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 5) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1.1. ppkt. 1), składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 1.2. OŚWIADCZENIA, KTÓRE MA ZŁOŻYĆ KAŻDY WYKONAWCA W TERMINIE DO 3 DNI OD DNIA UPUBLICZNIENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ INFORMACJI Z OTWARCIA OFERT: Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej zamawiającego wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach