Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta i gminy Borne Sulinowo w sezonie zimowym 2018-2019

Gmina Borne Sulinowo ogłasza przetarg

  • Adres: 78449 Borne Sulinowo, Al. Niepodległości
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943 734 125 , fax. 943 734 133
  • Data zamieszczenia: 2018-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Borne Sulinowo
    Al. Niepodległości 6
    78449 Borne Sulinowo, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943 734 125, fax. 943 734 133
    REGON: 33092062400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bornesulinowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta i gminy Borne Sulinowo w sezonie zimowym 2018-2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i gminnych w sezonie 2018/2019 na terenie Gminy Borne Sulinowo, na które składa się: - zapewnienie stałej przejezdności dróg poprzez odśnieżanie, uszorstnianie nawierzchni - posypywanie środkami uszorstniającymi miejsc szczególnie niebezpiecznych jak skrzyżowania, zakręty i spadki dróg oraz miejsca wskazane bezpośrednio przez Zamawiającego w tym skrzyżowania z linią PKP.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W zakresie nieuregulowanym niniejszym dokumentem, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016r. poz. 1126)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach