Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Krasnystaw w sezonie 2013/2014, 2014/2015, 2015/2016

Gmina Krasnystaw ogłasza przetarg

  • Adres: 22-300 Krasnystaw, ul. M. Konopnickiej 4
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5763753 , fax. 082 5763046
  • Data zamieszczenia: 2013-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krasnystaw
    ul. M. Konopnickiej 4 4
    22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie
    tel. 082 5763753, fax. 082 5763046
    REGON: 11019796000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnystaw.ug.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Krasnystaw w sezonie 2013/2014, 2014/2015, 2015/2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Krasnystaw w sezonie 2013/2014, 2014/2015, 2015/2016. Wykonanie usługi obejmuje: odśnieżanie wg wytycznych zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Krasnystaw stanowiących Załącznik nr 9 do SIWZ w celu utrzymania stałej przejezdności dróg, posypywanie miejsc szczególnie niebezpiecznych dla ruchu, mieszaniną solno - piaskową (mieszanka w stosunku 1:4) z możliwością stosowania materiałów uszorstniających w ilości nie większej niż 10% w mieszance, takich jak: żużel wielkopiecowy, żużel kotłowy, pospółka, grys i inne, wg wytycznych zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Krasnystaw, stanowiących załącznik Załącznik nr 9 do SIWZ. Wskazanie kolejności odśnieżania poszczególnych dróg podczas ciągłych intensywnych opadów śniegu należy do upoważnionego pracownika urzędu. Wykonanie prac będzie każdorazowo wskazywane (telefonicznie) i potwierdzane przez przedstawiciela zamawiającego. Dowodem potwierdzającym wykonanie prac będzie karta pracy pojazdu potwierdzona przez sołtysa lub upoważnionego pracownika Urzędu Gminy. Pisemne potwierdzenie wykonanych prac będzie załącznikiem do wystawionej faktury VAT.Na podstawie informacji z lat poprzednich prognozuje się, iż przedmiot zamówienia w okresie obowiązywania umowy obejmie następujące ilości godzin pracy sprzętu i ilości materiałów: a. praca nośnika z piaskarką - posypywanie jezdni: 600 godz., b. praca nośnika z pługiem - odśnieżanie jezdni: 1 500 godz., c. ilość mieszanki solno - piaskowej: 450 ton
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugkrasnystaw.bip.e-zeto.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach