Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy i Miasta Nisko w sezonie 2018/2019

Gmina Nisko ogłasza przetarg

  • Adres: 37400 Nisko, Plac Wolności
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 15 8415643, 15 8415638 , fax. 158 415 630
  • Data zamieszczenia: 2018-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nisko
    Plac Wolności 14
    37400 Nisko, woj. podkarpackie
    tel. 15 8415643, 15 8415638, fax. 158 415 630
    REGON: 54413100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nisko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy i Miasta Nisko w sezonie 2018/2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest zadanie pod nazwą: „Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy i Miasta Nisko w sezonie 2018/2019.” 3.2 Przedmiot zamówienia został podzielony na Części. Wykonawca może złożyć ofertę na wybraną przez siebie jedną lub maksymalnie dwie części zamówienia. Jednemu Wykonawcy może zostać udzielone zamówienie maksymalnie na dwie Części zamówienia – Wszelkie zapisy niniejszej SIWZ odnoszą się analogicznie do części zamówienia jak i do ofert częściowych. Częściami w niniejszym zamówieniu są: 1. Część 2 „Zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta Nisko – Osiedle nr 3, 4, 7, 8 i 9 (Barce, Malce, Moskale, PGO, Tysiąclecia)”, 2. Część 5 – „Zimowe utrzymanie dróg na terenie sołectwa Nowosielec”, 3. Część 6 – „Zimowe utrzymanie dróg na terenie sołectw Racławice, Wolina i Nowa Wieś”. 3.3 Wykonawca zobowiązuje się w okresie obowiązywania umowy do wykonania usługi zimowego utrzymania dróg, ulic oraz chodników (jeżeli występują przy drodze gminnej) na terenie Gminy Nisko wg Załącznika nr 6 do SIWZ tj. wykazu dróg gminnych oraz według standardu zimowego utrzymania dróg gminnych w sezonie 2018/2019 na terenie Gminy i Miasta Nisko - Załącznik nr 7 do SIWZ. 3.4 W szczególności Wykonawca ma obowiązek: 1. odśnieżania nawierzchni ulic, dróg i chodników (jeżeli występują przy drodze gminnej) 2. zwalczania gołoledzi i śliskości środkami nie chemicznymi i chemicznymi oraz ich mieszankami zgodnie z rozporządzeniem Ministra środowiska z 27.10.2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. 2005 Nr 230 poz. 1960) lub innymi właściwymi przepisami; powołane przepisy prawne Wykonawca zobowiązuje się stosować z uwzględnieniem ewentualnych zmian stanu prawnego w tym zakresie, 3. doczyszczania ręcznego jezdni z błota pośniegowego i zmarzliny przy krawężnikowej w strefach przejść dla pieszych, 4. zaopatrzenia we własnym zakresie w materiały tj. piasek i sól oraz ich załadunek, 5. uzupełnianie na bieżąco mieszanki piaskowo-solnej w pojemnikach rozstawionych na terenie działania (jeżeli występują przy obsługiwanej drodze gminnej), na każde wezwanie Zamawiającego i nie rzadziej niż raz w miesiącu - rozmieszczenie pojemników o których mowa w Załączniku nr 8 do SIWZ. 3.5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z w/w Części zamówienia, oprócz zapisów stanowiących Załączniki nr 6 i 7 i 8 do SIWZ, opisany został w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. 3.6 Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia wszelkich niezgodności w załączonej dokumentacji Zamawiającemu w sposób określony w pkt 8 niniejszej SIWZ. Wprowadzenie zmian, bez zgody zamawiającego, zostanie uznane za zmianę przedmiotu zamówienia i będzie skutkowało odrzuceniem oferty. 3.7 Zamawiający informuje, że oferty składane w przetargu nieograniczonym będą musiały obejmować całość zamówienia. 3.8 Wykonawca/podwykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę we własnym przedsiębiorstwie osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.): roboty drogowe w tym: roboty przygotowawcze, ziemne, podbudowy i nawierzchnie.kierowca (operator) sprzętu – pługopiaskarki. 3.9 Zatrudnienie, o którym mowa w ust. 3.8 powinno trwać przez okres niezbędny do wykonania wskazanych czynności. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu Wykonawca/podwykonawca niezwłocznie zatrudni na to miejsce inną osobę z zastrzeżeniem ust. 3.20. 3.10 Dla udokumentowania faktu zatrudnienia pracowników stosownie do ust. 3.8, Wykonawca nie później niż w terminie 7 dni od dnia zawarcia niniejszej umowy lub umowy z podwykonawcą złoży Zamawiającemu w formie pisemnej oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę oraz podwykonawcę wymogu, o którym mowa w ust. 3.13, ze wskazaniem ilu pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wykonuje czynności określone w ust. 3.8. 3.11 Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia pracowników, o których mowa w ust. 3.8 przez cały okres realizacji wykonywanych przez nich czynności. W tym celu Wykonawca/podwykonawca na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, w terminie 5 dni roboczych od otrzymania wezwania zobowiązuje się przedłożyć kopię zanonimizowanych umów o pracę zawartych przez Wykonawcę/podwykonawcę z pracownikami. 3.12 Zamawiający może żądać od Wykonawcy/podwykonawcy pisemnych wyjaśnień co do sposobu i stanu zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 3.8. 3.13 Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w ust. 3.10 lub 3.11 w terminie tam wskazanym będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy. - Załącznik nr 5 do SIWZ. 3.14 W przypadku nie wywiązania się Wykonawcy z obowiązku wskazanego w ust. 3.10, pomimo dodatkowego wezwania przez Zamawiającego oraz w przypadku dwukrotnego niewywiązania się Wykonawcy/podwykonawcy z obowiązku wskazanego w ust. 3.11 Zamawiający może odstąpić od umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca – w terminie 60 dni od upływu terminu wykonania obowiązku wskazanego w ust. 3.16 dla drugiego wezwania lub upływu dodatkowego terminu wyznaczonego przez Zamawiającego do wykonania obowiązku określonego w ust. 3.10. 3.15 W przypadku konieczności zmiany pracowników zatrudnionych na podstawie umowę o pracę, wykonujących czynności, o których mowa w ust. 3.8, Wykonawca każdorazowo przekaże Zamawiającemu w terminie 5 dni roboczych, nowe oświadczenie o którym mowa w ust. 3.10.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ---1--- Wypełniony formularz oferty– Załącznik nr 1 do SIWZ ---2--- Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika to z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione. ---3--- Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji na potrzeby realizacji zamówienia niezbędnych zasobów na potwierdzenie spełnienia wymagań Zamawiającego odnośnie zdolności technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej - jeżeli dotyczy. ---4--- Pełnomocnictwo udzielone przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - jeżeli dotyczy. ---5--- Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych zgodnie z: Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.) wraz z oświadczeniem o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych – Załącznik nr 9 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach