Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu łaskiego w sezonie zimowym 2017/2018

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 98100 Łask, ul. M. Konopnickiej
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 436 761 990 , fax. 436 762 911
  • Data zamieszczenia: 2017-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    ul. M. Konopnickiej 21
    98100 Łask, woj. łódzkie
    tel. 436 761 990, fax. 436 762 911
    REGON: 73097777870000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.lask.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu łaskiego w sezonie zimowym 2017/2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu łaskiego w sezonie zimowym 2017/2018 w podziale na zadania: ZADANIE NR 1 - na terenie gminy Wodzierady; ZADANIE NR 2 - na terenie gminy Sędziejowice i Buczek; ZADANIE NR 3 - na terenie Miasta i Gminy Łask ; zgodnie z załączonym do SIWZ wykazem dróg i ulic powiatowych. 1. Celem realizacji usług Wykonawca zobowiązuje się do pozostawania w stałej łączności z Zamawiającym (telefon, faks i e - mail) oraz zapewnienia odpowiedniego potencjału technicznego i ludzkiego we wszystkie dni tygodnia (dni robocze, wolne od pracy i święta) w trybie 24 godzinnym na poziomie gwarantującym uzyskanie zakresów rzeczowych i czasowych opisanych w SIWZ. Wszystkie koszty Wykonawcy związane z prawidłowym zabezpieczeniem i wykonaniem usługi powinny być wkalkulowane w wycenę poszczególnych rodzajów usług i nie podlegają osobnym rozliczeniom. 2. Podstawą rozpoczęcia prac określonych powyżej jest zlecenie ustne lub pisemne przez upoważnionego przedstawiciela Powiatowego Zarządu Dróg w Łasku. Jednocześnie z chwilą nagłego załamania się pogody i powstania zagrożenia dla ruchu kołowego, Wykonawca jest zobowiązany podjąć niezwłocznie działania powodujące łagodzenie skutków zimy, informując o powyższym Zamawiającego, zgodnie z zapisami zawartymi w SIWZ Opis Przedmiotu Zamówienia i Szczegółowa Specyfikacja Techniczna oraz ofertą. 3. Wykonawca zobowiązuje się do utrzymywania sprzętu zimowego utrzymania, określonego w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ w gotowości technicznej od momentu ogłoszenia sezonu zimowego do czasu ogłoszenia jego zakończenia. Koszt gotowości technicznej nie będzie podlegał oddzielnemu rozliczeniu i należy go skalkulować w wartości wynagrodzenia. 4. Wykonawca realizujący usługę będącą przedmiotem zamówienia nie może obciążyć Zamawiającego kosztami przekraczającymi narzucone maksymalne zobowiązanie Zamawiającego dla poszczególnych części – zgodnie z zapisem w projekcie umowy. 5. Zamawiający, w przypadku zlecenia usługi oczekuje jej realizacji zgodnie z III standardem, według Załącznika Nr 1 do Zarządzenia nr 46 Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 25.10.1994 r. (Dz. Urzęd. MTiGM Nr 10 poz. 20), który powinien obejmować: Standard III - jezdnię odśnieżoną na całej szerokości, - jezdnię posypaną na skrzyżowaniach z drogami, skrzyżowaniach z koleją, odcinkach o pochyleniu > 4%, przystankach autobusowych oraz innych miejscach ustalonych przez zarząd drogi wraz z dopuszczalnymi odstępstwami od standardu. Zamówienie obejmuje: - odśnieżanie dróg, ulic, chodników i zatok; - zwalczanie śliskości nawierzchni dróg i chodników; - zapewnienie dyspozycyjności pracowników oferenta odpowiedzialnych za wykonanie usługi, w czasie nie dłuższym niż 2 godz. od chwili otrzymania informacji o konieczności rozpoczęcia akcji na drodze. - wykonanie sprzątania pozimowego (dot. zadania nr 3) 6. Wykonawca realizujący usługę będącą przedmiotem zadania 3 powinien skalkulować w wartości wynagrodzenia pozimowe sprzątanie. 7. Wykonawca jest również zobowiązany do odśnieżania i usuwania śliskości chodnika, ścieżki rowerowej i ciągu pieszo – rowerowego, znajdującego się w pasie drogi powiatowej, jeżeli nie przylegają one bezpośrednio do sąsiedniej nieruchomości, znajdującej się poza pasem drogowym. Rzeczywisty zakres robót uzależniony będzie od warunków pogodowych. 8. W ramach utrzymania dróg we wskazanym standardzie Zamawiający przewiduje trzy rodzaje działań: 1) jednoczesne odśnieżanie dróg, chodników, zatok wraz z zwalczaniem śliskości, 2) odśnieżanie dróg i ulic (bez posypywania), 3) zwalczanie śliskości (bez odśnieżania).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90630000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium Zamawiający ustalił odrębnie dla każdej części zamówienia - ZADANIE Nr 1 – na terenie gminy Wodzierady – kwota 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100), - ZADANIE Nr 2 – na terenie gminy Sędziejowice i Buczek – 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) - ZADANIE Nr 3 – na terenie Miasta i Gminy Łask – 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załącznik nr 4 do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach