Przetargi.pl
Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych Gminy Kępno w sezonie zimowym 2022/2023

Gmina Kępno ogłasza przetarg

  • Adres: 63-600 Kępno, Ratuszowa 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 5909400 , fax. 5909402
  • Data zamieszczenia: 2022-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kępno
    Ratuszowa 1
    63-600 Kępno, woj. wielkopolskie
    tel. 5909400, fax. 5909402
    REGON: 250854731
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych Gminy Kępno w sezonie zimowym 2022/2023
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania p.n. "Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych Gminy Kępno w sezonie zimowym 2022/2023"Sposób realizacji przedmiotu zamówienia oraz szczegółowy zakres zamówienia określa projekt umowy, który stanowi integralną część niniejszej specyfikacji (załącznik nr 4).Przedmiot zamówienia według kodu CPV:Usługi odśnieżania 90.62.00.00-9Usługi usuwania oblodzenia 90.63.00.00-21.2 Zadanie będące przedmiotem niniejszego zamówienia polega na odśnieżaniu, zapobieganiu i likwidacji śliskości zimowej, na drogach i ulicach gminnych będących w zarządzie Gminy Kępno wraz ze skrzyżowaniami, placami oraz parkingami, chodnikami, przystankami autobusowymi, zatokami autobusowymi. przy użyciu sprzętu i materiałów uszorstniających Wykonawcy dla zapewnienia przejezdności dróg i ulic. Likwidacja skutków gołoledzi poprzez posypywanie dróg gminnych przygotowaną mieszankę piasku z chlorkiem sodu .1. 3. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług w zakresie zimowego utrzymania dróg całodobowo we wszystkie dni tygodnia podczas występowania niekorzystnych warunkach atmosferycznych (opady śniegu, niskie temperatury, gołoledź, zawieje i zamiecie śnieżne itp.).1. 4. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia ciągłej obserwacji sytuacji pogodowej oraz monitorowania stanu dróg i wydawania dyspozycji operatorom sprzętu w przypadku niekorzystnych warunków pogodowych.1. 5. Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia akcji zimowego utrzymania dróg i ulic niezwłocznie po wystąpieniu niekorzystnych dla ruchu drogowego warunków pogodowych, tak aby zapewnić przejezdność dróg (w tym zatok autobusowych) lecz nie później niż 2 godziny od wystąpienia opadów po uprzedniej akceptacji przez przedstawiciela Zamawiającego1.6. Drogi gminne należy odśnieżać/posypywać obustronnie tj. na całej szerokości jezdni (Koordynator ze strony Gminy Kępno może zdecydować o konieczności posypywaniu tylko miejsc niebezpiecznych tj. podjazdy, wzniesienia, łuki, zakręty, skrzyżowania, obiekty mostowe, przejścia dla pieszych itp.).1.7. Maź i błoto pośniegowe powstałe po chwilowym wzroście temperatury należy usuwać na bieżąco, tak aby nie dopuścić do ponownego zamarznięcia.1.8. Wykonawca zobowiązany jest do odśnieżania miejsc parkingowych znajdujących się w Strefie Płatnego Parkowania. - dotyczy Części I - okręg nr 1.1.9 Obowiązki Wykonawcy:Wykonawca jest zobowiązany zapewnić:1) sprzęt niezbędny do wykonania usług objętych niniejszą umową,2) pełną, całodobową dyspozycyjność osób i sprzętu bez względu na dni wolne od pracy oraz święta, tak aby wyjazd do pracy mógł nastąpić najpóźniej w ciągu 2 godzin od wystąpienia warunków atmosferycznych określonych w § 2 ust. 2 umowy lub od otrzymania polecenia podjęcia działań ze strony przedstawiciela Zamawiającego,3) własny materiał do wykonania usług,4) miejsce składowania materiałów do prowadzenia akcji zimowego utrzymania dróg na terenie Gminy Kępno,5) bezprzewodową łączność przez telefony komórkowe z upoważnionym przedstawicielem Wykonawcy (dyspozytorem akcji zimowej) oraz z kierowcami wszystkich pracujących pojazdów.6) w przypadku awarii sprzętu Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania innym sprzętem zastępczym umożliwiającym należyte wykonanie umowy.1.10. Do obowiązków Wykonawcy należy również:1) informowanie na bieżąco Zamawiającego o przejezdności dróg i zdarzeniach na drogach objętych niniejszą umową;2) informowanie Zamawiającego o zagrożeniach spowodowanych warunkami atmosferycznymi,3) sporządzanie raportów dobowych z wykonanych czynności wskazujących czas pracy poszczególnych pojazdów, rodzaj i ilość zużytych materiałów oraz przekazywanie ich w formie pisemnej bezpośrednio lub pocztą elektroniczną do Zamawiającego.1.11.Do zapobiegania powstawania i likwidacji śliskości zimowej Wykonawca zobowiązany jest zastosować środki chemiczne i materiały uszorstniające:1) sól drogową z domieszką antyzbrylacza,2) piasek drobnoziarnisty o uziarnieniu do 2 mm.1.12. Do rozprowadzania środków chemicznych i uszorstniających Wykonawca zastosuje posypywarki (piaskarki, solarki), dozujące i rozsypujące środki chemiczne i materiały uszorstniające.Wykonawca zapewnia materiały do usuwania śliskości zimowej dróg zgodne z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach oraz obowiązującymi normami.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania p.n. "Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych Gminy Kępno w sezonie zimowym 2022/2023"Sposób realizacji przedmiotu zamówienia oraz szczegółowy zakres zamówienia określa projekt umowy, który stanowi integralną część niniejszej specyfikacji (załącznik nr 4).Przedmiot zamówienia według kodu CPV:Usługi odśnieżania 90.62.00.00-9Usługi usuwania oblodzenia 90.63.00.00-21.2 Zadanie będące przedmiotem niniejszego zamówienia polega na odśnieżaniu, zapobieganiu i likwidacji śliskości zimowej, na drogach i ulicach gminnych będących w zarządzie Gminy Kępno wraz ze skrzyżowaniami, placami oraz parkingami, chodnikami, przystankami autobusowymi, zatokami autobusowymi. przy użyciu sprzętu i materiałów uszorstniających Wykonawcy dla zapewnienia przejezdności dróg i ulic. Likwidacja skutków gołoledzi poprzez posypywanie dróg gminnych przygotowaną mieszankę piasku z chlorkiem sodu .1. 3. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług w zakresie zimowego utrzymania dróg całodobowo we wszystkie dni tygodnia podczas występowania niekorzystnych warunkach atmosferycznych (opady śniegu, niskie temperatury, gołoledź, zawieje i zamiecie śnieżne itp.).1. 4. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia ciągłej obserwacji sytuacji pogodowej oraz monitorowania stanu dróg i wydawania dyspozycji operatorom sprzętu w przypadku niekorzystnych warunków pogodowych.1. 5. Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia akcji zimowego utrzymania dróg i ulic niezwłocznie po wystąpieniu niekorzystnych dla ruchu drogowego warunków pogodowych, tak aby zapewnić przejezdność dróg (w tym zatok autobusowych) lecz nie później niż 2 godziny od wystąpienia opadów po uprzedniej akceptacji przez przedstawiciela Zamawiającego1.6. Drogi gminne należy odśnieżać/posypywać obustronnie tj. na całej szerokości jezdni (Koordynator ze strony Gminy Kępno może zdecydować o konieczności posypywaniu tylko miejsc niebezpiecznych tj. podjazdy, wzniesienia, łuki, zakręty, skrzyżowania, obiekty mostowe, przejścia dla pieszych itp.).1.7. Maź i błoto pośniegowe powstałe po chwilowym wzroście temperatury należy usuwać na bieżąco, tak aby nie dopuścić do ponownego zamarznięcia.1.8. Wykonawca zobowiązany jest do odśnieżania miejsc parkingowych znajdujących się w Strefie Płatnego Parkowania. - dotyczy Części I - okręg nr 1.1.9 Obowiązki Wykonawcy:Wykonawca jest zobowiązany zapewnić:1) sprzęt niezbędny do wykonania usług objętych niniejszą umową,2) pełną, całodobową dyspozycyjność osób i sprzętu bez względu na dni wolne od pracy oraz święta, tak aby wyjazd do pracy mógł nastąpić najpóźniej w ciągu 2 godzin od wystąpienia warunków atmosferycznych określonych w § 2 ust. 2 umowy lub od otrzymania polecenia podjęcia działań ze strony przedstawiciela Zamawiającego,3) własny materiał do wykonania usług,4) miejsce składowania materiałów do prowadzenia akcji zimowego utrzymania dróg na terenie Gminy Kępno,5) bezprzewodową łączność przez telefony komórkowe z upoważnionym przedstawicielem Wykonawcy (dyspozytorem akcji zimowej) oraz z kierowcami wszystkich pracujących pojazdów.6) w przypadku awarii sprzętu Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania innym sprzętem zastępczym umożliwiającym należyte wykonanie umowy.1.10. Do obowiązków Wykonawcy należy również:1) informowanie na bieżąco Zamawiającego o przejezdności dróg i zdarzeniach na drogach objętych niniejszą umową;2) informowanie Zamawiającego o zagrożeniach spowodowanych warunkami atmosferycznymi,3) sporządzanie raportów dobowych z wykonanych czynności wskazujących czas pracy poszczególnych pojazdów, rodzaj i ilość zużytych materiałów oraz przekazywanie ich w formie pisemnej bezpośrednio lub pocztą elektroniczną do Zamawiającego.1.11.Do zapobiegania powstawania i likwidacji śliskości zimowej Wykonawca zobowiązany jest zastosować środki chemiczne i materiały uszorstniające:1) sól drogową z domieszką antyzbrylacza,2) piasek drobnoziarnisty o uziarnieniu do 2 mm.1.12. Do rozprowadzania środków chemicznych i uszorstniających Wykonawca zastosuje posypywarki (piaskarki, solarki), dozujące i rozsypujące środki chemiczne i materiały uszorstniające.Wykonawca zapewnia materiały do usuwania śliskości zimowej dróg zgodne z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach oraz obowiązującymi normami.1.13 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na 2 zadania (części):Część 1 - okręg nr 1: miasto Kępno, obejmujący wszystkie ulice będące w zarządzie Gminy Kępno łącznie z osiedlem Hanulin,Część 2 - okręg nr 2 - obejmujący drogi gminne na terenach sołectw: Borek Mielęcki, Domanin, Kierzenko, Kierzno, Kliny, Krążkowy, Mechnice, Mikorzyn, Myjomice, Olszowa, Osiny, Ostrówiec, Przybyszów, Pustkowie Kierzeńskie, Rzetnia, Szklarka Mielęcka, Świba
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach