Przetargi.pl
"ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINY MSZANA DOLNA W SEZONIE 2018-2019 REJON KASINA WIELKA I KASINKA MAŁA”

Wójt Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 34730 Mszana Dolna, ul. Spadochroniarzy
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 3310009 w. 615, 3319815 , fax. 183 311 242
  • Data zamieszczenia: 2018-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy
    ul. Spadochroniarzy 6
    34730 Mszana Dolna, woj. małopolskie
    tel. 018 3310009 w. 615, 3319815, fax. 183 311 242
    REGON: 49050568300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mszana.pl/bip/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINY MSZANA DOLNA W SEZONIE 2018-2019 REJON KASINA WIELKA I KASINKA MAŁA”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na zimowym utrzymaniu dróg (w skrócie ZUD) w sezonie zimowym 2018/2019 na drogach gminnych i wewnętrznych znajdujących się w Gminie Mszana Dolna w Sołectwach: Kasinka Mała, Kasina Wielka. Świadczenie usługi obejmuje czynności, których celem jest zapewnienie przejezdności oraz ograniczenie zakłóceń płynności ruchu drogowego wywołanych takimi zjawiskami jak opady śniegu, deszczu ze śniegiem, marznącej mżawki lub śliskością zimową w okresie od uruchomienia akcji zimowej do 31 marca 2019 roku. Zamawiający przewiduje składanie ofert częściowych – liczba części 4. Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które oferty częściowe może złożyć jeden wykonawca. Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części. Przedmiot zamówienia został pogrupowany na Rejony - tzw. Zadań Częściowych : Rejon II Kasina Wielka – 2 (17,08 km) – 25 dróg, Rejon III Kasinka Mała – 1 (13,95 km) – 21 dróg, Rejon IV Kasinka Mała – 2 (15,26 km) – 31 dróg, Rejon V Kasinka Mała – 3 (14,73 km) – 29 dróg,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości - po 500,00 zł. (Słownie: pięćset złotych) do każdego Rejonu ( części zadania)na który składa ofertę . Wadium należy złożyć w terminie do dnia wyznaczonego na składanie ofert –tj. 15 listopada do godz. 11:00 Łączna kwota wadium na wszystkie Rejony ( części ) wynosi: 2.000,00 zł.( dwa tysiące złotych) Wadium może być wniesione w następującej formie: Pieniądzu - przelewem na konto zamawiającego: Urząd Gminy Mszana Dolna na konto Nr 64 8808 0006 0010 0000 1690 0036 Bank Spółdzielczy Mszana Dolna. O uznaniu przez zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w terminie decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu (godziny) przewidzianego na wniesienie wadium. Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. Gwarancji bankowej Gwarancji ubezpieczeniowej Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) W zależności od wybranej formy wadium – dokument potwierdzający wniesienie wadium dołączyć do oferty, w przypadku gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej - oryginał gwarancji .W przypadku dokonania wpłaty w pieniądzu potwierdzenie dokonania transakcji
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, samodzielnie - bez odrębnego wezwania ze strony Zamawiającego przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi Wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu. Oświadczenie składa się w oryginale w siedzibie zamawiającego tj. w sekretariacie Urzędu. Wykonawcy zobowiązani są wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty: ( jeśli dotyczą); Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych ( dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty, Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia Wykonawcy niezbędnych zasobów (jeżeli dotyczy Wykonawcy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach